Juni, de zomermaand

Gestart door Koter, 31 mei 2022, 12:53:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jerryke

Citaat van: jerryke op 19 juni 2022, 16:53:50
Citaat van: Koter op 19 juni 2022, 16:49:56Hier is er al heel wat water naar beneden gekomen en nu weer lichte regen. :biggrinumbrella1:

hier nog altijd zon, wel niet meer zo fel als gisteren en af en toe een licht briesje

In de verte wat gerommel, zou er toch iets op komst zijn  :zoeken:

barabas

Vanaf 4 uur namiddag terug zon maar gelukkig maar 22°. Wel wat regen gevallen tot drie uur maar dat was wel nodig.

barabas

Oeps,

Even gas terugnemen, nu terug stevige bui.

jerryke

Citaat van: barabas op 20 juni 2022, 01:10:45Oeps,

Even gas terugnemen, nu terug stevige bui.

goeiemorgen .... wij hebben ons eerste buitje gehad vannacht om kwart voor 2 en de volgende bui om half 6 en nu is het nog donker dus krijgen we misschien nog wat  ;D

Flurk

Goede morgen allemaal. De injectie in mijn oog van vorige wek is absoluut geen succes. Vandaag eens goed aan de dokter zijn oren trekken en vragen of hij het kan herstellen. hij had voorgesteld de hoeveelheid product te verhogen om meer druk naar achter op het netvlies te krijgen. Het resultaat is wel dat ik rond alles een lichte waas zie en wel nog de verkeersborden zie hangen maar ze niet meer kan lezen. Nu ben ik dit aan te typen met mijn neus op 10 cm van het scherm. Ook een prettige dag allemaal. :smil414ae0fb30e96:  :smil414ae0fb30e96:

stevens-willy

 :hi_smiley:   Goede morgen, hier in Veulen zijn het 17° bewolk met af en toe de zon.
Hoop dat het namiddag beter is, Mariette gaat wandellen om 14 uur met de gemeente Heers dat dit al 30 jaar inricht op ieder maandag, na de wandeling een tas koffie met taart, dit voor €1.50.
Dan maak ik gebruik om dan ook mijn koffie te gaan drinken in het sportcomplex te Heers.

Willy 

stevens-willy

 :hi_smiley:   Dorpsrestaurants dagen in Groot Heers.

https://www.heers.be/dorpsrestaurants/

Willy

jerryke

Citaat van: stevens-willy op 20 juni 2022, 12:38:23:hi_smiley:   Dorpsrestaurants dagen in Groot Heers.

https://www.heers.be/dorpsrestaurants/

Willy
amai Willy dat zijn serieuze menus voor die prijs  :a_thumbsup_20:

 

jerryke

goeiemiddag waar is iedereen  :'(

stevens-willy

 :hi_smiley:   Goed avond, Verleden week dinsdag mijn bloet laten trekken iets wat om de drie maanden moet gebeuren, daar stelde ze vast dat er een ontsteking was, vandaag om16.15 uur hospitaal geweest en daar stelden ze vast dat ik steentjes op de gal heb, nu wachten wat de huis dokter gaat doen en die uitslag weet ik pas met veertien dagen de huis dokter is op verlof.

Willy

Flurk

Goede avond allemaal. De spuit is ferm tegengevallen maar vanaf dezen middag zie ik weer redelijk. Morgen beter. Goedenacht allemaal..... :9_2:

Flurk

Goede morgen allemaal. Gisteren heeft mijn oeroude HP printer het begeven. Nu heb ik een nieuwe maar de installatie ervan is enorm complex (toch voor mij).Ik denk dat de machine zelf in orde is maar ik moet nog aansluiten op de PC. Blijkbaar gaat dat niet meer met een kabeltje want er was er geen bij. Dus WIFI en daar ken ik geen ballen van. Gelukkig heb ik een 12 jarige buurjongen die dat voor mij gaat installeren deze namiddag...  :biggrinumbrella1:  :biggrinumbrella1:  :biggrinumbrella1: 
Leuke dag allemaal.

Koter

Juist een bericht gekregen. Een goede vriend van ons en onze dochter heeft vandaag een ongeval gehad in de Antwerpse haven waar hij werkte. Hij is zijn beide benen kwijt.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

23 juni 2022, 11:55:44 #73 Laatste wijziging: 23 juni 2022, 11:57:24 door Flurk
Citaat van: Koter op 22 juni 2022, 20:28:11Juist een bericht gekregen. Een goede vriend van ons en onze dochter heeft vandaag een ongeval gehad in de Antwerpse haven waar hij werkte. Hij is zijn beide benen kwijt.
Erg dat je zoiets moet voorkrijgen. -Zo een bericht komt zelden of nooit in het nieuws. Moest het een voetballer of een coureur geweest zijn dan hadden de media een dag van Nationale rouw afgekondigd.
Sterkte gewenst aan die man en aan zijn familie.

jerryke

Citaat van: Flurk op 23 juni 2022, 11:55:44
Citaat van: Koter op 22 juni 2022, 20:28:11Juist een bericht gekregen. Een goede vriend van ons en onze dochter heeft vandaag een ongeval gehad in de Antwerpse haven waar hij werkte. Hij is zijn beide benen kwijt.
Erg dat je zoiets moet voorkrijgen. -Zo een bericht komt zelden of nooit in het nieuws. Moest het een voetballer of een coureur geweest zijn dan hadden de media een dag van Nationale rouw afgekondigd.
Sterkte gewenst aan die man en aan zijn familie.
Ik sluit me volledig aan bij Flurk