Juni, de zomermaand

Gestart door Koter, 31 mei 2022, 12:53:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

stevens-willy

 :hi_smiley:  Goede morgen,  MicMac moogt ge met veertien dagen terug verwachten.

Willy

Flurk

Dag Prof. Gelukkig dat het goed afgelopen is . Verzorg uw madam maar goed want uiteindelijk is het enige wat we hebben... elkaar. Geef haar onze warme groeten door en zeg dat we aan haar denken en een kaarsje branden. :36_3_11:   

Flurk

Goede morgen op deze hier zwaar bewolkte morgen. Mijn Jack Russell kan die mannen met hun witte camionetten totaal niet verdragen en ik slaag er maar niet in haar te doen zwijgen als er zo eent in de directe buurt stopt

Flurk

Goede morgen allemaal. Ik slaag er maar niet in om onze Jack Russell de doen zwijgen als er een witte camionette in de buurt stopt of als er een portier dichtslaat. Deze morgen waren ze weer vroeg op toer ; dus wij en de buren zijn deze morgen om 6.30 uur wakker geblaft. Ze kan die gasten gewoon niet verdragen. Als er iemand een trukje heeft???  Welkom hoor. :smil414ae0fb30e96:  :smil414ae0fb30e96:  :smil414ae0fb30e96:  :smil414ae0fb30e96:

Flurk

Nog steeds geen nieuws van MicMac en Xofie,  allé, van de anderen feitelijk ook niet. :4_9_8:  :4_9_8:  :4_9_8:

Koter

Citaat van: Flurk op  7 juni 2022, 10:54:42Nog steeds geen nieuws van MicMac en Xofie,  allé, van de anderen feitelijk ook niet. :4_9_8:  :4_9_8:  :4_9_8:

Misschien bezig aan hun wittebroodsweken?  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

stevens-willy

Citaat van: Flurk op  7 juni 2022, 10:54:42Nog steeds geen nieuws van MicMac en Xofie,  allé, van de anderen feitelijk ook niet. :4_9_8:  :4_9_8:  :4_9_8:

Goede morgen, ik heb Micmac een PM gedaan en kreeg als antwoordt dat hij het zeer druk had en met veertien dag terug zou posten.
Wie doet er een PM naar Xofie ?

Willy

jerryke

wat is het hier p straat rustig nu, helemaal geen verkeer...ook geen fietsers of voetgangers  ;D

jerryke

Citaat van: stevens-willy op  7 juni 2022, 11:53:42
Citaat van: Flurk op  7 juni 2022, 10:54:42Nog steeds geen nieuws van MicMac en Xofie,  allé, van de anderen feitelijk ook niet. :4_9_8:  :4_9_8:  :4_9_8:

Goede morgen, ik heb Micmac een PM gedaan en kreeg als antwoordt dat hij het zeer druk had en met veertien dag terug zou posten.
Wie doet er een PM naar Xofie ?

Willy
Willy ik heb haar een tijdje geleden al een bericht gestuurd, helaas geen antwoord...ben nu ook even op haar Facebook gaan kijken en daar heeft ze ook al een hele tijd niets meer gepost.....dus als iemand meer weet laat maar horen

Flurk

Goede morgen allemaal. Gisteren iets beter kennis gemaakt met onze nieuwe buur die nog steeds in Brussel woont maar hier de werken moet komen volgen. Ik dacht dat het huis al geweldig geïsoleerd was maar blijkbaar verandert de wetgeving hierover alle weken. Nu moet het al 26 cm. zijn. Dus zijn verhuis is nog niet voor deze week. Het is wel leuk dat hij als Franstalige zoveel moeite doet om Nederlands te spreken, hij spreekt het zelf iets beter dan onze Prinses Astrid van België  :oops: ....Goed hé?
Hier regent het al de hele morgen dus er is niets te doen in de tuin. Nog een geluk met een ongeluk dat er computers bestaan...
Nu eerst pistolekes halen voor onze 2 leerkrachten die zoals gewoonlijk op woensdagmiddag bij ons komen eten. Prettige dag allemaal.
PS. Ik ben gisteren na 2 en een half jaar weer naar de kapper geweest.. Mijn honden hebben me bij thuiskomst afgeblaft want ze herkenden me niet meer.. LOL.... 


Flurk

Goede (voorlopig)zonnige morgen allemal... :biggrinumbrella1:

stevens-willy

 :hi_smiley:  Goede morgen, het is hier bewolk en een temperatuur van 21°.

Willy

Flurk

Goede morgen allemaal. Hier is het redelijk goed weer. Ideale dag om een gastroscopie te laten doen. Dat viel beter mee dan ik gedacht had.  Conclusie ... een paar kleine maagzweertjes en een lichte slokdarmontsteking.  :oops:  Zo weet ik ook waar die zure oprispingen en die boertjes vandaan kwamen.. Op te lossen met wat Omeprazol....

jerryke

goeiemorgen, wat zijn de mensen vandaag al vroeg op....was ik om 6.40u al bij de bakker en er waren al 9 mensen voor me  :Doh3: