Juli, de vakantiemaand.

Gestart door Driver, 30 juni 2022, 12:29:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

barabas

Citaat van: stevens-willy op  9 juli 2022, 11:06:13:hi_smiley:   Goede morgen, de zon is weer van de partij en mariette is met vrienden mee naar de maark in Sint Truiden.
Kabar af en toe U gedacht hier eens zeggen kan geen kwaad en zal niemand je kwadelijk nemen.
Barabas hoe gaat het met je vrouw en ook je zoon, ik hoop dat alles beter gaat.

Willy

Mijn vrouw is nu overgebracht naar een rust & verzorgings tehuis, ik vrees dat ze nooit meer naar huis kan, en dat op haar net 70 jaar :'(

Eten & drinken lukt niet enkel via sonde, plassen lukt niet moet nu via blaassonde. Praten beperkt zich tot (moeilijk verstaanbare) simpele woorden: "koud" "warm" en vooral "moe".

Bedankt voor de interesse Willy :4_1_201: 

Karel,

Graag begraven strijdbijl, het leven kan plots, op 2 uur tijd, totaal omgegooid worden.

Flurk

Goedemorgen allemaal. Het gaat weer een prachtige dag worden. Vandaag komen er verre familieleden  (al 20 jaar niet maar gezien) op bezoek. Ik weet niet waarom maar dat zullen we straks wel horen
Prof sterkte hé man. Gij zijt haar enige echte steun.
 

jerryke

Citaat van: Flurk op 10 juli 2022, 12:03:27Goedemorgen allemaal. Het gaat weer een prachtige dag worden. Vandaag komen er verre familieleden  (al 20 jaar niet maar gezien) op bezoek. Ik weet niet waarom maar dat zullen we straks wel horen
Prof sterkte hé man. Gij zijt haar enige echte steun.
 

inderdaad en wij kunnen de prof steunen door hem af en toe een dikke knuffel te geven

Flurk

Goede morgen deze morgen. Deze namiddag mag ik nog eens naar de oogarts voor controle. Koeketien heeft dat graag want dan gaat ze gewoonlijk mee om in Mechelen de kleerwinkels te gaan bezoeken. :smil414ae0fb30e96:

jerryke

Citaat van: Flurk op 11 juli 2022, 11:15:51Goede morgen deze morgen. Deze namiddag mag ik nog eens naar de oogarts voor controle. Koeketien heeft dat graag want dan gaat ze gewoonlijk mee om in Mechelen de kleerwinkels te gaan bezoeken. :smil414ae0fb30e96:
en ik mag straks naar de huisarts gaan zit al van zaterdag met een bloeddruk die schommelt rond de 200/98 .... dat is veel te hoog en ik neem al medicatie daarvoor  :Doh3:

Koter

Citaat van: jerryke op 11 juli 2022, 11:36:42
Citaat van: Flurk op 11 juli 2022, 11:15:51Goede morgen deze morgen. Deze namiddag mag ik nog eens naar de oogarts voor controle. Koeketien heeft dat graag want dan gaat ze gewoonlijk mee om in Mechelen de kleerwinkels te gaan bezoeken. :smil414ae0fb30e96:
en ik mag straks naar de huisarts gaan zit al van zaterdag met een bloeddruk die schommelt rond de 200/98 .... dat is veel te hoog en ik neem al medicatie daarvoor  :Doh3:

En wat vind uw huisarts er van Jerryke?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: Koter op 11 juli 2022, 22:04:55
Citaat van: jerryke op 11 juli 2022, 11:36:42
Citaat van: Flurk op 11 juli 2022, 11:15:51Goede morgen deze morgen. Deze namiddag mag ik nog eens naar de oogarts voor controle. Koeketien heeft dat graag want dan gaat ze gewoonlijk mee om in Mechelen de kleerwinkels te gaan bezoeken. :smil414ae0fb30e96:
en ik mag straks naar de huisarts gaan zit al van zaterdag met een bloeddruk die schommelt rond de 200/98 .... dat is veel te hoog en ik neem al medicatie daarvoor  :Doh3:

