Maart, de buienmaand.

Gestart door Driver, 28 februari 2022, 15:15:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

stevens-willy

 :hi_smiley:  Goede morgen, de dag begint goed met een stralende zon en met een temperatuur van 11.5°.
Deze namiddag een toertje doen, ik weet nog niet waar ik op af trek. :denken:

Willy

Flurk

Goede morgen allemaal. Vandaag dus weeral Carrefourdag. Niet onder een "stralende" zon maar ze komt wel piepen tussen het grijs. Er zou vandaag een beetje regen kunnen vallen en dat zou wel goed doen aan de hof.
Tot straks...

stevens-willy

29 maart 2022, 18:52:20 #92 Laatste wijziging: 29 maart 2022, 18:54:10 door stevens-willy
 :hi_smiley:  Goede namiddag, gisteren Hier vertrokken op klein-Gelmen, Heers, Horpmaal en terug op Veulen.
Vandaag naar de tandarts geweest te Vechtmaal, de vijf draadjes laten verwijderen van de tand die ze over veertien dagen terug uit gehaald hebben, de zoon had me er heen gebracht.
Thuis gekomen met de scooter naar Heers sporthal een koffie gaan drinken.
Nu om 17.30 uur eten witloof gestoofd in een goede boter saus, mijn lievelingen gerecht daar bij een hamburger.

Willy

jerryke

Citaat van: stevens-willy op 29 maart 2022, 18:52:20:hi_smiley:  Goede namiddag, gisteren Hier vertrokken op klein-Gelmen, Heers, Horpmaal en terug op Veulen.
Vandaag naar de tandarts geweest te Vechtmaal, de vijf draadjes laten verwijderen van de tand die ze over veertien dagen terug uit gehaald hebben, de zoon had me er heen gebracht.
Thuis gekomen met de scooter naar Heers sporthal een koffie gaan drinken.
Nu om 17.30 uur eten witloof gestoofd in een goede boter saus, mijn lievelingen gerecht daar bij een hamburger.

Willy
hebben wij ook net gegeten met kroketjes, appelmoes en kip

Flurk

Citaat van: stevens-willy op 29 maart 2022, 18:52:20:hi_smiley:  Goede namiddag, gisteren Hier vertrokken op klein-Gelmen, Heers, Horpmaal en terug op Veulen.
Vandaag naar de tandarts geweest te Vechtmaal, de vijf draadjes laten verwijderen van de tand die ze over veertien dagen terug uit gehaald hebben, de zoon had me er heen gebracht.
Thuis gekomen met de scooter naar Heers sporthal een koffie gaan drinken.
Nu om 17.30 uur eten witloof gestoofd in een goede boter saus, mijn lievelingen gerecht daar bij een hamburger.
Goede morgen allemaal? Willy dat is onze traditionele dinsdagse maaltijd.

Willy
Goede morgen allemaal. Willy dat is onze traditionele dinsdagse maaltijd. :4_1_201:
Seffes pistolekes halen want het is 'weeral' woensdag dus komen onze 2 leerkrachten middag eten.
Als het droog blijft laat ik de grasmaaier een uit deze namiddag en als dan mijn pijp nog brand nog een wandelingetje in de omtrek.

stevens-willy

30 maart 2022, 17:39:12 #95 Laatste wijziging: 30 maart 2022, 17:42:09 door stevens-willy
 :hi_smiley:  Goede namiddag, Deze voormiddag naar Horpmaal een tas koffie gaan drinken en een gebakje voor Mariette mee genomen.
Nu om 17 uur gaan we naar Heers sporthal, daar kom ieder woensdag een frit wagen staan, Mariette neemt gewoonlijk een vleeskroket, bakje friet met een pikante saus er bij, ik neem twee biggie-burgers en dat eten we op in de sporthal met een drankje.

Willy

Flurk

Goede morgen allemaal. Die grasmaaier uitlaten is dus een scheet in een fles geworden. Spul weigerde te starten. Luchtfilter nagekeken, de juiste benzine gecontroleerd, olie nagezien; ,nieuwe bougie gestoken. NADA; NIENTE, RIEN DE KNOTS. . Het enig wat er nog kon aan zijn was een vuile carburator en daar blijf ik af. Uiteindelijk binnengedaan om te herstellen. Er zijn wel een pak wachtenden voor mij maar dat geeft niet omdat het toch enkele dagen gaat regenen;
Prettige dag allemaal.

xofie

Citaat van: Flurk op 31 maart 2022, 11:52:44Goede morgen allemaal. Die grasmaaier uitlaten is dus een scheet in een fles geworden. Spul weigerde te starten. Luchtfilter nagekeken, de juiste benzine gecontroleerd, olie nagezien; ,nieuwe bougie gestoken. NADA; NIENTE, RIEN DE KNOTS. . Het enig wat er nog kon aan zijn was een vuile carburator en daar blijf ik af. Uiteindelijk binnengedaan om te herstellen. Er zijn wel een pak wachtenden voor mij maar dat geeft niet omdat het toch enkele dagen gaat regenen;
Prettige dag allemaal.

't is precies reparatiemaand voor je !

stevens-willy

 :hi_smiley:  Goede namiddag, Het is maar fris buiten 3°, binnen 23° hou me lekker warm binnen, dus geen uitstap voor mij.
Mariette is op uitstap met de maandelijkse uitstap dag, ieder maand gaat de gemeente Heers ergens naar toe, vandaag is het naar Out-Rekem (In 2008 werd Oud-Rekem door 'Toerisme Vlaanderen' officieel uitgeroepen tot "Het Mooiste Dorp van Vlaanderen".) ze is om 12 uur vertrokken en rond 18 uur zijn ze terug, er wordt eerst koffie met taart op gediend en dat voor €15.
In die prijs is de bus en de gids plus koffie inbegrepen.

Willy

jerryke

Citaat van: stevens-willy op 31 maart 2022, 16:14:48:hi_smiley:  Goede namiddag, Het is maar fris buiten 3°, binnen 23° hou me lekker warm binnen, dus geen uitstap voor mij.
Mariette is op uitstap met de maandelijkse uitstap dag, ieder maand gaat de gemeente Heers ergens naar toe, vandaag is het naar Out-Rekem (In 2008 werd Oud-Rekem door 'Toerisme Vlaanderen' officieel uitgeroepen tot "Het Mooiste Dorp van Vlaanderen".) ze is om 12 uur vertrokken en rond 18 uur zijn ze terug, er wordt eerst koffie met taart op gediend en dat voor €15.
In die prijs is de bus en de gids plus koffie inbegrepen.

Willy
hopelijk bezoeken ze ook de kerk van Oud Rekem, die is de moeite waard

jerryke

goeiemorgen, het is hier lichtelijk aan het sneeuwen  :Doh3:

Flurk

Goede morgen allemaal. Gelukkig is er niet zoveel sneeuw gevallen als dat ze voorspeld hadden.
De straten zijn normaal berijdbaar.
Met dat wer is er dus buiten niets te zoeken dus ga ik mijn tijd verbrodden in mijn atelierke.
Vraagke, zijn de MicMac en nog enkele forumleden naar Oekraïne of zoiets??? :smil414ae0fb30e96:

stevens-willy

Citaat van: jerryke op 31 maart 2022, 16:32:10
Citaat van: stevens-willy op 31 maart 2022, 16:14:48:hi_smiley:  Goede namiddag, Het is maar fris buiten 3°, binnen 23° hou me lekker warm binnen, dus geen uitstap voor mij.
Mariette is op uitstap met de maandelijkse uitstap dag, ieder maand gaat de gemeente Heers ergens naar toe, vandaag is het naar Out-Rekem (In 2008 werd Oud-Rekem door 'Toerisme Vlaanderen' officieel uitgeroepen tot "Het Mooiste Dorp van Vlaanderen".) ze is om 12 uur vertrokken en rond 18 uur zijn ze terug, er wordt eerst koffie met taart op gediend en dat voor €15.
In die prijs is de bus en de gids plus koffie inbegrepen.

Willy
hopelijk bezoeken ze ook de kerk van Oud Rekem, die is de moeite waard
:hi_smiley:  Goede morgen, Jerryke ze heeft het kerkje bezocht, het was mooi als ook de Dokters praktijk en de apotheker.

Willy 

jerryke

Citaat van: stevens-willy op  1 april 2022, 12:06:10
Citaat van: jerryke op 31 maart 2022, 16:32:10
Citaat van: stevens-willy op 31 maart 2022, 16:14:48:hi_smiley:  Goede namiddag, Het is maar fris buiten 3°, binnen 23° hou me lekker warm binnen, dus geen uitstap voor mij.
Mariette is op uitstap met de maandelijkse uitstap dag, ieder maand gaat de gemeente Heers ergens naar toe, vandaag is het naar Out-Rekem (In 2008 werd Oud-Rekem door 'Toerisme Vlaanderen' officieel uitgeroepen tot "Het Mooiste Dorp van Vlaanderen".) ze is om 12 uur vertrokken en rond 18 uur zijn ze terug, er wordt eerst koffie met taart op gediend en dat voor €15.
In die prijs is de bus en de gids plus koffie inbegrepen.

Willy
hopelijk bezoeken ze ook de kerk van Oud Rekem, die is de moeite waard
:hi_smiley:  Goede morgen, Jerryke ze heeft het kerkje bezocht, het was mooi als ook de Dokters praktijk en de apotheker.

Willy 
:a_thumbsup_20:  :a_thumbsup_20:  :a_thumbsup_20: