Maart, de buienmaand.

Gestart door Driver, 28 februari 2022, 15:15:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Driver

Het is wel te hopen dat die buien weg blijven, daar hebben we al genoeg van gehad.

stevens-willy

 :hi_smiley:  Goede middag, in December 2019 kreeg ik de melding dat ik kanker had, op maandag 09 Maart om 9 uur werd ik geopereerd en maandag avond 17 uur kreeg ik de melding dat operatie zeer goed gelukt was en op Woensdag 11 maart om 14 uur mocht ik naar huis en heb ik thuis tot 9 April na verzorging ge kregen.
Het is nu twee jaar geleden en voel mij goed.

Willy

Koter

Citaat van: stevens-willy op  1 maart 2022, 16:17:11:hi_smiley:  Goede middag, in December 2019 kreeg ik de melding dat ik kanker had, op maandag 09 Maart om 9 uur werd ik geopereerd en maandag avond 17 uur kreeg ik de melding dat operatie zeer goed gelukt was en op Woensdag 11 maart om 14 uur mocht ik naar huis en heb ik thuis tot 9 April na verzorging ge kregen.
Het is nu twee jaar geleden en voel mij goed.

Willy

Hopelijk blijft dat goed Willy.  :a_thumbsup_20:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: Koter op  1 maart 2022, 16:22:50
Citaat van: stevens-willy op  1 maart 2022, 16:17:11:hi_smiley:  Goede middag, in December 2019 kreeg ik de melding dat ik kanker had, op maandag 09 Maart om 9 uur werd ik geopereerd en maandag avond 17 uur kreeg ik de melding dat operatie zeer goed gelukt was en op Woensdag 11 maart om 14 uur mocht ik naar huis en heb ik thuis tot 9 April na verzorging ge kregen.
Het is nu twee jaar geleden en voel mij goed.

Willy

Hopelijk blijft dat goed Willy.  :a_thumbsup_20:
waw Willy verzorg je toch nog maar goed en hopelijk blijft die vieze ziekte voorgoed bij je weg  :a_thumbsup_20:

Flurk

Citaat van: stevens-willy op  1 maart 2022, 16:17:11:hi_smiley:  Goede middag, in December 2019 kreeg ik de melding dat ik kanker had, op maandag 09 Maart om 9 uur werd ik geopereerd en maandag avond 17 uur kreeg ik de melding dat operatie zeer goed gelukt was en op Woensdag 11 maart om 14 uur mocht ik naar huis en heb ik thuis tot 9 April na verzorging ge kregen.
Het is nu twee jaar geleden en voel mij goed.

Willy
Houden zo Willy.... Bij mij is het nu 6 maand geleden dat ze me een stoma verkocht hebben en ik mag zeggen dat het een goede koop was, Dus ook rekken en er bij blijven... :a_thumbsup_20:  :a_thumbsup_20:

xofie

als ik dit hier allemaal leest ben, ik blij er 20 jaar aan ontsnapt te zijn, en dan durft ik nu zagen dat ik al drie dagen geen tv geen radio en geen internet, net internet terug gekregen

kabar

Enkele jaren geleden is mijn vrouw geopereerd van darmkanker en werd een deel van haar dikke darm verwijderd. Ze werd erna vrij van kanker verklaard. In januari van dit jaar werd ze bestraald voor longkanker. We wachten nog altijd op de uitslag. Ondertussen werd ze ervan verwittigd dat er weeral een overbrugging nodig is. Bij ons komt er dan ook geen einde aan!

Koter

Ze hebben nog maar eens tegen onze auto gereden, voor de derde keer. Nu zat er een briefje achter de ruitenwisser met een telefoonnummer. Ik heb er een paar keer naar gebeld, maar het nummer bestaat niet.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Goede morgen allemaal. Koter dat is hier van hetzelfde. Vorige week is er al voor de derde keer iemand (vermoedelijk met zijn/haar winkelkar)  op de parking van de Carrefour in Zemst tegen mijn auto geschuurd. De plaatsjes zijn van in het begin ook al iets te smal gemaakt. Vorige week met die wind zag ik nog iemand zijn kar wegdrijven tegen een auto. De persoon die het voorhad is gewoon in zijn auto gestapt. Toen ik hem daarbij daar op aansprak werd hij agressief en riep dat ik me niet moest moeien.

jerryke

goeiemorgen, hier schijnt het zonnetje volop , geen wind bijna en 2° ... zo nu verder met de poets zolang de achterkleinkinderen nog slapen

Flurk

Goede morgen allemaal. Ik heb gisteren de grasmaaier uit zijn winterslaap gehaald en klaargemaakt om vandaag zijn werk te doen; Als ik nog moet wachten geraak ik er niet meer door. :smil414ae0fb30e96:

stevens-willy

 :hi_smiley:  Goede morgen, we hebben toch al een week zonder regen en veel zon, het is wel nog een beetje fris s'morgens met zijn 5°maar rond 1 4 a 15 uur is het dan toch beter.
Ben alle dagen met de scootmobil de natuur in geweest.
Ze zeggen dat het gezond is in Limburg, maar dan moet maar eens naar Z. Limburg komen, hier is het ongezondste, alle daggen maar sproeien als ik er geen vijf op mijn toer tegen kom die gaan sproeien of die aan het sproeien zijn dan kom ik geen tegen,
Deze namiddag gaat Mariette met de fiets mee, we gaan in Heers in de sporthal een koffie drinken.
Ik kan Mariette niet volgen met de scootmobil die gaat maar 10 km/h en zij rijdt vlot 12 a 13 km/h daar om rijdt ze achter mij.

Willy 

Koter

Citaat van: stevens-willy op  4 maart 2022, 12:44:03:hi_smiley:  Goede morgen, we hebben toch al een week zonder regen en veel zon, het is wel nog een beetje fris s'morgens met zijn 5°maar rond 1 4 a 15 uur is het dan toch beter.
Ben alle dagen met de scootmobil de natuur in geweest.
Ze zeggen dat het gezond is in Limburg, maar dan moet maar eens naar Z. Limburg komen, hier is het ongezondste, alle daggen maar sproeien als ik er geen vijf op mijn toer tegen kom die gaan sproeien of die aan het sproeien zijn dan kom ik geen tegen,
Deze namiddag gaat Mariette met de fiets mee, we gaan in Heers in de sporthal een koffie drinken.
Ik kan Mariette niet volgen met de scootmobil die gaat maar 10 km/h en zij rijdt vlot 12 a 13 km/h daar om rijdt ze achter mij.

Willy 

Een echte snelheidsmaniak dus.  :police:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

stevens-willy

Citaat van: Koter op  4 maart 2022, 13:37:40
Citaat van: stevens-willy op  4 maart 2022, 12:44:03:hi_smiley:  Goede morgen, we hebben toch al een week zonder regen en veel zon, het is wel nog een beetje fris s'morgens met zijn 5°maar rond 1 4 a 15 uur is het dan toch beter.
Ben alle dagen met de scootmobil de natuur in geweest.
Ze zeggen dat het gezond is in Limburg, maar dan moet maar eens naar Z. Limburg komen, hier is het ongezondste, alle daggen maar sproeien als ik er geen vijf op mijn toer tegen kom die gaan sproeien of die aan het sproeien zijn dan kom ik geen tegen,
Deze namiddag gaat Mariette met de fiets mee, we gaan in Heers in de sporthal een koffie drinken.
Ik kan Mariette niet volgen met de scootmobil die gaat maar 10 km/h en zij rijdt vlot 12 a 13 km/h daar om rijdt ze achter mij.

Willy 

Een echte snelheidsmaniak dus.  :police:

Mariette gaat dagelijks twee a drie km wandellen met de hond en alle dagen met de fiets boodschappen doen in Heers dat zijn ook drie km.
Ze wordt ook 77 jaar.

Willy

Koter

Citaat van: stevens-willy op  4 maart 2022, 14:56:00
Citaat van: Koter op  4 maart 2022, 13:37:40
Citaat van: stevens-willy op  4 maart 2022, 12:44:03:hi_smiley:  Goede morgen, we hebben toch al een week zonder regen en veel zon, het is wel nog een beetje fris s'morgens met zijn 5°maar rond 1 4 a 15 uur is het dan toch beter.
Ben alle dagen met de scootmobil de natuur in geweest.
Ze zeggen dat het gezond is in Limburg, maar dan moet maar eens naar Z. Limburg komen, hier is het ongezondste, alle daggen maar sproeien als ik er geen vijf op mijn toer tegen kom die gaan sproeien of die aan het sproeien zijn dan kom ik geen tegen,
Deze namiddag gaat Mariette met de fiets mee, we gaan in Heers in de sporthal een koffie drinken.
Ik kan Mariette niet volgen met de scootmobil die gaat maar 10 km/h en zij rijdt vlot 12 a 13 km/h daar om rijdt ze achter mij.

Willy 

Een echte snelheidsmaniak dus.  :police:

Mariette gaat dagelijks twee a drie km wandellen met de hond en alle dagen met de fiets boodschappen doen in Heers dat zijn ook drie km.
Ze wordt ook 77 jaar.

Willy

De ideale manier om gezond oud te worden.  :d_clap_20:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....