April, de paasmaand

Gestart door Driver, 31 maart 2022, 11:58:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jerryke

goeiemorgen .... die regen ben ik al moe, waar is de zon  :Doh3:

barabas

Gisteren heb ik de gazon laten verticuteren & bemesten, die regen is dus welkom maar mag morgen wel stoppen.

Flurk

Citaat van: jerryke op  4 april 2022, 18:00:16
Citaat van: barabas op  4 april 2022, 16:28:13Wie was de bezoeker?
ik denk zoiets met een lange staart ....die was al in de buurt hier gezien en daar waren ook kippen naar den hemel
Bij ons zit een steenmarter en een vos. Die hebben al de kippen van mijn buur doodgebeten.

Flurk

Goede natte morgen allemaal....

stevens-willy

Citaat van: Flurk op  7 april 2022, 11:36:38Goede natte morgen allemaal....

 :hi_smiley:  Goede morgen, Flurk hier is het ook nat en dat met een temperatuur van 11°.
Ben ook nog niet met de scootmobil buiten geweest, dinsdag ben ik tot Heers geweest en toen begon het te druppelen, ben dan maar terug naar huis gereden.
Volgens de VRT deze morgen zou het weer zo blijven tot maandag.

Willy

jerryke

goeiemorgen ....verleden jaar hebben wij een inductievuur gekocht, natuurlijk heel mijn kookmateriaal moeten weggeven (AMC), dus nieuwe gekocht namelijk BergHOFF, nu zou ik deze niet meer kopen zelfs de melk kookt aan...gisteren in Duitsland geweest en daar stond toch kookmateriaal van SiLit in aanbod wat anders 250€ à 300€ kost nu aan 1/4 van de prijs en ja die ging onmiddelijk de kar in....SiLit heeft ongeveer dezelfde werkwijze als AMC (zonder boter en water ) koken...joepie ikke blij  ;D  ;D  ;D  ;D 

Flurk

Citaat van: jerryke op  8 april 2022, 11:33:45goeiemorgen ....verleden jaar hebben wij een inductievuur gekocht, natuurlijk heel mijn kookmateriaal moeten weggeven (AMC), dus nieuwe gekocht namelijk BergHOFF, nu zou ik deze niet meer kopen zelfs de melk kookt aan...gisteren in Duitsland geweest en daar stond toch kookmateriaal van SiLit in aanbod wat anders 250€ à 300€ kost nu aan 1/4 van de prijs en ja die ging onmiddelijk de kar in....SiLit heeft ongeveer dezelfde werkwijze als AMC (zonder boter en water ) koken...joepie ikke blij  ;D  ;D  ;D  ;D 
Ik vermoed dat de AMC kookpoten die we hebbe ondertussen al 50 jaar zijn en nog steeds splinternieuw van uitzicht.

jerryke

Citaat van: Flurk op  8 april 2022, 12:39:33
Citaat van: jerryke op  8 april 2022, 11:33:45goeiemorgen ....verleden jaar hebben wij een inductievuur gekocht, natuurlijk heel mijn kookmateriaal moeten weggeven (AMC), dus nieuwe gekocht namelijk BergHOFF, nu zou ik deze niet meer kopen zelfs de melk kookt aan...gisteren in Duitsland geweest en daar stond toch kookmateriaal van SiLit in aanbod wat anders 250€ à 300€ kost nu aan 1/4 van de prijs en ja die ging onmiddelijk de kar in....SiLit heeft ongeveer dezelfde werkwijze als AMC (zonder boter en water ) koken...joepie ikke blij  ;D  ;D  ;D  ;D 
Ik vermoed dat de AMC kookpoten die we hebbe ondertussen al 50 jaar zijn en nog steeds splinternieuw van uitzicht.

inderdaad Flurk, ik had de mijne van 1968 en die waren nog splinternieuw....ik mis die nog steeds in de keuken

Flurk

Goede morgen allemaal. Volgens het nieuws van gisteren gaan de Russen binnenkort terug met Trabantjes moeten rijden omdat ze geen Westerse auto's meer krijgen.

stevens-willy

9 april 2022, 17:13:34 #24 Laatste wijziging: 9 april 2022, 17:20:39 door stevens-willy
 :hi_smiley:  Goede namiddag, Wat een weer, de zon heeft geschenen tot over een kwartier terug, nu regent het hier.
Deze morgen ben naar Heers geweest, mooi zonnetje maar het was maar frisjes, nu zijn het 11°.
Deze avond gaan we in het Buurthuis van Veulen eten, het wordt ingericht door de dorpsraad "De Hollanders" we eten vidé er is ook spaghetti te krijgen.
De naam van De Hollanders is ge komen om dat ze vroeger de inwoners van Veulen De Hollanders noemde.
Het stamt nog af van in de tijd dat Veulen bij Nederland hoorde (1815 - 1830). Zie in http://www.veulen.be/
Op dit ogenblik kom de zon weer tevoorschijn.
Groeten en tot de volgende keer.

