Juni, de zomermaand

Gestart door Koter, 31 mei 2022, 12:53:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koter

We kunnen stilletjesaan gaan uitkijken naar mooi weer, als de weergoden tenminste willen mee werken.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Goede morgen allemaal. Weeral een FOUTE traditie afgeschaft.....Vaderdag en Moederdag mag niet meer. Blijkbaar is hetero vader of hetero moeder zijn uit den boze. Men is tegenwoordig gewoon OUDER;; Om de abnormale vaders en moeders aan da kant te schuiven tvv. de NORMALE LGBTQIAP 'ers
Prettige dag  hoor. :smil414ae0fb30e96:

Flurk

Goede morgen aan degenen die nog gaan komen. Het word hier verdorie wreed stillekes hoor. Ze zijn toch niet allemaal gaan vechten in Oekraïne???? :smil414ae0fb30e96:  :smil414ae0fb30e96:

Koter

Citaat van: Flurk op  2 juni 2022, 12:04:35Goede morgen aan degenen die nog gaan komen. Het word hier verdorie wreed stillekes hoor. Ze zijn toch niet allemaal gaan vechten in Oekraïne???? :smil414ae0fb30e96:  :smil414ae0fb30e96:

Als de Willy een metrailleur op zijn scootmobiel monteert kan die daar het verschil wel eens gaan maken.  :Break2520Dancing25202:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Goede morgen allemaal. We staan voor een weekje mooi weer en daar gaan we gebruik van maken hoor. Ik heb wel een bezigheid meer dan vorig jaar. De tandartse is gestopt met haar practijk en heeft het huis verkocht. De echtgenoot van de tandartse  verzorgde hun eigendom tot in de puntjes. Nu hebben natuurfanatiekers dat huis gekocht. Die laten Gods water over Gods akker lopen en zijn onkruid ook. Dus het onkruid staat hier bij hun al bijna en meter hoog voor de deur en in hun achtertuin is geen doorkomen meer aan. Ik ga toch proberen om er eens (in het Frans dus want dat spreken ze) mee te praten zodat het aan de voorkant tenminste een beetje overzichtelijk blijft.
Hopen dat het niet op ruzie uitdraait.

jerryke

Citaat van: Flurk op  3 juni 2022, 11:32:18Goede morgen allemaal. We staan voor een weekje mooi weer en daar gaan we gebruik van maken hoor. Ik heb wel een bezigheid meer dan vorig jaar. De tandartse is gestopt met haar practijk en heeft het huis verkocht. De echtgenoot van de tandartse  verzorgde hun eigendom tot in de puntjes. Nu hebben natuurfanatiekers dat huis gekocht. Die laten Gods water over Gods akker lopen en zijn onkruid ook. Dus het onkruid staat hier bij hun al bijna en meter hoog voor de deur en in hun achtertuin is geen doorkomen meer aan. Ik ga toch proberen om er eens (in het Frans dus want dat spreken ze) mee te praten zodat het aan de voorkant tenminste een beetje overzichtelijk blijft.
Hopen dat het niet op ruzie uitdraait.
dat is niet plezant  :Doh3: ....de aardbeienboer van hier tegenover heeft me vanmorgen al voorzien van aardbeien (wat hij niet kan verkopen) dus heb ik al maar confituur ervan gemaakt

Flurk

Citaat van: jerryke op  3 juni 2022, 11:43:27
Citaat van: Flurk op  3 juni 2022, 11:32:18Goede morgen allemaal. We staan voor een weekje mooi weer en daar gaan we gebruik van maken hoor. Ik heb wel een bezigheid meer dan vorig jaar. De tandartse is gestopt met haar practijk en heeft het huis verkocht. De echtgenoot van de tandartse  verzorgde hun eigendom tot in de puntjes. Nu hebben natuurfanatiekers dat huis gekocht. Die laten Gods water over Gods akker lopen en zijn onkruid ook. Dus het onkruid staat hier bij hun al bijna en meter hoog voor de deur en in hun achtertuin is geen doorkomen meer aan. Ik ga toch proberen om er eens (in het Frans dus want dat spreken ze) mee te praten zodat het aan de voorkant tenminste een beetje overzichtelijk blijft.
Toffe buur dat gij hebt Jerryke.
Goede morgen allemaal hé......
Hopen dat het niet op ruzie uitdraait.
dat is niet plezant  :Doh3: ....de aardbeienboer van hier tegenover heeft me vanmorgen al voorzien van aardbeien (wat hij niet kan verkopen) dus heb ik al maar confituur ervan gemaakt

