Laatste tentoonstelling

Gestart door Flurk, 29 juni 2022, 22:19:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flurk

 :hi_smiley: Voor wie goesting en tijd heeft. Iedereen vriendelijk uitgenodigd op mijn laatste tentoonstelling.
Deze gaat door ter gelegenheid van Zemst Kunstroute op  2 en 3 juli eerstvolgend.
Mijn stand is in het ONTMOETINGSCENTRUM Zemstbaan in Hofstade (VL.Brabant) .Open van 11 tot 18 uur.
Iedereen welkom, zonder verplichting hoor.

Mathieu

Dit nu eerst gezien en gelezen. Handdoek in de ring gesmeten of ben je al binnen ( als je de deur dicht doet toch). had je toch nog eens graag gezien.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Citaat van: Mathieu op  8 januari 2023, 11:32:25Dit nu eerst gezien en gelezen. Handdoek in de ring gesmeten of ben je al binnen ( als je de deur dicht doet toch). had je toch nog eens graag gezien.
Verschillende redenen voor die blijkbaar allemaal samenvallen.
1) De verhuis van sokkels en de werken , de presence van 'smorges tot 's avonds , het terug alles inpakken word te zwaar.
2) De jongere generatie heeft niets meer , of heel weinig dat moet onderhouden worden in huis. Jonge vrienden van ons hebben een living met witte muren met een groot TV scherm, een machtige muzieknstallatie, en een paar ligzetels met een paar bankjes om iets op ze zetten om te drinken. Niets meer aan de muren en zelfs gaan enkele kast meer. Allemaal stofnesten zeggen ze en ze doe liever iets anders dan kuisen en afstoffen.
3) Mijn ogen zijn niet goed genoeg meer om nog iets fatsoenlijks te kunnnen maken en (zoals een kennis MODERNE beeldhouwer Doet.....Een kapotte tennisracket aan een kapotte tafelpoot lijmen en eerst witverven en daarna efkes in brand steken spreekt me niet aan.
Wat er met hetgeen ik nog staan heb moet gebeuren is de taak van de erfgenamen.. :4_9_8: