April, de paasmaand

Gestart door Driver, 31 maart 2022, 11:58:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Driver

De maand van de paashaas.

Flurk

Goede morgen allemaal. De waarde van voorspellingen is hier weeral eens bewezen. Geen sneeuw dus. Voor mij hoefde het niet hoor.

jerryke

Citaat van: Flurk op  2 april 2022, 12:27:56Goede morgen allemaal. De waarde van voorspellingen is hier weeral eens bewezen. Geen sneeuw dus. Voor mij hoefde het niet hoor.

goeiemorgen, jawel hier lag hier en daar wat sneeuw vanmorgen, de auto van de buren is normaal blauw en vanmorgen was die wit  ;D

stevens-willy

 :hi_smiley:  Goede middag, hier is het wit, de wegen zijn wel open.
Deze namiddag een koffietje drinken in Heers sporthal en verder TV kijken en om 21 uur mijne vlooien bak in.

Willy

barabas

Hier is alle sneeuw weg, 3° maar wel ijskoude wind verre van aangenaam.

barabas

Nu begint het hier terug te sneeuwen!

xofie

MA DI WOE weer storm op komst met regen en temperaturen van slechts 13 ° vreselijk !!!!

Flurk

Goede morgen vanonder een stralende zon allemaal.
Gisteren ben ik toch tussen de dreigende wolken door mat de hondjes gaan stappen en tegen alle verwachting in volledig droog gebleven.
Dat gaan we dus vandaag herhalen. Wel spijtig dat in het Bloso domein (De Plage) in de volksmond het Bootshuis nog niet open is, dus ik moet ons drankje meenemen.
Prettige dag allemaal...

stevens-willy

 :hi_smiley:  Goede middag, Hier is het mooi zonnig, met een temperatuur van 7°, Straks gaan het opperhoofd en ondergetekende een koffie drinken bij 'Wil' op de Luikersteenweg, Daar de sporthal gesloten is op zondag.
Verder naar de koers kijken op TV en de zondag laten passeren.

Willy 

stevens-willy

Citaat van: xofie op  2 april 2022, 15:59:28MA DI WOE weer storm op komst met regen en temperaturen van slechts 13 ° vreselijk !!!!
Xofieke op de BRT in het nieuws van gisteren 19 uur gaven ze voor Spanje 23°.

Willy

xofie

Citaat van: stevens-willy op  3 april 2022, 14:11:01
Citaat van: xofie op  2 april 2022, 15:59:28MA DI WOE weer storm op komst met regen en temperaturen van slechts 13 ° vreselijk !!!!
Xofieke op de BRT in het nieuws van gisteren 19 uur gaven ze voor Spanje 23°.

Willy

ja maar pas vanaf donderdag, hoop dat het dan eindelijk lente wordt, want we hebben genoeg op ons bord gehad dat niet deugde, het is 100 jaar geleden dat het in maart nog zo slecht is geweest, ja zijn we vet mee we hebben het toch weer gehad

Flurk

Goede morgen allemaal.
Supporters hebben weeral eens bewezen wat een vuil volk zonder respect het is. Ondanks de vriendelijke vraag om geen vuilnisbelt achter te laten heeft (op enkele uitzonderingen na) weeral niemand de moeite gedaan om zijn afval terug mee te nemen naar huis. De overheid moest het gewoon bijhouden en het volgend jaar op het parcours terug uitstrooien.

jerryke

 :Doh3:  :Doh3:  :Doh3: potdorie onze 2 kippen (Fiena en Lies)hebben deze nacht bezoek gehad en zijn alle 2 helaas overleden, dus geen eitjes meer  :triest:

barabas


jerryke

Citaat van: barabas op  4 april 2022, 16:28:13Wie was de bezoeker?
ik denk zoiets met een lange staart ....die was al in de buurt hier gezien en daar waren ook kippen naar den hemel