Februari het korte maandje.

Gestart door Micmac, 31 januari 2022, 23:42:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flurk

Goede morgen allemaal. Ik vrees dat er maar één mogelijkheid tot vrede is en dat is Poetin omleggen. Die vent is compleet de pedalen kwijt. :smil414ae0fb30e96:

Micmac

Citaat van: Flurk op 26 februari 2022, 13:35:18Goede morgen allemaal. Ik vrees dat er maar één mogelijkheid tot vrede is en dat is Poetin omleggen. Die vent is compleet de pedalen kwijt. :smil414ae0fb30e96:

Zijn torpedo-rem is ook defect.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

barabas

Citaat van: Flurk op 26 februari 2022, 13:35:18Goede morgen allemaal. Ik vrees dat er maar één mogelijkheid tot vrede is en dat is Poetin omleggen. Die vent is compleet de pedalen kwijt. :smil414ae0fb30e96:

Dat is volgens mij maar een marionet, de gas- & olieboeren dicteren daar de wet denk ik. Die tuinkabouter afschieten zal niet veel helpen.

Flurk

Citaat van: barabas op 26 februari 2022, 21:01:12
Citaat van: Flurk op 26 februari 2022, 13:35:18Goede morgen allemaal. Ik vrees dat er maar één mogelijkheid tot vrede is en dat is Poetin omleggen. Die vent is compleet de pedalen kwijt. :smil414ae0fb30e96:

Dat is volgens mij maar een marionet, de gas- & olieboeren dicteren daar de wet denk ik. Die tuinkabouter afschieten zal niet veel helpen.
Goede morgen allemaal. ¨Prof. Ik denk dat je de macht van die tuinkabouter onderschat. Hij is niet voor niets van klein manneke in de KGB opgeklommen tot hoofd van die diensten dat is hij nog steeds. Kenners omschrijven hem als ongelooflijk sluw. Hij weet alles van iedereen , hij vergeet niets en vergeeft nooit. Daarbovenop is hij totaal gewetenloos. Zij maar gerust dat hij van al die Oliegarchen een dik dossier heeft waarmee hij ze op ieder moment tegen de muur kan zetten. Hij heeft een goed voorbeeld (als hij dat al zou moeten nodig hebben) aan XI die in één pennetrek de grote baas (en nog enkele andere die te rijk werden)  van ALIBABA, Jack Ma, vleugellam gemaakt heeft.

stevens-willy

28 februari 2022, 12:28:27 #109 Laatste wijziging: 28 februari 2022, 12:57:18 door stevens-willy
 :hi_smiley: Goede morgen, het zijn 3,5° is weer een flink weertje, deze namiddag een toertje maken met de scootmobil.
Even profiteren van het zonnetje. :wave:


Willy

Flurk

Goede morgen allemaal; Ik ben efkes buiten dienst geweest omdat een oogarts persé behoefte had om een naald in mijn linker oog te steken en daar een vocht in te spuiten. Dat op zich is niet zo erg maar voor dat hij dat doet giet er een madam (een sadistische dus) Isobetadine in dat oog en dat krijgt ze er zelden volledig uitgewassen en dat was gisteren niet anders. Dus een ganse nacht met een branden oog gezeten .Uiteindelijk, na verschillende spoelingen met fysiologisch water is het deze morgen weggegaan. Verdomd aan oud worden  :smil414ae0fb30e96: is niet veel goeds...Ik wens iedereen hier een leuke dag.......