April, de paasmaand

Gestart door Driver, 31 maart 2022, 11:58:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

barabas

De kindjes, kleinkindjes & ventje zullen wel geen honger meer hebben denk ik!

jerryke

Citaat van: barabas op 17 april 2022, 15:10:39De kindjes, kleinkindjes & ventje zullen wel geen honger meer hebben denk ik!

prof seffens eerst koffie en vlaai en tegen een uur of 5 de rest

stevens-willy

Citaat van: Koter op 17 april 2022, 12:01:55En nu paasontbijt.

 :hi_smiley:  Koter dat paasontbijt heb deze morgen te Mechelen-Bovenlingen gehad met beide kinderen, het was heel uitgebreid.
Van daar zijn we naar de dochter gegaan toen was het 11.30 uur mij hebben ze naar huis gebracht en ik ben na gegaan met de scooter.
Bij mijn dochter staat een voer plankje en water voor de vogels, awel dat water was bevroren met een laag ijs van 1 m/m dik en dat om 12 uur nog, terwijl de zon flink er op scheen.
Nu ga ik naar de nieuwe zaak die open gegaan is in Heers, heet HOEVE DE HEUSCH.
Je vindt het ook op internet [url]www.hoevedeheusch.be[/img]
Er is koffie en taart te verkrijgen en dat de deze nu verorberen.

Willy

Flurk

Bij ons ook gezelschap gehad van de zoon en zin gezin. Leuke namiddag gehad .Gedeeltelijk op het Bloso domein wat de sportievelingen gaan uithangen en 's avonds bij ons thuis lekker eten wat de madam klaargemaakt had.. Meer moet dat weeral niet zijn.

Flurk

Goede morgen allemaal. Het weer is hier iets minder dan gisteren. Was het door de eerste warmte? Ik weet het niet , maar ik was verdorie moe in de namiddag en heb mijn wandeling met de helft ingekort.
Vandaag komen de gasten weer eten, dus pistolekesdag...

stevens-willy

 :hi_smiley:  Goede namiddag, de dag zit er bijna op, heb mijn trip rond Heers en rond Veulen gemaakt, tezamen goed voor 8 Km.
Nu kijken naar de koers op TV dan het avond eten nuttigen, het zijn poten en erwten met een kotelet.
Verder nog wat TV kijken en om 21 uur ga ik mijn vlooien bak in.
Groeten.

Willy

Flurk

Leuke stralende dag allemaal.

stevens-willy

 :hi_smiley:  Goede morgen, deze middag gaan we naar de Dorpsrestaurants dag te Heers.
Nog een prettige zonnige dag.

Willy

Flurk

Goede morgen allemaal. Goede weer om iets in de tuin te doen. Daar is altijd bezigheid en het is in de gezonde lucht, dus meer moet dat weeral niet zijn. Prettige dag allemaal.

stevens-willy

 :hi_smiley:  Goede middag, Heb mijn trip naar Horpmaal gedaan, aldaar een koffie genomen en een versnapering voor Mariette.
Thuis gekomen terug op Heers gegaan voor twee pakken water te halen dat Mariette niet aan de fiets kan houden.
Deze namiddag terug op Heers voor een Koffie te drinken in de sporthal. :Koffie2520drinken:  :Koffie2520drinken:

Willy

Flurk

Gisteren gestopt in d tuin wegens te frisse kille wind. Vandaag gaat het blijkbaat beter zijn. Dus ik weet weral at gedaan... :smil414ae0fb30e96:

Flurk

Dag Flurk..................Tot morgen Flurk.......... :oops:

jerryke

Citaat van: Flurk op 24 april 2022, 14:41:16Dag Flurk..................Tot morgen Flurk.......... :oops:


oei ben je al weg, was wel wat weinig om te lezen  ;)

Flurk

Ik was nogal gehaast want er was rommelmarkt in de school waar onze oudste les geeft en ik moest mee de stand gereedmaken... :smil414ae0fb30e96: Bijna niet te begrijpen wat een rommel een mens allemaal ooit eens gekocht heeft...

jerryke

Citaat van: Flurk op 25 april 2022, 11:45:25Ik was nogal gehaast want er was rommelmarkt in de school waar onze oudste les geeft en ik moest mee de stand gereedmaken... :smil414ae0fb30e96: Bijna niet te begrijpen wat een rommel een mens allemaal ooit eens gekocht heeft...
en dat sommige mensen een hoop geld geven voor die rommel  :Doh3: