Juli, de vakantiemaand.

Gestart door Driver, 30 juni 2022, 12:29:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flurk

Goede morgen allemaal. Bedankt voor de wensen en aan iedereen een dikke kus van Koeketien....
het is een rustige verjaardag , de kinderen en kleinkinderen zijn allemaal ergens verspreid over de wereld. Zoon en zijn eega zitten in Peru, de oudste kleindochter in Italië en de jongste in Noorwegen. We missen ze wel maar anderzijds is het deze keer wel goedkoop uitgevallen.  :4_1_72:
Maar ze gaan dat inhalen als ze terug zijn zegden ze.  :smil414ae0fb30e96: Leuke dag allemaal.
 

Flurk

Ik heb een vraag en weet niet waar ze te plaatsen.
Sedert enkele dagen krijg ik op mijn scherm een blokje van Wikipedia de vragen om geld te storten omdat anders hun bestaan in het gedrang komt. Dit heb ik tot nu toe nog nooit op mijn scherm gehad dus ik zet daar en vraagteken achter. Weet iemand iets meer?

jerryke

Citaat van: Flurk op 31 juli 2022, 12:04:21Ik heb een vraag en weet niet waar ze te plaatsen.
Sedert enkele dagen krijg ik op mijn scherm een blokje van Wikipedia de vragen om geld te storten omdat anders hun bestaan in het gedrang komt. Dit heb ik tot nu toe nog nooit op mijn scherm gehad dus ik zet daar en vraagteken achter. Weet iemand iets meer?
normaal is het forum reklamevrij en mag er niets te zien zijn....maar ik stuur je vraag door naar  watchhorse waar wij het forum van huren

Flurk

Citaat van: jerryke op 31 juli 2022, 12:35:35
Citaat van: Flurk op 31 juli 2022, 12:04:21Ik heb een vraag en weet niet waar ze te plaatsen.
Sedert enkele dagen krijg ik op mijn scherm een blokje van Wikipedia de vragen om geld te storten omdat anders hun bestaan in het gedrang komt. Dit heb ik tot nu toe nog nooit op mijn scherm gehad dus ik zet daar en vraagteken achter. Weet iemand iets meer?
normaal is het forum reklamevrij en mag er niets te zien zijn....maar ik stuur je vraag door naar  watchhorse waar wij het forum van huren
Jerryke het is Niet OP DIT FORUM hoor. Ik krijg die boodschap ale ik naar Wikipedia ga.

Koter

Citaat van: Flurk op 31 juli 2022, 13:01:30
Citaat van: jerryke op 31 juli 2022, 12:35:35
Citaat van: Flurk op 31 juli 2022, 12:04:21Ik heb een vraag en weet niet waar ze te plaatsen.
Sedert enkele dagen krijg ik op mijn scherm een blokje van Wikipedia de vragen om geld te storten omdat anders hun bestaan in het gedrang komt. Dit heb ik tot nu toe nog nooit op mijn scherm gehad dus ik zet daar en vraagteken achter. Weet iemand iets meer?
normaal is het forum reklamevrij en mag er niets te zien zijn....maar ik stuur je vraag door naar  watchhorse waar wij het forum van huren
Jerryke het is Niet OP DIT FORUM hoor. Ik krijg die boodschap ale ik naar Wikipedia ga.

Dat gebeurd elk jaar Flurk, ik krijg dat ook. Na enkele dagen is dat gedaan.
Wikipedia wordt gerund door vrijwilligers en daarom zoeken ze op deze manier wat inkomsten.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

vandaag 29jaar geleden dat Koning Boudewijn is overleden, dat nieuws hoorde ik smorgens op 1 augustus om 7.00u op het nieuws die dag waren wij juist 25 jaar getrouwd, dus zoiets blijf je altijd onthouden