Augustus, de hooimaand.

Gestart door Driver, 31 juli 2022, 19:14:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

stevens-willy

:hi_smiley:  Goede morgen, het zijn hier momenteel 23°.
Micmac is ook terug van de partij, het drukke leven een beetje achter de rug Micmac ??? .

Willy

jerryke

Citaat van: Koter op  3 augustus 2022, 11:20:06
Citaat van: jerryke op  3 augustus 2022, 08:42:11
Citaat van: Micmac op  3 augustus 2022, 00:40:55
Citaat van: Koter op  2 augustus 2022, 23:42:35We krijgen morgen weer tropische temperaturen.

Ja, hier in de zandgronden zou het 34° kunnen worden.
goeiemorgen, momenteel is het hier al 20°  :Doh3:  dat gaat beloven voor straks

Op dit ogenblik 22° hier.
hier 24°  en geen  :druppel:

Flurk

Goede morgen allemaal. In Hofstade is g-het al 23°. De regenput begint te slinken. Ik hoop voor enkele planten dat het rap nog eens een vlaag gaat regenen.
MicMac en Fieke welkom terug hé... :hi_smiley:

Koter

Citaat van: Flurk op  3 augustus 2022, 11:42:37Goede morgen allemaal. In Hofstade is g-het al 23°. De regenput begint te slinken. Ik hoop voor enkele planten dat het rap nog eens een vlaag gaat regenen.
MicMac en Fieke welkom terug hé... :hi_smiley:

Ik vrees dat er de eerste 2 weken niet veel nat van betekenis zal vallen. Misschien eens een regendans proberen?  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Koter

Citaat van: Koter op  3 augustus 2022, 12:18:21
Citaat van: Flurk op  3 augustus 2022, 11:42:37Goede morgen allemaal. In Hofstade is g-het al 23°. De regenput begint te slinken. Ik hoop voor enkele planten dat het rap nog eens een vlaag gaat regenen.
MicMac en Fieke welkom terug hé... :hi_smiley:

Ik vrees dat er de eerste 2 weken niet veel nat van betekenis zal vallen. Misschien eens een regendans proberen?  ;D

Augustus is al meteen van start gegaan met hoge temperaturen met vandaag woensdag uitschieters tot 32 graden. Daarna blijft het warm en droog. Het KMI ziet de maximumtemperatuur tot zondag 14 augustus niet onder de 24 graden gaan. Alleen vrijdag voorziet het KMI neerslag en dan is het wachten tot 13 augustus voor meer regen. "Ook in de tweede decade - tien dagen - van augustus krijgen we zonnig weer, weinig neerslag. Alleen in de laatste tien dagen lijkt de lucht instabieler te worden en is er kans op buien en mogelijk onweders", zo zegt Mievis. Een hittegolf zit er wel niet meteen in.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: Koter op  3 augustus 2022, 12:18:21
Citaat van: Flurk op  3 augustus 2022, 11:42:37Goede morgen allemaal. In Hofstade is g-het al 23°. De regenput begint te slinken. Ik hoop voor enkele planten dat het rap nog eens een vlaag gaat regenen.
MicMac en Fieke welkom terug hé... :hi_smiley:

Ik vrees dat er de eerste 2 weken niet veel nat van betekenis zal vallen. Misschien eens een regendans proberen?  ;D
of een regenliedje  ;D  https://www.bing.com/videos/search?q=regenlied+youtube&view=detail&mid=479A68337FE7D40B521D479A68337FE7D40B521D&FORM=VIRE

xofie

goede middag, hier momenteel 35,5
ik wil tekenen voor jullie temperaturen
allemaal bedankt voor het welkom back

Flurk

Citaat van: jerryke op  3 augustus 2022, 13:16:52
Citaat van: Koter op  3 augustus 2022, 12:18:21
Citaat van: Flurk op  3 augustus 2022, 11:42:37Goede morgen allemaal. In Hofstade is g-het al 23°. De regenput begint te slinken. Ik hoop voor enkele planten dat het rap nog eens een vlaag gaat regenen.
MicMac en Fieke welkom terug hé... :hi_smiley:

Ik vrees dat er de eerste 2 weken niet veel nat van betekenis zal vallen. Misschien eens een regendans proberen?  ;D
of een regenliedje  ;D  https://www.bing.com/videos/search?q=regenlied+youtube&view=detail&mid=479A68337FE7D40B521D479A68337FE7D40B521D&FORM=VIRE
Goede morgen allemaal. Ik heb dat liedje meegezongen en meegedanst. Baat het niet het schaadt niet. Wie weet hebben ze er hierboven goed mee gelachen en sturen ze regen. :10_1_20:  :10_1_20:  :10_1_20:

stevens-willy

 :hi_smiley:   Goede namiddag, de zon kom af en toe eens piepen, voor de rest is het bewolk met een temperatuur van 32°.

Willy

kabar

Hier was het gisterenavond donder en bliksem. Gevolgd door regen. Nu "zevert" het.

Flurk

Goede mogen allemaal. Blijkbaar heeft mijn regendans geholpen want we hebben een beetje water gekregen. Wel niet veel maar mijn dansje stelde ook niet zo veel voor. Het zal daaraan liggen. :4_1_72:

stevens-willy

 :hi_smiley:   Goede morgen, hier valt de ganse morgen fijne regen naar beneden, de temperatuur is 18°.

Willy

jerryke

Citaat van: Flurk op  5 augustus 2022, 11:45:22Goede mogen allemaal. Blijkbaar heeft mijn regendans geholpen want we hebben een beetje water gekregen. Wel niet veel maar mijn dansje stelde ook niet zo veel voor. Het zal daaraan liggen. :4_1_72:
niet hard genoeg gedanst wil je zeggen en niet luid genoeg gezongen, maarja we hebben 1 donderslag gehad en buitje van ongeveer 20 minuten en daar moeten we het mee doen, momenteel geeft het hier 20° aan

Flurk

Goede morgen allemaal. Gisterennamiddag zijn er hier zeker 14 druppels gevallen. Juist genoeg om stofstreepjes op mijn auto te maken .In de hof zijn al verschillende struiken naar de Filistijnen. Ik hoop dat ze zich volgend seizoen nog kunnen herpakken. De natuur is sterk.
Leuke dag allemaal. 

Flurk

Goede morgen allemaal. Allé, degenen die er zijnen nog gaan komen.
Het is zondag en het is mooi weer. Ik dacht deze morgen , aan het gekwaak, verschillende groepen ganzen gehoord te hebben maar het bleken groepen amateur coureurs te zijn.  :4_1_72:
Maak er een leuke dag van hé... :4_1_201: