September, de scholen beginnen terug.

Gestart door Driver, 31 augustus 2022, 14:10:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kabar

Citaat van: Flurk op 19 september 2022, 11:45:38Goede morgen allemaal. Hier schijnt een stralende zon. Volgens Koeketien is er veel volk in Londen. Ik hoop dat Poetin zich koest houd maar ik denk dat er wel iets van de Engelse luchtmacht in de lucht gaat hangen ook.
Prof hetgeen ge zegt is niet raat hoor. Ik praat no regelmatig eens tegen de foto van mijn moeder die ik nooit gekend heb (maar ik ben ook wel ne rare hoor )
Mijn vader is in 1980 overleden, maar ik ga nog regelmatig aan zijn graf een klapke doen.

Flurk

20 september 2022, 12:05:06 #61 Laatste wijziging: 23 september 2022, 11:43:04 door Flurk
Goede morgen allemaal. Verdorie, ik ben deze nacht wakker geworden met iets dat ik in jaaaaren niet meer gehad heb. EEN BANALE VERKOUDHEID;;;; :smil414ae0fb30e96:  In de volksmond EEN SNOTNEUS maar dan een snotneus van 80 jaar... :4_1_72:  :4_1_72:
Nu boodschappen gaan doe met terug een mondmaskertje op... :smil414ae0fb30e96:

kabar

Heb daarnet mijn gras afgereden ... en een heleboel noten gemalen! Er zijn er veel, maar kleine.

Micmac

Citaat van: kabar op 20 september 2022, 16:37:11Heb daarnet mijn gras afgereden ... en een heleboel noten gemalen! Er zijn er veel, maar kleine.

Dat gras moet ik hier ook wat bijwerken.

barabas

Daarnet heb ik mijn vierde vaccinatie gehad, mijn zoon kreeg zijn vijfde vanmorgen.

Koter

Citaat van: barabas op 20 september 2022, 22:06:09Daarnet heb ik mijn vierde vaccinatie gehad, mijn zoon kreeg zijn vijfde vanmorgen.

Ik ben dinsdag om mijn vierde geweest.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

stevens-willy

 :hi_smiley:   Goede avond, ik heb ook mijn vijfde spuit verleden week dinsdag gehad, al risico pachtend. Mariette haar vierde gekregen.


Willy

xofie

wordt je daar voor opgeroepen of moet je er zelf achteraan gaan

stevens-willy

Citaat van: xofie op 21 september 2022, 14:18:12wordt je daar voor opgeroepen of moet je er zelf achteraan gaan

Goede middag, daar wordt U voor opgeroepen.

Willy

Micmac

21 september 2022, 23:28:30 #69 Laatste wijziging: 21 september 2022, 23:31:52 door Micmac
Vanochtend stond de hele wereld stil,

Weet je waarom?

Omdat een tank van 8 jaar oud leeg was.
De jongens waren al begonnen aan hun schooldag en de mensen waren op kantoor en ik was klaar om te gaan werken toen ik merkte dat mijn zoon in de badkamer stond zijn gezicht af te vegen.
Ik nam een pauze en vroeg of het goed met hem ging.
Hij keek op met tranen die stilletjes over zijn gezicht liepen en schudde zijn hoofd.
Toen ik vroeg of er iets gebeurd was, schudde hij weer met zijn hoofd.
Dus ik ging op de zijkant van het bad zitten en trok hem op mijn schoot.
Ik heb hem gezegd dat onze hartentanks soms leeg voelen en gevuld moeten worden.
Hij huilde in mijn borst en ik hield hem vast.
Ik vroeg hem of hij mijn liefde kon voelen vullen?
Hij knikte een ja uit zijn hoofd en de tranen stopten...
Ik heb even gewacht...
"Heeft mijn liefde je tenen al bereikt? »
Hij knikte nee.
Oké, we nemen alle tijd die je nodig hebt.
Werk doet er nu niet toe.
School is ook niet belangrijk.
Dit is het belangrijkste vandaag, oké? Ik vul je met liefde tot aan de rand.
"Is het goed?" »
"Ja."
Nog een minuutje...
"Is je hart nu gevuld met mamaliefde? »
"Ja... »
Ik zie je ogen stralen, je bent gevuld en je glimlacht!
Jullie mogen allemaal geen 8 jaar zijn; jullie zijn 28, 38, 48 of wat dan ook; maar we zijn allemaal leeg van binnen.
Haar weekend was zo druk en vol en haar kleine ziel was gewoon droog.
We moeten allemaal even pauze nemen en even de tijd nemen om ons te vullen met goede dingen.
Schrijven, bidden, genieten van een zonnestraal, luisteren naar een lied, lachen, vrienden zien, knuffelen.
Neem even de tijd om je tank te vullen.
Dit is het belangrijkste deel van je dag!

Misty Starr Whittington Robertson

Flurk

Goede morgen allemaal. Allé, goed is veel gezegd. Ik kom juist met Koeketien van de kliniek, blijkbaar heeft ze een barstje in haar dijbeen en dat gaat moeten geopereerd worden, in dagkliniek, zowat half december. Ondertussen moet ze een brace dragen. :smil414ae0fb30e96: 
Voordeel....Ik krijg tot dat gedaan is geen stampen meer... :4_1_72:
Mijn snotvalling is een heel stuk beter dus dat is dan wel goed nieuws.

Flurk

Citaat van: stevens-willy op 21 september 2022, 00:24:50:hi_smiley:   Goede avond, ik heb ook mijn vijfde spuit verleden week dinsdag gehad, al risico pachtend. Mariette haar vierde gekregen.


Willy
Ik heb mijn eerste nog niet gehad... :biggrinumbrella1: Maar er zouden er meer moeten een spuit halen want de aandelen zakken. :smil414ae0fb30e96:

xofie

eindelijk wat verlichting hier temperaturen van rond de 26 graden

stevens-willy

 :hi_smiley:   Goede morgen, hier hebben we een temperatuur van 13°.
Dadelijk mijn trip maken naar Heers Bakker voor brood en een gebakje voor deze namiddag om 15 uur bij een tas koffie.
Verder ga ik me binnen houden.

Willy

Flurk

Goede namiddag allemaal. Vandaag met Koeketien naar de kliniek om haar brace aan te passen. Ze is er wel niet gelukkig mee mar ze is content dat ze nu minder pijn heeft als ze stapt en dat is dus een goed zaak.