En wat vind uw huisarts er van Jerryke?
ja ik kreeg onmiddelijk een verwijsbrief om naar spoed te gaan.....het is dus geen herseninfarct geweest maar toch ergens iets in de hersenen wat losgekomen is vandaar die duizeligheid en die hoge bloeddruk kreeg ik van het opjagen daardoor, moet wel nog een nieuwe scan laten maken binnen enkele dagen en bij de N-L-O dokter langsgaan en nog iets maar die naam ben ik vergeten en dan nog een paar pilletjes waaronder een 2de bloedverdunner en de eerste dagen proberen niet achter het stuur van de auto te gaan, ik was vannacht om 2.30u toch al terug  ;D

kabar

Citaat van: jerryke op 12 juli 2022, 08:54:52
Citaat van: Koter op 11 juli 2022, 22:04:55
Citaat van: jerryke op 11 juli 2022, 11:36:42
Citaat van: Flurk op 11 juli 2022, 11:15:51Goede morgen deze morgen. Deze namiddag mag ik nog eens naar de oogarts voor controle. Koeketien heeft dat graag want dan gaat ze gewoonlijk mee om in Mechelen de kleerwinkels te gaan bezoeken. :smil414ae0fb30e96:
en ik mag straks naar de huisarts gaan zit al van zaterdag met een bloeddruk die schommelt rond de 200/98 .... dat is veel te hoog en ik neem al medicatie daarvoor  :Doh3:

En wat vind uw huisarts er van Jerryke?
ja ik kreeg onmiddelijk een verwijsbrief om naar spoed te gaan.....het is dus geen herseninfarct geweest maar toch ergens iets in de hersenen wat losgekomen is vandaar die duizeligheid en die hoge bloeddruk kreeg ik van het opjagen daardoor, moet wel nog een nieuwe scan laten maken binnen enkele dagen en bij de N-L-O dokter langsgaan en nog iets maar die naam ben ik vergeten en dan nog een paar pilletjes waaronder een 2de bloedverdunner en de eerste dagen proberen niet achter het stuur van de auto te gaan, ik was vannacht om 2.30u toch al terug  ;D
Na mijn twee herseninfarcten zei mijn dokter me met de auto uit grote steden te blijven en lange afstanden te vermijden.

Flurk

Goede morgen allemaal. Vandaag Carrefourdag. Koeketien "weeral" heeft gen goesting om mee te gaan.
Goede zaak want als ik alleen ga kom ik altijd goedkoper uit en ben ik ook een dik half uur rapper rond... :biggrinumbrella1:
Kabar gij zijt van staal. Weinig mensen overleven dat en zeker niet zonder gevolgen... Een dikke proficiat hoor...
Jerryke ;;;;soigneer je hé.... (en laat je eens soigneren ook, ge moet niet ALLES zelf doen hé)
Maken dat ik weg ben nu want het zal rap middag zijn en ik moet mijn maandelijkse dope spuit in mijn oog gaan halen.  :smil414ae0fb30e96:
Leuke dag allemaal.

kabar

Citaat van: Flurk op 12 juli 2022, 11:43:02Goede morgen allemaal. Vandaag Carrefourdag. Koeketien "weeral" heeft gen goesting om mee te gaan.
Goede zaak want als ik alleen ga kom ik altijd goedkoper uit en ben ik ook een dik half uur rapper rond... :biggrinumbrella1:
Kabar gij zijt van staal. Weinig mensen overleven dat en zeker niet zonder gevolgen... Een dikke proficiat hoor...
Jerryke ;;;;soigneer je hé.... (en laat je eens soigneren ook, ge moet niet ALLES zelf doen hé)
Maken dat ik weg ben nu want het zal rap middag zijn en ik moet mijn maandelijkse dope spuit in mijn oog gaan halen.  :smil414ae0fb30e96:
Leuke dag allemaal.
Heb wel gevolgen hoor. Kort geheugen kwijt, trek met mijn links been en slik 10 pillekes per dag (ook ten gevolge problemen met mijn hart).

stevens-willy

 :hi_smiley:   Goede morgen, het is hier maar grijs bij een temperatuur van 16.5°.

Willy

Flurk

Goede morgen allemaal. Hier is het al 26° . Ik zie weeral dus we kunnen er weer een maand tegen.
de hondjes liggen al op de vloer in de living dus daar zal ik vandaag niet te ver moeten mee lopen. Mensen hoe het koel vandaag hé...

barabas

Hier 21° en iets regen, grote landelijke verschillen toch!

stevens-willy

 :hi_smiley:   Verleden dinsdag een CT scan laten maken van mijn buik, daar ik een tijdje er pijn had.
Vandaag uit slaag ze zien niets verkeerd, en de pijn blijf niet erg maar toch storend.
Als ik slapen ga en sta s'morgens op dan voel ik niets, tegen de middag begint het op nieuw.

Willy

Flurk

Goede morgen allemaal. Blijkbaar heeft het bij ons deze nacht enkele druppels geregend. Juist genoeg om het deksel van de afvalcontainer nat te maken. Momenteel is het bij ons een lekkere 19° dus kan ik uit se zon (want die steekt toch) een kant onkruid wieden. Door de droogte trekt het gemakkelijk uit. Houd het koel en tot later hé... :bye_smiley: