April, de paasmaand

Gestart door Driver, 31 maart 2022, 11:58:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flurk

Controle heeft uitgewezen dat het inderdaad het nummer van Fluvius was.
Uiteindelijk heb ik beslopen om niet zo zot te zijn om nog achter hun gat te lopen. Ik doe gewoon alsof ik die brief niet gekregen heb. We zien wel hoe het verder gaat.
Vandaag weeral naar de oogarts voor nazicht en overmorgen vermoedelijk terug een injectie.
Prettige warme dag allemaal. :4_1_201:   

jerryke

Citaat van: Flurk op 12 april 2022, 11:45:26Controle heeft uitgewezen dat het inderdaad het nummer van Fluvius was.
Uiteindelijk heb ik beslopen om niet zo zot te zijn om nog achter hun gat te lopen. Ik doe gewoon alsof ik die brief niet gekregen heb. We zien wel hoe het verder gaat.
Vandaag weeral naar de oogarts voor nazicht en overmorgen vermoedelijk terug een injectie.
Prettige warme dag allemaal. :4_1_201:   
moesten ze langskomen gaan ze je toch eerst verwittigen...succes bij de oogarts

stevens-willy

 :hi_smiley:  Goed middag, nu hebben we het weer vast, allee voor een paar dagen toch.
Deze morgen naar Horpmaal geweest een tas koffie en een gebakje mee genomen voor Mariette.
Op dit ogenblik zijn het 22° en zo macht het blijven, dit is een aangename warmte.
Verder ga ik de tijd doven met in de warande te zetten, en genieten van het zonnetje.

Willy 

Koter

Citaat van: stevens-willy op 12 april 2022, 17:06:49:hi_smiley:  Goed middag, nu hebben we het weer vast, allee voor een paar dagen toch.
Deze morgen naar Horpmaal geweest een tas koffie en een gebakje mee genomen voor Mariette.
Op dit ogenblik zijn het 22° en zo macht het blijven, dit is een aangename warmte.
Verder ga ik de tijd doven met in de warande te zetten, en genieten van het zonnetje.

Willy 

Amaai, jullie snoepen nogal wat gebakjes.  :koffie:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

stevens-willy

Citaat van: Koter op 12 april 2022, 23:02:49
Citaat van: stevens-willy op 12 april 2022, 17:06:49:hi_smiley:  Goed middag, nu hebben we het weer vast, allee voor een paar dagen toch.
Deze morgen naar Horpmaal geweest een tas koffie en een gebakje mee genomen voor Mariette.
Op dit ogenblik zijn het 22° en zo macht het blijven, dit is een aangename warmte.
Verder ga ik de tijd doven met in de warande te zetten, en genieten van het zonnetje.

Willy 



Amaai, jullie snoepen nogal wat gebakjes.  :koffie:
:hi_smiley:  Goede morgen, Twee keer in de week ga ik op Horpmaal en op zondag gaat Mariette mee.

Willy

jerryke

Citaat van: stevens-willy op 13 april 2022, 11:47:41
Citaat van: Koter op 12 april 2022, 23:02:49
Citaat van: stevens-willy op 12 april 2022, 17:06:49:hi_smiley:  Goed middag, nu hebben we het weer vast, allee voor een paar dagen toch.
Deze morgen naar Horpmaal geweest een tas koffie en een gebakje mee genomen voor Mariette.
Op dit ogenblik zijn het 22° en zo macht het blijven, dit is een aangename warmte.
Verder ga ik de tijd doven met in de warande te zetten, en genieten van het zonnetje.

Willy 



Amaai, jullie snoepen nogal wat gebakjes.  :koffie:
:hi_smiley:  Goede morgen, Twee keer in de week ga ik op Horpmaal en op zondag gaat Mariette mee.

Willy
ge hebt gelijk Willy profiteer ervan zolang het gaat  :a_thumbsup_20:

barabas

Citaat van: jerryke op 13 april 2022, 12:09:57
Citaat van: stevens-willy op 13 april 2022, 11:47:41
Citaat van: Koter op 12 april 2022, 23:02:49
Citaat van: stevens-willy op 12 april 2022, 17:06:49:hi_smiley:  Goed middag, nu hebben we het weer vast, allee voor een paar dagen toch.
Deze morgen naar Horpmaal geweest een tas koffie en een gebakje mee genomen voor Mariette.
Op dit ogenblik zijn het 22° en zo macht het blijven, dit is een aangename warmte.
Verder ga ik de tijd doven met in de warande te zetten, en genieten van het zonnetje.

Willy 



Amaai, jullie snoepen nogal wat gebakjes.  :koffie:
:hi_smiley:  Goede morgen, Twee keer in de week ga ik op Horpmaal en op zondag gaat Mariette mee.

Willy
ge hebt gelijk Willy profiteer ervan zolang het gaat  :a_thumbsup_20:

Zeker weten zelfs want het kan snel keren!

Flurk

Goede morgen allemaal. Ik ga deze namiddag terug een spuit in mijn linker oog halen. Dat begint een verslaving te worden zeker????Dus ik doe daarna niets meer omdat ik niet zie waar ik loop. :smil414ae0fb30e96: Tot morgen....

stevens-willy

 :hi_smiley:  Goede middag, mijn trip naar Horpmaal zit er op, een koffie en een gebakje mee gebracht voor Mariette.
Op dit ogenblik is het hier bewolk aan het worden en de temperatuur is 17°.
Tot later en voor ieder die het leest een mooi wiekend en een goede Pasen.

Willy

 

Flurk

Zonnige morgen allemaal.... :hi_smiley:

Micmac

Aan allen een Vrolijk PASEN
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

barabas



Vrolijk pasen ook gewenst vanuit Brecht!

Koter

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Zalig zonnig Pasen voor allemaal...
 :hi_smiley:

jerryke

17 april 2022, 13:05:06 #44 Laatste wijziging: 17 april 2022, 14:36:12 door jerryke
Fijne Paasdagen iedereen  :36_15_38:

zo ben de hele morgen al bezig geweest aan het eten, aspergesoep gemaakt, vogelnestjes in tomaten/championsaus gemaakt en als dessert een ijsstronk (niet zelf gemaakt) en een dikke rijstevlaai gebakken

een aloude traditie hier, rijstevlaai met een paasei eten