Juli, de vakantiemaand.

Gestart door Driver, 30 juni 2022, 12:29:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Driver

Er zal weer een massa jeugd blij zijn met 2 maanden vakantie.

Flurk

Citaat van: Driver op 30 juni 2022, 12:29:53Er zal weer een massa jeugd blij zijn met 2 maanden vakantie.
En met een massa festivals.. :4_1_72:

Koter

Citaat van: Flurk op  1 juli 2022, 11:23:35
Citaat van: Driver op 30 juni 2022, 12:29:53Er zal weer een massa jeugd blij zijn met 2 maanden vakantie.
En met een massa festivals.. :4_1_72:

Inderdaad. Ik ben blij dat ik niet in de buurt van zo'n festivalweide woon.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Hetgeen ik van festivals zie is een massa jongeren, met in de ene hand een verschaald bekertje bier en met de nadere arm in de lucht boksen terwijl ze ter plaatse op en neer hopsen op de maat van zo luid mogelijke bassen.
Dat dan gedurende een tiental uren... Wat daar plezant aan is gaat mijn verstand te boven. :smil414ae0fb30e96:  :smil414ae0fb30e96:  :4_9_8:  :4_9_8: 

barabas


jerryke

goeiemiddag, was gedaan  ;D voor de buurvrouw 2 kg speculoos gebakken, visite gehad en nu even tijd voor achter de pc te zitten want seffens weer visite  ;D

Flurk

Goede morgen allemaal. Alles van de tentoonstelling terug thuis op zijn plaats  Een pak minder volk geweest dat vorige editie's maar dat ligt aan de Cultuur dienst van de gemeente. Voor Corona was dat altijd in augustus maar nu moeten ze "activiteiten inhalen" zoals ze zegden. Dus vlak in de periode van vakantie en festivals. Resultaat alle jongere mensen weg behalve de oudere bevolking.
Wel een paar leuke bebbels gehad.
PS. Deze uitgave MicMac niet gezien en dat is raar....... :smil414ae0fb30e96:

Koter

Citaat van: Flurk op  4 juli 2022, 13:36:09Goede morgen allemaal. Alles van de tentoonstelling terug thuis op zijn plaats  Een pak minder volk geweest dat vorige editie's maar dat ligt aan de Cultuur dienst van de gemeente. Voor Corona was dat altijd in augustus maar nu moeten ze "activiteiten inhalen" zoals ze zegden. Dus vlak in de periode van vakantie en festivals. Resultaat alle jongere mensen weg behalve de oudere bevolking.
Wel een paar leuke bebbels gehad.
PS. Deze uitgave MicMac niet gezien en dat is raar....... :smil414ae0fb30e96:

Zou die samen met Xofie een nieuw forum begonnen zijn?  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

barabas

Ik wou gisteren nog komen maar door problemen met mijn vrouw zag ik dat niet meer zitten.

jerryke

even de tijd om goede middag te komen zeggen.... 6 achterkleinkinderen zijn er vandaag en hebben hunne menu doorgegeven wat ze straks willen eten....kippepootjes en vleugeltjes (geen van de markt maar zelf gebakken), zelfgemaakte appelmoes, tomaten en komkommersalade en kroketjes en een ijsje als toetje ... hopelijk verandert er niets meer ... ik moet niet reklameren want ik heb hun zelf laten kiezen wat ze wilden... ;D ben niet meer gewend om in grote potten te koken  :Doh3:

jerryke

allee deze middag waren het boterhammen  :Doh3: een geluk dat ik gisterenavond 2 broden gebakken heb.... ze hebben meer dan 1 brood opgegeten met hun zessen .... een geluk dat ik die niet iedere dag in de kost heb  ;D

Flurk

Goede morgen allemaal. Blijkbar ben ik de enige die platte rust genomen heeft? Jerryke volop aan de baken de kook, Prof die voor zijn madam moet zorgen, Koter die het druk heeft, MicMac en Xofie aan de rol.;;;;;;;;;;;;;;;  :smil414ae0fb30e96:
Gisterenavond nog een bezoek gehad van de oudste kleindochter.............Ze had iets nodig...dus opdraven maar... Prettige dag allemaal...

Koter

Citaat van: Flurk op  6 juli 2022, 11:35:34Goede morgen allemaal. Blijkbar ben ik de enige die platte rust genomen heeft? Jerryke volop aan de baken de kook, Prof die voor zijn madam moet zorgen, Koter die het druk heeft, MicMac en Xofie aan de rol.;;;;;;;;;;;;;;;  :smil414ae0fb30e96:
Gisterenavond nog een bezoek gehad van de oudste kleindochter.............Ze had iets nodig...dus opdraven maar... Prettige dag allemaal...

Beter zo dan stilletjes op een stoel op het einde wachten.  :a_thumbsup_20:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

barabas

Citaat van: Koter op  6 juli 2022, 11:38:40
Citaat van: Flurk op  6 juli 2022, 11:35:34Goede morgen allemaal. Blijkbar ben ik de enige die platte rust genomen heeft? Jerryke volop aan de baken de kook, Prof die voor zijn madam moet zorgen, Koter die het druk heeft, MicMac en Xofie aan de rol.;;;;;;;;;;;;;;;  :smil414ae0fb30e96:
Gisterenavond nog een bezoek gehad van de oudste kleindochter.............Ze had iets nodig...dus opdraven maar... Prettige dag allemaal...

Beter zo dan stilletjes op een stoel op het einde wachten.  :a_thumbsup_20:

Of stilletjes in een bed ... :'(

jerryke

Citaat van: barabas op  6 juli 2022, 12:25:02
Citaat van: Koter op  6 juli 2022, 11:38:40
Citaat van: Flurk op  6 juli 2022, 11:35:34Goede morgen allemaal. Blijkbar ben ik de enige die platte rust genomen heeft? Jerryke volop aan de baken de kook, Prof die voor zijn madam moet zorgen, Koter die het druk heeft, MicMac en Xofie aan de rol.;;;;;;;;;;;;;;;  :smil414ae0fb30e96:
Gisterenavond nog een bezoek gehad van de oudste kleindochter.............Ze had iets nodig...dus opdraven maar... Prettige dag allemaal...

Beter zo dan stilletjes op een stoel op het einde wachten.  :a_thumbsup_20:

Of stilletjes in een bed ... :'(