September, de scholen beginnen terug.

Gestart door Driver, 31 augustus 2022, 14:10:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Flurk

Goede morgen allemaal. Het tandentrekken is nog meegevallen. Lichte druk en niets warms of hards eten.
Seffes naar containerpark met hetgeen in de weg stond. Ik wist niet dat ik zoveel rommel bijeengekregen had. :smil414ae0fb30e96:  :4_1_72:

xofie



Micmac

Goede nacht , als bezige bij moet ik bijna dag en nacht werken, maar van werken is nog niemand dood gegaan, dus heb ik veel hoop, ik ga de frutters even moeten missen wegens een uitstapje naar Epernay voor het weekend.

Flurk

Goede morgen Frutterkes en Frutterinnekes uit binnen-en buitenland, Hier hebben we hetzelfde weer als gisteren . Regen, zon, regen zon enz. We hebben op regen geroepen en we hebben er nu. Probleem is dat ik nu buiten niets kan doen en binnen zitten de hele dag is niet zo direct mijn ding. Dus doen gelijk gisteren en in ateliertje wat prutsen.
Hoe gaat het met Jerryke en met de Prof ???

barabas

Met de prof is het goed alleen mist die zijn proffin nog steeds enorm. Het gaat op en af met mij, deze nacht om 00.02u is mijn Anita exact 6 weken geleden overleden :'(

Wat Jerryke betreft weet ik het ook niet, hopelijk komt dat allemaal goed.

xofie

Citaat van: barabas op 17 september 2022, 12:25:00Met de prof is het goed alleen mist die zijn proffin nog steeds enorm. Het gaat op en af met mij, deze nacht om 00.02u is mijn Anita exact 6 weken geleden overleden :'(

Wat Jerryke betreft weet ik het ook niet, hopelijk komt dat allemaal goed.


Sterkte prof

Sherlock

Jerryke is behandeld om een bloedklonter die de doorbloeding vaan haar linkerbeen belemmerde.

Nu moet ze nog geruime tijd met dat been omhoog liggen en kan dus niet Frutteren.

Jerryke, snel beter worden, laat uw ventje u maar flink verwennen :c_bang_20:  :c_bang_20:  :c_bang_20:

Koter

Citaat van: Sherlock op 17 september 2022, 17:20:58Jerryke is behandeld om een bloedklonter die de doorbloeding vaan haar linkerbeen belemmerde.

Nu moet ze nog geruime tijd met dat been omhoog liggen en kan dus niet Frutteren.

Jerryke, snel beter worden, laat uw ventje u maar flink verwennen :c_bang_20:  :c_bang_20:  :c_bang_20:

Groot gelijk Sherlock.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

xofie

spoedig herstel Jerryke, dus voorlopig niet veel koken

Flurk

Goede morgen allemaal. Met die vlagen om het kwartier was het gisteren verdorie moeilijk om met de hondjes te gaan stappen. Allé, moeilijk niet maar ik werd wel om het kwartier kletnat. Ik had een paraplu bij en ik had een KAWAY'ke aan maar het water stond na een uur al in mijn joggers.  Ik heb dus terug mijn combat shoe's van bij de Commando's bovengehaald en met mijn oude capotejas over mijn bult ga ik er deze namiddag wel tegen kunnen. En de hondjes??? Die amuseren zich rot in de regen.
Jerryke, goede moed en laat u ondertussen eens verwennen hé.
Prof , ge zijt nen taaie denk ik, anders waart ge nooit gen baas van dus ik ben zeker dat je niet gaat bij de  pakken neerzitten.

barabas

Ja Flurk maar "nen taaie" heeft ook zijn beperkingen. Soms gaat het goed maar plotsklaps val je dan weer in een put. Dit zal tijd vergen maar ik probeer toch telkens terug opnieuw actief te blijven.

Wat meestal helpt, en nu niet lachen a.u.b., is praten tegen haar foto, raar maar waar. Ook kan ik nog steeds niet accepteren dat ze nooit meer terug komt, net zoals in een droom.

Prof is mogelijk gek aan het worden :-\

Flurk

Goede morgen allemaal. Hier schijnt een stralende zon. Volgens Koeketien is er veel volk in Londen. Ik hoop dat Poetin zich koest houd maar ik denk dat er wel iets van de Engelse luchtmacht in de lucht gaat hangen ook.
Prof hetgeen ge zegt is niet raat hoor. Ik praat no regelmatig eens tegen de foto van mijn moeder die ik nooit gekend heb (maar ik ben ook wel ne rare hoor )

stevens-willy

 :hi_smiley:

Goede avond, de dag is voorbij ge gaan zonder een druppel regen.
Het was wel maar fris op mijn scootmobil, maar heb van mijn trip genoten.

Willy

Micmac

Terug van het zonnige Epernay, terwijl het hier regende was er ginder volop zon en geen regen te bespeuren.
Spoedig herstel Jerryke,