Mei, de bloeimaand

Gestart door Driver, 30 april 2022, 19:45:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jerryke

goede morgen, ben al bij de bakker geweest en het ontbijt is al achter de kiezen.....aan alle moeders een fijne moederdag  :bloem_geven:

Flurk

Goede zonnige morgen allemaal en in het bijzonder een PRETTIGE MOEDERKESDAG voor de plaatsen waar het gevierd word.

Flurk

Willy, het is spijtig dat aan zo een skootdinges geen remorque kan aanhangen voor ons madam in te zetten. :smil414ae0fb30e96:  :smil414ae0fb30e96:  :4_1_72:  :4_1_72:  :4_1_72:  :4_1_72:  :4_1_72:

Koter

Voila, en ze zit nog droog ook.  ;D

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Sympathiek, maar daar krijg ik ons madam niet in hoor; dat mag ietepietske groter zijn. :4_1_72:  :4_1_72:  :4_1_72:
Leuke warme dag allemaal..

stevens-willy

 :hi_smiley:  Goede morgen, Koter houdt geen rekening met mens mishandeling.
Hij zou Mariette ook nog in een sigarenkistje stoppen. :lachrol:

Willy

Flurk

Goede morgen allemaal. Ons madam heeft gelezen dat (voor de gelovigen) een half dozijn profeten zegt dat de OPNAME voorzien voor 15 mei van dit jaar. Dus zie maar dat ge een propere onderbroek aanhebt... :smil414ae0fb30e96:

Koter

Citaat van: Flurk op 10 mei 2022, 11:18:08Goede morgen allemaal. Ons madam heeft gelezen dat (voor de gelovigen) een half dozijn profeten zegt dat de OPNAME voorzien voor 15 mei van dit jaar. Dus zie maar dat ge een propere onderbroek aanhebt... :smil414ae0fb30e96:

En welke film gaan ze opnemen?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Stralende morgen allemaal. Een geluk dat het zo droog is , daardoor groeit mijn gazon niet zo rap. Mijn grasmaaier is in reparatie en blijkbaar is het lang wachten op een klein wisselstukje.
Ondertussen heb ik dan wel meer wandeltijd.

Flurk

Citaat van: Koter op 10 mei 2022, 11:23:51
Citaat van: Flurk op 10 mei 2022, 11:18:08Goede morgen allemaal. Ons madam heeft gelezen dat (voor de gelovigen) een half dozijn profeten zegt dat de OPNAME voorzien voor 15 mei van dit jaar. Dus zie maar dat ge een propere onderbroek aanhebt... :smil414ae0fb30e96:

En welke film gaan ze opnemen?
Die gaan ze pas de week erna vertonen..... :4_1_72:

jerryke

Citaat van: Flurk op 11 mei 2022, 10:46:46Stralende morgen allemaal. Een geluk dat het zo droog is , daardoor groeit mijn gazon niet zo rap. Mijn grasmaaier is in reparatie en blijkbaar is het lang wachten op een klein wisselstukje.
Ondertussen heb ik dan wel meer wandeltijd.

goeiemorgen, maar het onkruid blijft groeien water of geen water

stevens-willy

11 mei 2022, 12:24:47 #26 Laatste wijziging: 11 mei 2022, 12:26:59 door stevens-willy
 :hi_smiley:  Goede dinsdag morgen, het is 10.19 uur en het zijn 22°.
Beloof een zonnige dag te worden, als de regen wat ons ter noorden voor bij trek, ons niet bereikt.

Willy

Flurk

Goede morgen allemaal. Waar een warme en droge dag. Probleem;;;;;;ik zit met een uitgekuiste en geruimde regenput dus LEEG;;;;; H

stevens-willy

 :hi_smiley:  Goede donderdag morgen, vandaag gaan we weer eens naar de dorprestaurantdag te Heers.
Wat is de menu voor heden, soep van de dag, boerengehaktbal gesauteerde worteltjes en puree, verrassingsdessert.

Willy

stevens-willy

 :hi_smiley:  Waar zit xofie Laatst actief: april 18, 2022, 13:40:39

Willy