Februari het korte maandje.

Gestart door Micmac, 31 januari 2022, 23:42:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Micmac

31 januari 2022, 23:42:45 Laatste wijziging: 31 januari 2022, 23:54:42 door Micmac
Januari is alweer verdwenen achter de horizon en Februari maakt zijn entree.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

xofie

OEPS  alweer een maand ouder, goedemiddag iedereen

jerryke

 :Doh3:  :Doh3:  :Doh3:  :Doh3:  :Doh3: gsm verloren vandaag

Koter

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: Koter op  1 februari 2022, 19:50:12
Citaat van: jerryke op  1 februari 2022, 19:48:56:Doh3:  :Doh3:  :Doh3:  :Doh3:  :Doh3: gsm verloren vandaag



En weet je niet waar?

je hebt toch nog eerlijke vinders, had hem aan de colruyt gevonden

Koter

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Goedemorgen, grijs, droog en 8° .
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

Flurk

Een HEEL korte maand deze maand. We zullen ons een beetje moeten haasten om ons pensioen op te krijgen  :biggrinumbrella1:  :biggrinumbrella1:  :4_1_72:

xofie

lekker terrasje gedaan tot 19.00u  20 graden

Flurk

Goede morgen allemaal, het weer jaagt me mijn atelierke in. Dus proberen om wat toekomstig brandhout te maken.  :smil414ae0fb30e96:

jerryke

Citaat van: Flurk op  3 februari 2022, 12:41:26Goede morgen allemaal, het weer jaagt me mijn atelierke in. Dus proberen om wat toekomstig brandhout te maken.  :smil414ae0fb30e96:

hier 7° en bewolkt

Flurk

Goede morgen allemaal. Hier komt de zon stillekes piepen tussen de wolken. Het zit er in dat het een goede wandeldag gaat worden. Deze namiddag dus een flink toerke doen.
Ik had indertijd gehoord dat je met een Shihuahua maar kleine wandelingskes moogt doen en dat blijkt fout te zijn. In ondervind dat de onze een verwoede wandelaar is. De laatste grotere wandeling was toch 8 km. en moest ik dat mormel zijn goesting gevold hebben waren we in Steenokkerzeel uitgekomen. Die bleef maar stappen. Ik heb dat dan opgezocht en inderdaad, als het stilaan opgebouwd word kunnen ze zelfs 25 km. aan maar daar pas "ik" voor. Misschien in de zomer eens als ik mijn skeelers terug aandoe.-Pretige dag allemaal.

Flurk

Te vroeg gejuicht. Het is hier al enkele uren geen weer om een hond buiten te jagen.
Harde wind en striemende regen. :smil414ae0fb30e96:  :smil414ae0fb30e96:

Micmac

Citaat van: Flurk op  4 februari 2022, 19:01:50Te vroeg gejuicht. Het is hier al enkele uren geen weer om een hond buiten te jagen.
Harde wind en striemende regen. :smil414ae0fb30e96:  :smil414ae0fb30e96:

En hier net hetzelfde weer met slechts 6°.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

Micmac

5 februari 2022, 11:46:29 #14 Laatste wijziging: 5 februari 2022, 12:11:51 door Micmac
Zonnig over heel Vlaanderen volgens de webcams, reeds 3° en namiddag zou het 9° worden, een prachtdag dus.

https://webcamportal.nl/webcams-belgie/
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.