September, de scholen beginnen terug.

Gestart door Driver, 31 augustus 2022, 14:10:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Micmac

Regen en regen en nog wat regen, nat Belgisch weer onder de 20°.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

Micmac

We hebben met z'n allen regen gevraagd en we krijgen regen.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

Flurk

Goede morgen allemaal. De plantjes zijn gelukkig met het water dat ze krijgen en ik ook want nu moet ik niet meer sproeien. Vandaag komt er iemand, die hopelijks geen claustrofobie heeft, kijken of hij in de kruipkelder geraakt . De verwarmingsbuizen lopen daardoor en zijn niet geïsoleerd. Voordat ik mijn stoma had was dat voor mij geen enkel probleem geweest want ik ben tot daarvoor lid geweest van ee Speleoclub.
Ikzelf zou het nog willen doen maar koeketien verzet zich met handen en voeten en surtout verbaal... :smil414ae0fb30e96:   

Micmac

Citaat van: Flurk op 10 september 2022, 11:57:06Goede morgen allemaal. De plantjes zijn gelukkig met het water dat ze krijgen en ik ook want nu moet ik niet meer sproeien. Vandaag komt er iemand, die hopelijks geen claustrofobie heeft, kijken of hij in de kruipkelder geraakt . De verwarmingsbuizen lopen daardoor en zijn niet geïsoleerd. Voordat ik mijn stoma had was dat voor mij geen enkel probleem geweest want ik ben tot daarvoor lid geweest van ee Speleoclub.
Ikzelf zou het nog willen doen maar koeketien verzet zich met handen en voeten en surtout verbaal... :smil414ae0fb30e96:   

Laat dat maar door jonge slanke gasten doen, met een goede hoofdlamp komt dat zeker in orde.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

Flurk

Dus , ik heb laten zie wie er (soms) de baas is in huis en ik heb die buizen zelf geïsoleerd. Ik ben nog slank en lenig genoeg om daar in te kruipen en mijn draagbaar toilet (in de volksmond Stoma genoemd) heb ik met Sparadrap vastgeplakt. Daarbij, de kruipkelder zelf is 80 cm. Eens binnen kan ik er zzg. in rondlopen  :4_1_72:
Toen het gedaan was hebben we het (zoals altijd) bijgelegd en nu is Koeketien ook content.  :a_thumbsup_20:  :a_thumbsup_20:  :a_thumbsup_20:
Leuke dag allemaal.
BTW. Hoe gaat het met Jerryke ?

Micmac

Citaat van: Flurk op 11 september 2022, 12:51:58Dus , ik heb laten zie wie er (soms) de baas is in huis en ik heb die buizen zelf geïsoleerd. Ik ben nog slank en lenig genoeg om daar in te kruipen en mijn draagbaar toilet (in de volksmond Stoma genoemd) heb ik met Sparadrap vastgeplakt. Daarbij, de kruipkelder zelf is 80 cm. Eens binnen kan ik er zzg. in rondlopen  :4_1_72:
Toen het gedaan was hebben we het (zoals altijd) bijgelegd en nu is Koeketien ook content.  :a_thumbsup_20:  :a_thumbsup_20:  :a_thumbsup_20:
Leuke dag allemaal.
BTW. Hoe gaat het met Jerryke ?

Ik weet niet of "Jerryke" al bevallen is . . . . . . of was het voor een ander kwaaltje, ik weet er niets van.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

xofie

spoedig herstel Jerryke, ik hoop dat het niet te erg is

Micmac

Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

Flurk

Goede morgen allemaal. Hier schijnt een matig zonnetje en het is droog (voorlopig zegt de weerman).We zijn in ieder geval de warmte kwijt. Ik hoop dat we er niet te rap terug gaan op roepen want als het koud is moet er gestookt worden en dat kost zakken geld. Onze situatie met de Russen doet me denken aan een historie uit de oorlog die mijn oom me verteld heeft. Er stond een trein van de Duitsers klaar voor       's morgens en ze gingen die Duitsers eens een dikke peer stoven. Gedurende de nacht hebben weerstanders de sporen ondergraven zodat de locomotief gekanteld was. Resultaat, de mensen konden 's morgens niet naar hun werk. Blijkbaar hebben wij Poetin ook nogal liggen hé....????? Of is het omgekeerd? :smil414ae0fb30e96:

stevens-willy

Blijkbaar hebben wij Poetin ook nogal liggen hé....????? Of is het omgekeerd? :smil414ae0fb30e96:

Poetin is heer en meester over het gas.
Wij moeten het drie dubbel betallen voor gas en elektriek.

Willy

Flurk

Goede morgen allemaal. Vandaag moet ik door de plenzende regen naar Mechelen om 3 tanden te laten trekken.
Ik ga er dus in totaal 4 kwijt zijn. . :smil414ae0fb30e96:

Micmac

Goedemorgen, vandaag de hele dag gratis douchen buiten, wat een luxe.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

stevens-willy

Citaat van: Micmac op 14 september 2022, 13:02:30Goedemorgen, vandaag de hele dag gratis douchen buiten, wat een luxe.

 :hi_smiley:   Goede middag, hier nog geen drup regen gezien.

Xilly

xofie

De warme dagen lopen hier stilletjes ten einde, binnen een dag of tien zou het naar 25 graden gaan
een hele opluchting

Micmac

Citaat van: stevens-willy op 14 september 2022, 13:47:45
Citaat van: Micmac op 14 september 2022, 13:02:30Goedemorgen, vandaag de hele dag gratis douchen buiten, wat een luxe.

 :hi_smiley:   Goede middag, hier nog geen drup regen gezien.

Xilly

De regenwolken is regenvrij van Hasselt tot Ans en lopen van Zuid-west naar Noord-Oost over het land, ten zuiden van samber en maas is er onweer.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.