Januari, de wolfsmaand.

Gestart door Driver, 30 december 2021, 12:26:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Micmac

Qua kleding 2022 ie er een toppertje bijgekomen.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

Flurk

Citaat van: Micmac op  6 januari 2022, 22:32:40
Citaat van: Flurk op  6 januari 2022, 12:04:16Goede morgen allemaal. Ik heb gelezen dat ze in Zottegem al een voorsmaakje gekregen hebben van hoe het is  om zonder stroom te zitten. Allé, allemaal Groen kiezen hé dan krijgt ge daar nog meer van. Hoe ze het later gaan doen weet ik niet. Momenteel zijn er tegen kerncentrales wegens radioactiviteit, tegen windmolens want ze maken teveel ma-lawaai en zijn dodelijk voor de vogels, tegen gascentrales want de bevoorrading hang af van Poetin, en nu heb ik gehoord dat er ook een probleem is met de pelletkachels want daarvoor worden in de Russische Taiga en in Zuid Amerika illegaal bomen gekapt. Ik zie ons binnen enkele jaren allemaal op een zadel zitten met een dynamo, een fietsketting en pedalen en trappen om nog TV te kunnen kijken. Maar vermis de Vlaming graag fietst zal dat geen probleem zijn.......denk ik. Maar wie ben ik? :biggrinumbrella1:
In Zottegem ligt nog een oud bakkerijtje waar men het zottegems bolleke verkoopt, een geweldig lekker brood.
Een beetje verder in Sint-Lievens-Houten herken je jezelf niet meer , de hele marktplein is heraangelegd met een groot busstation en een prachtige parking.
Inderdaad . Toen ik er verleden jaar kwam (mijn geboortedorp) wist ik ook niet wat ik zag. Gelukkig heb ik toch nog de weg gevonden naar de Weehage (waar ik geboren ben) waar ook weinig veranderd is. Er woont nu wel een Hollander in het Molenhuis en de ruïne van de stenen molen is volledig weg.

kabar

Citaat van: Flurk op  7 januari 2022, 19:55:41
Citaat van: Micmac op  6 januari 2022, 22:32:40
Citaat van: Flurk op  6 januari 2022, 12:04:16Goede morgen allemaal. Ik heb gelezen dat ze in Zottegem al een voorsmaakje gekregen hebben van hoe het is  om zonder stroom te zitten. Allé, allemaal Groen kiezen hé dan krijgt ge daar nog meer van. Hoe ze het later gaan doen weet ik niet. Momenteel zijn er tegen kerncentrales wegens radioactiviteit, tegen windmolens want ze maken teveel ma-lawaai en zijn dodelijk voor de vogels, tegen gascentrales want de bevoorrading hang af van Poetin, en nu heb ik gehoord dat er ook een probleem is met de pelletkachels want daarvoor worden in de Russische Taiga en in Zuid Amerika illegaal bomen gekapt. Ik zie ons binnen enkele jaren allemaal op een zadel zitten met een dynamo, een fietsketting en pedalen en trappen om nog TV te kunnen kijken. Maar vermis de Vlaming graag fietst zal dat geen probleem zijn.......denk ik. Maar wie ben ik? :biggrinumbrella1:
In Zottegem ligt nog een oud bakkerijtje waar men het zottegems bolleke verkoopt, een geweldig lekker brood.
Een beetje verder in Sint-Lievens-Houten herken je jezelf niet meer , de hele marktplein is heraangelegd met een groot busstation en een prachtige parking.
Inderdaad . Toen ik er verleden jaar kwam (mijn geboortedorp) wist ik ook niet wat ik zag. Gelukkig heb ik toch nog de weg gevonden naar de Weehage (waar ik geboren ben) waar ook weinig veranderd is. Er woont nu wel een Hollander in het Molenhuis en de ruïne van de stenen molen is volledig weg.
En mijn schoonvader was van Sint Antelinks, ook in de geburen.

Flurk

Schoon dorpke Sint Antelinks. dat was wel een goede 3 uur stappen van Sint Lievens Houtem hoor... :4_1_72:

stevens-willy

 :hi_smiley:  Hallo, de week is weer voorbij, met zon en regen, ben toch drie dagen in Heers sporthal een koffie gaan drinken.
De zon scheen telkens lekker maar het was toch fris op de scootmobil. :schol:

Willy

Flurk

Goede morgen allemaal. Ik weet niet wat ik gedronken heb maar ik had mijn beitels allemaal al ingevet en ingepakt om te verkopen en gisteren heb ik die toevallig terug zien liggen . Ik heb ze uitgepakt en ik ben toch wel weeral een stuk hout aan het vernielen zeker. Wat ik er ga van terecht brengen met mijn Makula gedegenereerde ogen weet ik niet . Ik hoop alleen dat ik nog al mijn vingers ga overhouden.

barabas

Dat is goed nieuws, volharding maakt veel goed! :4_1_201:

Flurk

Citaat van: barabas op  8 januari 2022, 13:11:35Dat is goed nieuws, volharding maakt veel goed! :4_1_201:
Ik heb al wel een paar keer op mijn vingers geklopt hoor maar tot nu toe heb ik toch al een flinke hoop kappelingen liggen. Het is wel raar hoe een mens zich aanpast . Op den duur vind ge bepaalde kleine dingen gewoon omdat ge WEET waar die staan.Volgens mijn dokter heeft dat te maken met spiergeheugen en omdat ge een zekere orde aanleert. Ik durf weel geen nagels knippen hoor. Van zo dichtbij knip ik gegarandeerd in mijn vingers.  :4_1_72:
Prettige dag allemaal. Hier schijnt de zon vol op een kletsnatte tuin..

Flurk

Goede morgen allemaal. Ik heb gisteren blijkbaar de deur toegedaan dus zet ik ze deze morgen ook maar terug open. Goede morgen allemaal alhoewel het nogal friskies is.
Deze namiddag nog eens mijn bijdrage aan de Tesla van mijn oogarts leveren door hem een bezoekje te brengen. Als dank mag ik dan de volgend dag en spuit in mijn oog komen halen, en ik denk dat het morgen niet anders gaat zijn.
Prettige dag allemaal.

Micmac

De kerstboom zijn rustplaats teruggegeven voor negen maanden, nu ontstaat er een lege ruimte die ik alweer moet trachten in te vullen.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

xofie

Citaat van: Micmac op 10 januari 2022, 14:01:05De kerstboom zijn rustplaats teruggegeven voor negen maanden, nu ontstaat er een lege ruimte die ik alweer moet trachten in te vullen.

ik vind het leuk om de kerstboom wat langer te laten staan

xofie

WE HEBBEN MOMENTEEL 24° OP HET TERRAS LAAT DAT NOG MAAR EEN BEETJE DUREN

xofie

ben al 5 keer naar centro medico geweest voor verzorging aan beenwond, gewoon tegen schuif van bureau gelopen en niet gezien dat het bloedde, hebben het een week zelf verzorgd en Danny vond dat ik naar centro medico moest, nou dat is gewoon waardeloos, ze plakken der zomaar wat op, resultaat ze trekken wonde iedere keer terug open dus dat kan niet genezen

xofie

had worstenbrood besteld en appelbollen, alleen maar worstenbrood, 2 van zijn beenhouwers liggen thuis met covid

xofie

Brrrrrrrrrrr net weerbericht bekeken vanaf morgen de komende twee weken slechts 13 à 14 ° bibberen dus