Mei, de bloeimaand

Gestart door Driver, 30 april 2022, 19:45:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

barabas

En de Micmac, buiten de GP toestanden laatst actief 23 april 2022, 22:36:46 ???

Koter

Citaat van: barabas op 12 mei 2022, 17:28:25En de Micmac, buiten de GP toestanden laatst actief 23 april 2022, 22:36:46 ???

Druk met Oekraine zeker?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Koter

Citaat van: stevens-willy op 12 mei 2022, 17:19:25:hi_smiley:  Waar zit xofie Laatst actief: april 18, 2022, 13:40:39

Willy

Die studeert nu vreemde talen denk ik.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Goede morgen allemaal. Gisterenavond voor de eerste keer in 3 jaar (om reden van Covid en dan die rot-operatie)terug mijn skeelers aangetrokken. Een goed half uur op het gemakske gereden zonder te vallen. Volgende maandag ga ik dus terug want ik moet zien dat ik terug normaal kan rijden om met koeketien die fietst mee te kunnen langs de Leuvense Vaart.

Flurk

Citaat van: Koter op 12 mei 2022, 20:46:41
Citaat van: stevens-willy op 12 mei 2022, 17:19:25:hi_smiley:  Waar zit xofie Laatst actief: april 18, 2022, 13:40:39

Willy

Die studeert nu vreemde talen denk ik.
Zijn die twee misschien samen weg????  :oops:  :oops:

jerryke

Citaat van: Flurk op 13 mei 2022, 11:43:49Goede morgen allemaal. Gisterenavond voor de eerste keer in 3 jaar (om reden van Covid en dan die rot-operatie)terug mijn skeelers aangetrokken. Een goed half uur op het gemakske gereden zonder te vallen. Volgende maandag ga ik dus terug want ik moet zien dat ik terug normaal kan rijden om met koeketien die fietst mee te kunnen langs de Leuvense Vaart.
Hier kwam ook altijd eene gast langs op  skeelers, zeker een jaar of 3 en nu komt dezelfde gast hier langs op een elektrische step

barabas

Citaat van: Flurk op 13 mei 2022, 11:43:49Goede morgen allemaal. Gisterenavond voor de eerste keer in 3 jaar (om reden van Covid en dan die rot-operatie)terug mijn skeelers aangetrokken. Een goed half uur op het gemakske gereden zonder te vallen. Volgende maandag ga ik dus terug want ik moet zien dat ik terug normaal kan rijden om met koeketien die fietst mee te kunnen langs de Leuvense Vaart.

Zie maar dat je niet IN die vaart tottert :biggrinbounce:

jerryke

14 mei 2022, 09:14:30 #37 Laatste wijziging: 14 mei 2022, 09:16:06 door jerryke
goede morgen, ze hebben hier op de hoek van de straat een bord geplaatst  :Doh3: allee tot het bord weg is, hoelang gaat dat dan duren ...   dit is een verbindingsweg tussen Veldwezelt en Gellik

Flurk

Citaat van: jerryke op 13 mei 2022, 11:56:37
Citaat van: Flurk op 13 mei 2022, 11:43:49Goede morgen allemaal. Gisterenavond voor de eerste keer in 3 jaar (om reden van Covid en dan die rot-operatie)terug mijn skeelers aangetrokken. Een goed half uur op het gemakske gereden zonder te vallen. Volgende maandag ga ik dus terug want ik moet zien dat ik terug normaal kan rijden om met koeketien die fietst mee te kunnen langs de Leuvense Vaart.
Hier kwam ook altijd eene gast langs op  skeelers, zeker een jaar of 3 en nu komt dezelfde gast hier langs op een elektrische step
Die vent is dus lui geworden.... :smil414ae0fb30e96:  :4_1_72:

Flurk

Citaat van: barabas op 13 mei 2022, 12:21:09
Citaat van: Flurk op 13 mei 2022, 11:43:49Goede morgen allemaal. Gisterenavond voor de eerste keer in 3 jaar (om reden van Covid en dan die rot-operatie)terug mijn skeelers aangetrokken. Een goed half uur op het gemakske gereden zonder te vallen. Volgende maandag ga ik dus terug want ik moet zien dat ik terug normaal kan rijden om met koeketien die fietst mee te kunnen langs de Leuvense Vaart.

Zie maar dat je niet IN die vaart tottert :biggrinbounce:
Goede raad Prof. Het blijkt dat je met skeelers aan niet kunt zwemmen.... :oops:

Flurk

Citaat van: jerryke op 14 mei 2022, 09:14:30goede morgen, ze hebben hier op de hoek van de straat een bord geplaatst  :Doh3: allee tot het bord weg is, hoelang gaat dat dan duren ...   dit is een verbindingsweg tussen Veldwezelt en Gellik
TJA.......Liiimbuuurgh hé.... :oops:  :biggrinumbrella1:  :biggrinumbrella1:

jerryke

goeiemorgen, hier is het zonnetje al goed van de partij  :hi_smiley:

Flurk

Goede morgen allemaal. Vandaag te warm om veel te doen, ik ga er dus maar een rustdag van maken.
Doe het zelf ook maar kalmpjes aan hé...

Koter

Wij moeten vandaag naar een babyborrel.  :Champers:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

stevens-willy

 :hi_smiley:  Goede morgen, de zon is van de partij, het ziet een mooie dag te worden.
Deze namiddag gaan we naar Heers een koffie drinken in de taverne de HOEVE DE HEUSCH, de zaak draait goed ieder vrijdag, zaterdag en zondag zit het terras er stand vol.
Op dit ogenblik is het 10:28 en 22°.


Willy