Juli, de vakantiemaand.

Gestart door Driver, 30 juni 2022, 12:29:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flurk

7 juli 2022, 11:29:29 #15 Laatste wijziging: 7 juli 2022, 11:37:19 door Flurk
Een geluk dat we nog kinderen en kleinkinderen hebben want anders waren we compleet nutteloos. :4_1_201:
Ik vroeg me ook af wie  "medewerkers" zijn. Deze morgen gehoord  ..Medewerkers zijn altijd mensen die altijd bezet zijn.
Telefoontje naar de Mutualiteit;.
Druk 1 als je wil wachten.
Druk 2 als je wil teruggebeld worden..
Dus ik druk 2
Antwoord. "WIJ BELLEN U TERUG BINNEN DE 2 WERKDAGEN"
Dus een geluk dat ik niet gewacht heb.
Goede morgen allemaal

jerryke

Citaat van: Flurk op  7 juli 2022, 11:29:29Een geluk dat we nog kinderen en kleinkinderen hebben want anders waren we compleet nutteloos. :4_1_201:
Ik vroeg me ook af wie  "medewerkers" zijn. Deze morgen gehoord  ..Medewerkers zijn altijd mensen die altijd bezet zijn.
Telefoontje naar de Mutualiteit;.
Druk 1 als je wil wachten.
Druk 2 als je wil teruggebeld worden..
Dus ik druk 2
Antwoord. "WIJ BELLEN U TERUG BINNEN DE 2 WERKDAGEN"
Dus een geluk dat ik niet gewacht heb.
Goede morgen allemaal
wie zegt dat ze daar werken  ;D

jerryke

Gisteren was ik op TV naar een serie aan het kijken en ze hadden het er over Micmaq ....was ik benieuwd om die te zien, maar helaas was die hemelen  :Doh3: .... nu ben ik toch eens benieuwd hoe Micmac in die serie is gekomen, hij kan veel en doet veel maar daar heeft hij ons toch nooit iets over verteld

Flurk

Goede morgen allemaal. Het is hier stil in de omtrek. 5 buren zijn in verlof. Dus geen grasmaaiers te horen...
Ik heb wel mijn werk want ik ben de buurtwacht dus ik ga regelmatig eens de ronde doen.
Mijn zoon is naar Londen geweest om de Hologramshow van Abba te zien. Fantastisch zegde hij maar hij is wel , ondanks 3 keer geprikt en 2 keer geboosterd toch met Covid naar huis gekomen en zit nu thuis uit te zieken. Dus is gevaccineerd zijn geen garantie. Ik zet nog steeds mijn masker op in de winkels en blijkbaar vind niemand  dat belachelijk.
Prettige dag allemaal.
Nu wachten op het telefoontje. :smil414ae0fb30e96:

stevens-willy

 :hi_smiley:  Goede morgen, een heel verschil met gisteren, de temperatuur loop al op tot 21° en het is pas 9:40 uur Deze namiddag een uitstapje doen met de scootmobil.
Op mijn roet een tasje koffie drinken.
Tot later.

Willy

jerryke

Beste vrienden, ik heb een vraag  :denken: wat denken jullie over de toekomst van het forum.... vinden jullie dat we door moeten gaan of zeggen jullie het is niet meer nodig..... de laatste tijd haken er te veel leden af denkelijk niet meer intressant genoeg .... graag jullie mening en liefst voor 10 augustus want dan loopt het contract af en dan moet het weer verlengd worden

Flurk

Jerryke, voor mij mag het zeker blijven bestaan maar zoals je zegt is de belangstelling gewoon bedroevend.
Kan er eventueel iemand het "waarom" duiden?
Misschien eens een kattebelletje sturen naar een reeks niet meer actieve leden?

stevens-willy

Voor mij hoef het ook niet te stoppen.

Willy

barabas

Idemdito voor mij, laat het dan maar een miniforumpje zijn a.u.b.

kabar

Ik lees elke dag het forum. Waarom ik niet post, weet Jerryke.

stevens-willy

 :hi_smiley:   Goede morgen, de zon is weer van de partij en mariette is met vrienden mee naar de maark in Sint Truiden.
Kabar af en toe U gedacht hier eens zeggen kan geen kwaad en zal niemand je kwadelijk nemen.
Barabas hoe gaat het met je vrouw en ook je zoon, ik hoop dat alles beter gaat.

Willy

Flurk

Citaat van: kabar op  9 juli 2022, 10:30:50Ik lees elke dag het forum. Waarom ik niet post, weet Jerryke.
Kabar, is er geen mogelijkheid om daar eens over te praten???

Flurk

Goede morgen allemaal. Gisteren 2 grote , door de omstandigheden verwaarloosde struiken, diep gesnoeid. Gelukkig had ik hulp van een vriend uit de buurt want alleen had ik het niet meer gekund. Wel rottig dat het blijkbaar de volgende 10 dagen niet gaat regenen, (volgens de weervrouw toch) want een gesnoeide struik heeft efkes water nodig. Mijn regenput is maar 3000 liter en dat is er rap door. Vroeger was dat voldoende omdat toen het klimaat nog normaal was.
Om goed te zijn moet je tegenwoordig een put van 10.000 liter hebben.

Flurk

BOODSCHAP VOOR XOFIE ;;;

LOS EXTRAÑAMOS EN EL FORO. NUNCA DIGAS LO QUE TE DETIENE PARA QUE PODAMOS HABLAR DE ELLO; :10_1_20:  :10_1_20:  :10_1_20:

jerryke

Citaat van: Flurk op  9 juli 2022, 11:51:45BOODSCHAP VOOR XOFIE ;;;

LOS EXTRAÑAMOS EN EL FORO. NUNCA DIGAS LO QUE TE DETIENE PARA QUE PODAMOS HABLAR DE ELLO; :10_1_20:  :10_1_20:  :10_1_20:

heb haar een bericht gestuurd alsook Micmac, Ladyluck, Mathieu ....enz