Willy   

xofie

terug thuis van een weekendje Hotel la Zenia, heel mooi weer gisteren 27° maar door een heel koude wind toch niet kunnen zonnen, 3 x per dag buffet een beetje teveel van het goede

Flurk

Openbare diensten zijn toch prachtig he.
Fli-uvius stuurt een brief dat ze de gasmeteter komen vervangen en dat ik 1 week tijd heb om een afspraak te maken.
Ik naar de pc en krijg als antwoord dat er "Geen afspraken meer kunnen gemaakt worden en dat ik een tel. NR moet bellen.
Ik dus bellen en iemand vraagt een ogenblikje geduld. Dan volgt er 18 minuten (zo lang heb ik geduld gehad) pianomuziek.
Teruggebeld en iemand zegt dat ze me aat doorverbinden. Dat doet ze maar degene die opneemt legt direct terug af.
Dus ik opnieuw ...zelfde gevolg.Ingelegd
Terug gebeld...Weeral hetzelfde gevolg.
Nogmaals gebeld en ik werd weer doorgeschakeld met;;;;;;;;;;;;;;de pianist
Dus de auto in en naar Mechelen Noord om te horen wat het probleem is . :c_bang_20:  :c_bang_20:  :c_bang_20:  :c_bang_20:  :c_bang_20:
Ik laat weten hoe het daar afgelopen is.

jerryke

Citaat van: Flurk op 11 april 2022, 12:45:08Openbare diensten zijn toch prachtig he.
Fli-uvius stuurt een brief dat ze de gasmeteter komen vervangen en dat ik 1 week tijd heb om een afspraak te maken.
Ik naar de pc en krijg als antwoord dat er "Geen afspraken meer kunnen gemaakt worden en dat ik een tel. NR moet bellen.
Ik dus bellen en iemand vraagt een ogenblikje geduld. Dan volgt er 18 minuten (zo lang heb ik geduld gehad) pianomuziek.
Teruggebeld en iemand zegt dat ze me aat doorverbinden. Dat doet ze maar degene die opneemt legt direct terug af.
Dus ik opnieuw ...zelfde gevolg.Ingelegd
Terug gebeld...Weeral hetzelfde gevolg.
Nogmaals gebeld en ik werd weer doorgeschakeld met;;;;;;;;;;;;;;de pianist
Dus de auto in en naar Mechelen Noord om te horen wat het probleem is . :c_bang_20:  :c_bang_20:  :c_bang_20:  :c_bang_20:  :c_bang_20:
Ik laat weten hoe het daar afgelopen is.
en al terug ?

Koter

Citaat van: Flurk op 11 april 2022, 12:45:08Openbare diensten zijn toch prachtig he.
Fli-uvius stuurt een brief dat ze de gasmeteter komen vervangen en dat ik 1 week tijd heb om een afspraak te maken.
Ik naar de pc en krijg als antwoord dat er "Geen afspraken meer kunnen gemaakt worden en dat ik een tel. NR moet bellen.
Ik dus bellen en iemand vraagt een ogenblikje geduld. Dan volgt er 18 minuten (zo lang heb ik geduld gehad) pianomuziek.
Teruggebeld en iemand zegt dat ze me aat doorverbinden. Dat doet ze maar degene die opneemt legt direct terug af.
Dus ik opnieuw ...zelfde gevolg.Ingelegd
Terug gebeld...Weeral hetzelfde gevolg.
Nogmaals gebeld en ik werd weer doorgeschakeld met;;;;;;;;;;;;;;de pianist
Dus de auto in en naar Mechelen Noord om te horen wat het probleem is . :c_bang_20:  :c_bang_20:  :c_bang_20:  :c_bang_20:  :c_bang_20:
Ik laat weten hoe het daar afgelopen is.

Dat kunnen wel eens bedriegers zijn die jouw letterlijk aan het lijntje houden met een dure verbinding.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

xofie

Citaat van: Koter op 11 april 2022, 13:19:01
Citaat van: Flurk op 11 april 2022, 12:45:08Openbare diensten zijn toch prachtig he.
Fli-uvius stuurt een brief dat ze de gasmeteter komen vervangen en dat ik 1 week tijd heb om een afspraak te maken.
Ik naar de pc en krijg als antwoord dat er "Geen afspraken meer kunnen gemaakt worden en dat ik een tel. NR moet bellen.
Ik dus bellen en iemand vraagt een ogenblikje geduld. Dan volgt er 18 minuten (zo lang heb ik geduld gehad) pianomuziek.
Teruggebeld en iemand zegt dat ze me aat doorverbinden. Dat doet ze maar degene die opneemt legt direct terug af.
Dus ik opnieuw ...zelfde gevolg.Ingelegd
Terug gebeld...Weeral hetzelfde gevolg.
Nogmaals gebeld en ik werd weer doorgeschakeld met;;;;;;;;;;;;;;de pianist
Dus de auto in en naar Mechelen Noord om te horen wat het probleem is . :c_bang_20:  :c_bang_20:  :c_bang_20:  :c_bang_20:  :c_bang_20:
Ik laat weten hoe het daar afgelopen is.

Dat kunnen wel eens bedriegers zijn die jouw letterlijk aan het lijntje houden met een dure verbinding.

ge zegt daar al zoiets Koter, zou inderdaad kunnen