jerryke

Citaat van: Flurk op  4 juni 2022, 11:13:19
Citaat van: jerryke op  3 juni 2022, 11:43:27
Citaat van: Flurk op  3 juni 2022, 11:32:18Goede morgen allemaal. We staan voor een weekje mooi weer en daar gaan we gebruik van maken hoor. Ik heb wel een bezigheid meer dan vorig jaar. De tandartse is gestopt met haar practijk en heeft het huis verkocht. De echtgenoot van de tandartse  verzorgde hun eigendom tot in de puntjes. Nu hebben natuurfanatiekers dat huis gekocht. Die laten Gods water over Gods akker lopen en zijn onkruid ook. Dus het onkruid staat hier bij hun al bijna en meter hoog voor de deur en in hun achtertuin is geen doorkomen meer aan. Ik ga toch proberen om er eens (in het Frans dus want dat spreken ze) mee te praten zodat het aan de voorkant tenminste een beetje overzichtelijk blijft.
Toffe buur dat gij hebt Jerryke.
Goede morgen allemaal hé......
Hopen dat het niet op ruzie uitdraait.
dat is niet plezant  :Doh3: ....de aardbeienboer van hier tegenover heeft me vanmorgen al voorzien van aardbeien (wat hij niet kan verkopen) dus heb ik al maar confituur ervan gemaakt

inderdaad Flurk ik heb toffe buren, heb vandaag al speculoos gebakken en de buurvrouw er maar wat gebrachten die vond dat geweldig, heb zelfs een paar kussen gekregen van haar  ;D

Flurk

Goede morgen allemaal. Jerryke, ik heb spijt dat ik niet in uw buurt woon. Ik zou misschien een kiloke meer kunnen aankomen van uw keuken;  :10_1_20:  :10_1_20:
Prettige zondag allemaal, allé, degenen die nog eens komt dag zeggen hé.
Zou het kunnen dat de Prof met MicMac mee naar Oekraïne is??? Waar zitten die verdorie toch???? Ik begin me zorgen te maken. :4_9_8:  :4_9_8:  :4_9_8:

Koter

Citaat van: Flurk op  5 juni 2022, 11:16:21Goede morgen allemaal. Jerryke, ik heb spijt dat ik niet in uw buurt woon. Ik zou misschien een kiloke meer kunnen aankomen van uw keuken;  :10_1_20:  :10_1_20:
Prettige zondag allemaal, allé, degenen die nog eens komt dag zeggen hé.
Zou het kunnen dat de Prof met MicMac mee naar Oekraïne is??? Waar zitten die verdorie toch???? Ik begin me zorgen te maken. :4_9_8:  :4_9_8:  :4_9_8:

Dat zou kunnen en Xofie is misschien mee om te koken en de afwas te doen.  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

stevens-willy

 :hi_smiley:  Goede morgen, als iemand van de moderators een PM stuurt naar de betrokken personen.

Willy

Koter

Citaat van: stevens-willy op  5 juni 2022, 12:41:39:hi_smiley:  Goede morgen, als iemand van de moderators een PM stuurt naar de betrokken personen.

Willy

Wanneer ze in Oekraïne zitten kunnen ze waarschijnlijk hun mail niet lezen.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

barabas

5 juni 2022, 19:37:47 #12 Laatste wijziging: 5 juni 2022, 19:54:21 door barabas
Citaat van: Flurk op  5 juni 2022, 11:16:21Goede morgen allemaal. Jerryke, ik heb spijt dat ik niet in uw buurt woon. Ik zou misschien een kiloke meer kunnen aankomen van uw keuken;  :10_1_20:  :10_1_20:
Prettige zondag allemaal, allé, degenen die nog eens komt dag zeggen hé.
Zou het kunnen dat de Prof met MicMac mee naar Oekraïne is??? Waar zitten die verdorie toch???? Ik begin me zorgen te maken. :4_9_8:  :4_9_8:  :4_9_8:

Nu, exact 5 weken geleden, waren wij voor drie dagen op verlengd weekend in Dinant. De ochtend van 1 mei werd mijn vrouw plotseling ziek, moest braken en voelde ze zich héél miserabel in ons hotel. Ik besloot een ambulance te laten komen daar ze zelfs niet meer van de trap van het hotel raakte.

Ze werd overgebracht naar de spoed van het lokaal ziekenhuis. Die avond kreeg ze daar een zware hersenbloeding en moest overgebracht worden naar UCL Namur voor een spoedoperatie die gelukkig succesvol was. Na drie dagen werd ze overgebracht naar Sint Augustinus Wilrijk (haar vast ziekenhuis).

