Juni, de zomermaand

Gestart door Koter, 31 mei 2022, 12:53:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koter

Citaat van: jerryke op 12 juni 2022, 09:18:21goeiemorgen, wat zijn de mensen vandaag al vroeg op....was ik om 6.40u al bij de bakker en er waren al 9 mensen voor me  :Doh3:

Die kwamen misschien brood en koeken halen om te picnicken, het zou mooi weer worden vandaag.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk


Goede morgen allemaal. Vandaag is er bij ons een klein familiefeestje ter gelegenheid van vaderdag.    :oops:  SORRY, OUDERDAG want dat hoort niet meer, dat moet GENDERNEUTRAAL zijn schijnt het.
Maak er een leuke dag van hé.... :smil414ae0fb30e96:

jerryke

Citaat van: Koter op 12 juni 2022, 11:33:12
Citaat van: jerryke op 12 juni 2022, 09:18:21goeiemorgen, wat zijn de mensen vandaag al vroeg op....was ik om 6.40u al bij de bakker en er waren al 9 mensen voor me  :Doh3:

Die kwamen misschien brood en koeken halen om te picnicken, het zou mooi weer worden vandaag.

Koter die bakker gaat om 6.30u open op zondag en dat is daar iedere week zo druk, ze zijn met 3 tot 4 man voor de bediening en dat blijft daar druk tot een uur of 11 en dan zijn ze ver uitverkocht

Flurk

Goede morgen allemaal. Vandaag om 14 uur naar de oogarts voor maandelijkse controle.
Daarmee is da namiddag ook gebroken. Prettige dag allemaal.

stevens-willy

 :hi_smiley:  Goede morgen, heb mijn toerke van 8Km. al gedaan door de natuur.
Namiddag naat de sporthal mijn twee koffies drinken en dan TV kijken en om 21.30 uur mijne vlooien bak in.
Morgen moet ik om 7 uur er uit de Dokter komt mijn drie maandelijks bloed trekken.

Willy

stevens-willy

13 juni 2022, 17:30:45 #35 Laatste wijziging: 13 juni 2022, 17:32:42 door stevens-willy
Ben terug, het is hier maar bewolkt.

Willy


jerryke

Citaat van: stevens-willy op 13 juni 2022, 17:30:45Ben terug, het is hier maar bewolkt.

Willy



hier ook Willy....van 6kg aardbeien confituur gemaakt vandaag en de was van de kleinzoon en de kinderen gedaan....en nu met de beentjes de hoogte in  ;D

barabas

Hier was het net andersom, voormiddag zwaar bewolkt, het zag er naar uit dat we regen gingen krijgen, na de middag kwam de zon erdoor ???

Flurk

Goede morgen allemaal. Ik mag deze namiddag nog een snaar de oogarts om mijn maandelijkse Makula injectie . De rest van de dag loop ik in dichte mist.... :smil414ae0fb30e96:  :smil414ae0fb30e96:
Jerryke gij zijt toch een bezig bijtje ja...En het is zelfs te lezen dat je dat nog heel graag doet ook.....

jerryke

Citaat van: Flurk op 14 juni 2022, 11:33:59Goede morgen allemaal. Ik mag deze namiddag nog een snaar de oogarts om mijn maandelijkse Makula injectie . De rest van de dag loop ik in dichte mist.... :smil414ae0fb30e96:  :smil414ae0fb30e96:
Jerryke gij zijt toch een bezig bijtje ja...En het is zelfs te lezen dat je dat nog heel graag doet ook.....

zeker doe ik dat graag, verleden week en gisteren samen waren het 60 potjes confituur en daar hou ik er voor mij 15 aan over de rest wordt verdeeld tussen de dochter, kleinzoon en kleindochter, en vandaag ben ik begonnen met al een deel aardbeien in de vriezer te doen voor als ze roepen dat hunne confituur op is .... nu moet ik wel zeggen dat ik maar weinig suiker gebruik vandaar dat ik weiniger potjes heb (op 3kg fruit 1kg suiker)

Flurk

Goede morgen allemaal. Zonnige dag vandaag; dat gaat een ferme wandeling door het Bloso domein worden;. Als jullie in de zon lopen,...HOEDJE OPZETTEN HE;;;; ;)

Flurk

Goede morgen allemaal. I zit al een hele tijd met en vraag naar aanleiding van Amerikaanse Politie serie's. Midden in de nacht , in het centrum van een stad, achtervolgd de politie een inbreker die volgens hun melding wegloopt "in Westelijke richting"  een beetje later melden ze dat hij nu "in zuidelijke richting" loopt en nog wat later blijkt hij "in Oostelijke richting" te lopen.
Hoe kunnen die midden in de stad of zelfs in de nacht weten waar die windstreken zijn....;;;
Als ik in het midden van Brussel sta moet mij niemand vragen waar het noorden is hoor...
Iemand veel slimmer dan ik?????

barabas

https://www.ikhebeenvraag.be/vraag/25404/Hoe-komt-het-dat-Amerikanen-ten-allen-tijde-de-windrichtingen-lijken-te-kennen#:~:text=Wat%20de%20Amerikanen%20in%20de,weet%20je%20het%20van%20allemaal.

stevens-willy

16 juni 2022, 13:13:20 #43 Laatste wijziging: 16 juni 2022, 13:15:00 door stevens-willy
 :hi_smiley:  Goede morgen heb mijn trip gedaan, Veulen, Gutschoven, Horpmaal, Heers en terug naar Veulen 7.5 Km.
Mariette is naar de sportdag in Kortessem, in gericht door al de gemeentes van Limburg, dit is alle jaren op een anderen gemeente.
Voorgaande keer was het in Bilzen, dat is nu twee jaar geleden, er worden diverse activiteiten gedaan Wandellen, dansen, boogschieten, karabijnschieten, muurklimmen, met de lichtfiets rijden en nog meer van dergelijke sporten.
Deze namiddag ga ik dan een koffie drinken in het sportcomplex in Heers en daar na TV kijken en wachten tot Mariette thuis kom om 18 uur.

Willy   

Koter

Citaat van: stevens-willy op 16 juni 2022, 13:13:20:hi_smiley:  Goede morgen heb mijn trip gedaan, Veulen, Gutschoven, Horpmaal, Heers en terug naar Veulen 7.5 Km.
Mariette is naar de sportdag in Kortessem, in gericht door al de gemeentes van Limburg, dit is alle jaren op een anderen gemeente.
Voorgaande keer was het in Bilzen, dat is nu twee jaar geleden, er worden diverse activiteiten gedaan Wandellen, dansen, boogschieten, karabijnschieten, muurklimmen, met de lichtfiets rijden en nog meer van dergelijke sporten.
Deze namiddag ga ik dan een koffie drinken in het sportcomplex in Heers en daar na TV kijken en wachten tot Mariette thuis kom om 18 uur.

Willy   

Kijk maar uit dat je geen ruzie maakt met haar.  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....