Augustus, de hooimaand.

Gestart door Driver, 31 juli 2022, 19:14:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xofie

goede middag allemaal en een fijne zondag, naar het schijnt is het aan de kust maar 20 graden

jerryke

Citaat van: xofie op  7 augustus 2022, 17:20:17goede middag allemaal en een fijne zondag, naar het schijnt is het aan de kust maar 20 graden
kan ik niet beamen, hier is het 24°

Micmac

Citaat van: xofie op  7 augustus 2022, 17:20:17goede middag allemaal en een fijne zondag, naar het schijnt is het aan de kust maar 20 graden

Inderdaad 19 tot 20 en morgen 22, het blijft koel aan de kust.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

Flurk

Goede morgen allemaal. Voorlopig is het maat friskes....Leuke dag allemaal.

Koter

Citaat van: Flurk op  8 augustus 2022, 12:06:25Goede morgen allemaal. Voorlopig is het maat friskes....Leuke dag allemaal.

Hier nu 19° in de schaduw en het warmt snel op.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

stevens-willy

 :hi_smiley:   Goede morgen, hier zijn het 21°.

Willy

Flurk

Hoe geraak ik een hacker kwijt die geld vraagt? :c_bang_20:  :c_bang_20:  :c_bang_20:

barabas


Koter

Citaat van: Flurk op  8 augustus 2022, 12:31:42Hoe geraak ik een hacker kwijt die geld vraagt? :c_bang_20:  :c_bang_20:  :c_bang_20:

Citaat van: barabas op  8 augustus 2022, 12:36:36verdacht@safeonweb.be

Daar heb ik ook al een paar hackerberichten naar toe gestuurd.

Wanneer die hacker u probeert af te persen, niet toegeven. 99% is nep en alleen om te proberen geld af te troggelen. Mail die mail door naar safeonweb en die sturen een mail terug met instructies.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Koter

Iemand nog nieuws van Mathieu?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

xofie

goede morgen allemaal het is momenteel 32  graden en ik hoop dat het zo blijft is nog net draagbaar

xofie

amaai dat beloofd 12 dagen hittegolf bij jullie hoor ik net op het nieuws !!!!

Flurk

Goedemorgen allemaal. Blijkbar geven die hackers niet zo snel op. Ik heb dat ook iedere keer doorgestuurd naar safe on web maar ze blijven komen. Vervelend volk.
Vandaag in de voormiddag dus Carrefour dag . En joepieee deze namiddag weer naar oogarts om nog maar eens een spuit in dat oog te laten zetten. :smil414ae0fb30e96: Rest van de dag plat want dan zie ik geen steek meer. Van Mathieu al een hele tijd niets meer gehoord. Ik ga hem eens proberen opbellen en zeggen dat we hem missen. Allé tot morgen dan hé. 

Koter

Citaat van: Flurk op  9 augustus 2022, 11:04:40Goedemorgen allemaal. Blijkbar geven die hackers niet zo snel op. Ik heb dat ook iedere keer doorgestuurd naar safe on web maar ze blijven komen. Vervelend volk.
Vandaag in de voormiddag dus Carrefour dag . En joepieee deze namiddag weer naar oogarts om nog maar eens een spuit in dat oog te laten zetten. :smil414ae0fb30e96: Rest van de dag plat want dan zie ik geen steek meer. Van Mathieu al een hele tijd niets meer gehoord. Ik ga hem eens proberen opbellen en zeggen dat we hem missen. Allé tot morgen dan hé. 

Wanneer je met de muis over het bericht gaat verschijn er een vuilbak. Daar op klikken en de mail is weg, ik doe dat met alle ongewenste berichten.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

xofie

goede middag, gelukkig geen probleem met hackers