Nu is ze daar dus al 5 weken, alle bewegings functie lukken redelijk goed, ze begrijpt ook wat men zegt en kan fluisterend praten. Rechtop zitten kan hooguit 1 uur en eten lukt niet, ze krijgt nog steeds sondevoeding.

Of ze ooit nog naar huis kan is nu zeer de vraag, hoe dan ook zal ze nog maandenlang moeten gerevalideerd worden.

Dus Flurk: je had reden om je zorgen te maken.

jerryke

5 juni 2022, 19:52:48 #13 Laatste wijziging: 5 juni 2022, 19:57:40 door barabas
Citaat van: barabas op  5 juni 2022, 19:37:47
Citaat van: Flurk op  5 juni 2022, 11:16:21Goede morgen allemaal. Jerryke, ik heb spijt dat ik niet in uw buurt woon. Ik zou misschien een kiloke meer kunnen aankomen van uw keuken;  :10_1_20:  :10_1_20:
Prettige zondag allemaal, allé, degenen die nog eens komt dag zeggen hé.
Zou het kunnen dat de Prof met MicMac mee naar Oekraïne is??? Waar zitten die verdorie toch???? Ik begin me zorgen te maken. :4_9_8:  :4_9_8:  :4_9_8:

Nu, exact 5 weken geleden, waren wij voor drie dagen op verlengd weekend in Dinant. De ochtend van 1 mei werd mijn vrouw plotseling ziek, moest braken en voelde ze zich héél miserabel in ons hotel. Ik besloot een ambulance te laten komen daar ze zelfs niet meer van de trap van het hotel raakte.

Ze werd overgebracht naar de spoed van het lokaal ziekenhuis. Die avond kreeg ze daar een zware hersenbloeding en moest overgebracht worden naar UCL Namur voor een spoedoperatie die gelukkig succesvol was. Na drie dagen werd ze overgebracht naar Sint Augustinus Wilrijk (haar vast ziekenhuis).

Nu is ze daar dus al 5 weken, alle bewegings functie lukken redelijk goed, ze begrijpt ook wat men zegt en kan fluisterend praten. Rechtop zitten kan hooguit 1 uur en eten lukt niet, ze krijgt nog steeds sondevoeding.

Of ze ooit nog naar huis kan is nu zeer de vraag, hoe dan ook zal ze nog maandenlang moeten gerevalideerd worden.

Dus Flurk: je had reden om je zorgen te maken.
:Big-Kiss:  :Big-Kiss:  :Big-Kiss:

stevens-willy

Citaat van: barabas op  5 juni 2022, 19:37:47
Citaat van: Flurk op  5 juni 2022, 11:16:21Goede morgen allemaal. Jerryke, ik heb spijt dat ik niet in uw buurt woon. Ik zou misschien een kiloke meer kunnen aankomen van uw keuken;  :10_1_20:  :10_1_20:
Prettige zondag allemaal, allé, degenen die nog eens komt dag zeggen hé.
Zou het kunnen dat de Prof met MicMac mee naar Oekraïne is??? Waar zitten die verdorie toch???? Ik begin me zorgen te maken. :4_9_8:  :4_9_8:  :4_9_8:

Nu, exact 5 weken geleden, waren wij voor drie dagen op verlengd weekend in Dinant. De ochtend van 1 mei werd mijn vrouw plotseling ziek, moest braken en voelde ze zich héél miserabel in ons hotel. Ik besloot een ambulance te laten komen daar ze zelfs niet meer van de trap van het hotel raakte.

Ze werd overgebracht naar de spoed van het lokaal ziekenhuis. Die avond kreeg ze daar een zware hersenbloeding en moest overgebracht worden naar UCL Namur voor een spoedoperatie die gelukkig succesvol was. Na drie dagen werd ze overgebracht naar Sint Augustinus Wilrijk (haar vast ziekenhuis).

Nu is ze daar dus al 5 weken, alle bewegings functie lukken redelijk goed, ze begrijpt ook wat men zegt en kan fluisterend praten. Rechtop zitten kan hooguit 1 uur en eten lukt niet, ze krijgt nog steeds sondevoeding.

Of ze ooit nog naar huis kan is nu zeer de vraag, hoe dan ook zal ze nog maandenlang moeten gerevalideerd worden.

Dus Flurk: je had reden om je zorgen te maken.

Veel beterschap gewenst voor U vrouw.

Willy