September, de scholen beginnen terug.

Gestart door Driver, 31 augustus 2022, 14:10:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

stevens-willy

 :hi_smiley:   Goede morgen, Heb mijn trip naar Horpmaal gedaan, een koffie gedronken en een gebakje mee genomen voor Mariette.

Willy

Flurk

Goede morgen allemaal; Ik zie terug genoeg om te kunnen typen dus is het weer in orde voor een maand. Ik hoop toch dat het ooit en liefst rap, eens de laatste gaat zijn. Seffens pistolekes halen, voor eentje maar. Het zal stillekes zijn aan tafel.

stevens-willy

 :hi_smiley:   Goede morgen, deze nacht heeft het hier fink geregend, mijn ton van 2500 liter is half vol.
Het zijn nu 21° en een flinke zon.

Willy

xofie

Citaat van: Flurk op  6 september 2022, 11:54:47Goede morgen allemaal. Ik ben me mentaal op het voorbereiden op de maandelijkse injectie in mijn oog. Bm-lijkbaar kunnen (of willen) ze dat vocht achter het netvlies niet stoppen. Tenslotte betaal ik €650 plus €150 om ze te zetten. Dat laat de oogarts misschien niet graag vallen.,,,, :oops:
dat is een heleboel geld !!!

xofie

Wij kunnen tot eind september nog 30 ° verwachten

Micmac

Bonsoir , het zal alweer een onweer nachtje worden en om 5 uur is alles weer voorbij.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

Flurk

Goede morgen allemaal. De struiken en het gazon zijn overgelukkig met die plens regen, nog van dat want op 5cm. diepte is het bij ons nog steeds poeder. Blijkbar zijn er maar enkele planten, rhododendrons-s, die zonnebrand schade opgelopen hebben maar die herpakken zich wel. Leuke dag allemaal....

xofie

pff dat is hier nogal wat met die banken zenne,  ik log gisteren in via een snelkoppeling die op mijn bureaublad  staat geen enkel probleem, ik doe vandaag hetzelfde en ze zeggen paswoord is verkeerd, na 4 keer proberen bel ik naar de bank, ah ja alles is in orde gebruik dan maar www.enz.... en toen ging het plotseling wel, begrijpen wie begrijpen kan

jerryke

Iedereen de groetjes vanuit het ziekenhuis

barabas

Oei Jerryke, spoedig herstel gewenst!

 :bloem:  :bloem:  :bloem:

Micmac

Citaat van: jerryke op  8 september 2022, 18:29:38Iedereen de groetjes vanuit het ziekenhuis
Wafels bakken voor heel het ziekenhuis ? ? ?
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

jerryke

Merciekes voor de lieve woorden  en micmac dat mogen hier zelf doen daarvoor is genk te groot

Micmac

Citaat van: jerryke op  9 september 2022, 10:21:37Merciekes voor de lieve woorden  en micmac dat mogen hier zelf doen daarvoor is genk te groot

Spoedig herstel Jerryke,
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

Flurk

Jerryke, spoedig hertel en laat je ondertussen maar eens goed soigneren... :roos:

stevens-willy

9 september 2022, 14:03:38 #29 Laatste wijziging: 9 september 2022, 18:21:06 door stevens-willy