Februari het korte maandje.

Gestart door Micmac, 31 januari 2022, 23:42:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

stevens-willy

 :hi_smiley:  Goede morgen, hier in veulen een mooi zonnetje bij een temperatuur van 3°.
Dadelijk mij klaar maken voor naar Horpmaal te gaan met de scootmobil een tasje koffie tot mij nemen en vier gebakjes mee brengen voor morgen bij de koffie om 15 uur op te eten Mariette en ondergetekende.
Nog een prettige dag aan allen gewenst.

Willy

jerryke

Goede morgen .... wind, regen en 7° hier

Micmac

Goedemorgen, regen 8° en een Zuidwestenwind aan 36 km/h.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

Flurk

Goede morgen ; als je dat een GOEDE morgen kan noemen. Het giet hier dat er plassen in het gazon staan. Dus geen weer om een hond door te jagen .Maar ik ben wel naar de bakker gemoeten. Ah ja, juist, ik ben geen hond hé. :4_1_72:

Micmac

6 februari 2022, 17:37:11 #19 Laatste wijziging: 6 februari 2022, 17:43:40 door Micmac
Normaal is anders.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

stevens-willy

 :hi_smiley:  Rot weer, ik ben het zo moe als kauw pap.

Willy

jerryke

allee wat onweer kan er ook nog bij  ;D

Micmac

Citaat van: jerryke op  6 februari 2022, 20:51:20allee wat onweer kan er ook nog bij  ;D

Dat kwam van Londen naar hier en zit nu in Duitsland van zn oren te maken.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

Flurk

Een goed half uur geleden was er hier een stralende zon, nu is het al serieus aan het dichtwolken. Deze namiddag nog eens op controle naar de oogarts. Morgen vermoedelijk terug een spuit. :smil414ae0fb30e96:

Micmac

Citaat van: Flurk op  7 februari 2022, 11:58:57Een goed half uur geleden was er hier een stralende zon, nu is het al serieus aan het dichtwolken. Deze namiddag nog eens op controle naar de oogarts. Morgen vermoedelijk terug een spuit. :smil414ae0fb30e96:

Hier nog volle zon, en vier graden.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

stevens-willy

 :hi_smiley:  Goede morgen, hier zijn ook 4° met helderhemel, deze namiddag gaat mijn uitstap over Klein Gelmen zo naar Heers waar ik dan ook een koffie ga drinken in de Sporthal.

Willy

xofie

 :hi_smiley:   alles zijn normale gangetje hier, grijze dag, straks naar de kapper

stevens-willy

 :hi_smiley:  Dadelijk met de dochter en schoonzoon een tasje koffie gaan drinken te helshoven.

Willy

Koter

Citaat van: stevens-willy op  8 februari 2022, 15:36:46:hi_smiley:  Dadelijk met de dochter en schoonzoon een tasje koffie gaan drinken te helshoven.

Willy

Met 3 op de scootmobiel Willy?  :biggrinumbrella1:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Ook binnen, de ene dag is de andere niet.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.