Januari, de wolfsmaand.

Gestart door Driver, 30 december 2021, 12:26:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

stevens-willy

 :hi_smiley:  Regen en nog eens regen, als het grondwater nu nog niet op pijl staat dan weet ik niet wat.
 :biggrinumbrella1:

Willy

xofie

pff bijna hele dag in hospitaal gezeten, wonde aan been was in het kwaad geslagen nu andere medicijnen, antibiotia en als dat niet helpt antibiotica oraal innemen

Micmac

Citaat van: xofie op  3 januari 2022, 20:13:58pff bijna hele dag in hospitaal gezeten, wonde aan been was in het kwaad geslagen nu andere medicijnen, antibiotia en als dat niet helpt antibiotica oraal innemen


Laat dat maar goed verzorgen.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

Flurk

Citaat van: stevens-willy op  3 januari 2022, 15:31:23:hi_smiley:  Regen en nog eens regen, als het grondwater nu nog niet op pijl staat dan weet ik niet wat.
 :biggrinumbrella1:

Willy
Goede morgen allemaal  Willy, laat je niet ontmoedigen door die regen want als ik de krant zo efkes doorblader is het in ander landen een pak slechter. Branden, overstromingen, stormen en sneeuwstormen. Nu is het weer eens in Amerika dat honderd duizenden zonder stroom zitten.
Wat me wel opvalt is dat er laatste weken bijna alle dagen ergens anders een grote ramp is. Blijkbaar is de natuur zich aan het wreken...

stevens-willy

 :hi_smiley:  Goede middag, hier in Z. Limburg is het nog steeds vochtig.
En als op de PC kijk zit er niet veel verandering in. :smil414ae0fb30e96:

Willy

Micmac

Citaat van: stevens-willy op  4 januari 2022, 13:59:08:hi_smiley:  Goede middag, hier in Z. Limburg is het nog steeds vochtig.
En als op de PC kijk zit er niet veel verandering in. :smil414ae0fb30e96:

Willy

Wees blij dan het geen sneeuw is, dan zijn verplaatsingen veel moeilijker.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

Micmac

Lichte vriestemperaturen vanmorgen .
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

jerryke

Citaat van: Micmac op  5 januari 2022, 10:36:56Lichte vriestemperaturen vanmorgen .

vanmorgen was het 1° en bewolkt en momenteel is het 2° en bewolkt

Flurk

Goede morgen allemaal. Hier is het grijs en killig. Dus niet zo direct mijn weer. Gelukkig zitten we niet zonder stroom zoals in een stuk van Vlaanderen. Almaci kan al maar eens gaan zien hoe dat aanvoelt tegen dat ze de kerncentrales sluit. :c_bang_20: 

Koter

Citaat van: Flurk op  5 januari 2022, 12:06:48Goede morgen allemaal. Hier is het grijs en killig. Dus niet zo direct mijn weer. Gelukkig zitten we niet zonder stroom zoals in een stuk van Vlaanderen. Almaci kan al maar eens gaan zien hoe dat aanvoelt tegen dat ze de kerncentrales sluit. :c_bang_20: 

Het is Tinne Van der Straeten die daar over gaat, al een even groot misbaksel dan Almaci.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

stevens-willy

 :hi_smiley:  Goede middag, hier zijn het 3° bewolk en af en toe zon, hier in mijn bureeltje zijn het 22° lekker warm.

Willy

Flurk

Goede morgen allemaal. Ik heb gelezen dat ze in Zottegem al een voorsmaakje gekregen hebben van hoe het is  om zonder stroom te zitten. Allé, allemaal Groen kiezen hé dan krijgt ge daar nog meer van. Hoe ze het later gaan doen weet ik niet. Momenteel zijn er tegen kerncentrales wegens radioactiviteit, tegen windmolens want ze maken teveel ma-lawaai en zijn dodelijk voor de vogels, tegen gascentrales want de bevoorrading hang af van Poetin, en nu heb ik gehoord dat er ook een probleem is met de pelletkachels want daarvoor worden in de Russische Taiga en in Zuid Amerika illegaal bomen gekapt. Ik zie ons binnen enkele jaren allemaal op een zadel zitten met een dynamo, een fietsketting en pedalen en trappen om nog TV te kunnen kijken. Maar vermis de Vlaming graag fietst zal dat geen probleem zijn.......denk ik. Maar wie ben ik? :biggrinumbrella1:

xofie

Vandaag mooie dag voor de feestdag van vandaag middag en al 19.5°

Micmac

Citaat van: Flurk op  6 januari 2022, 12:04:16Goede morgen allemaal. Ik heb gelezen dat ze in Zottegem al een voorsmaakje gekregen hebben van hoe het is  om zonder stroom te zitten. Allé, allemaal Groen kiezen hé dan krijgt ge daar nog meer van. Hoe ze het later gaan doen weet ik niet. Momenteel zijn er tegen kerncentrales wegens radioactiviteit, tegen windmolens want ze maken teveel ma-lawaai en zijn dodelijk voor de vogels, tegen gascentrales want de bevoorrading hang af van Poetin, en nu heb ik gehoord dat er ook een probleem is met de pelletkachels want daarvoor worden in de Russische Taiga en in Zuid Amerika illegaal bomen gekapt. Ik zie ons binnen enkele jaren allemaal op een zadel zitten met een dynamo, een fietsketting en pedalen en trappen om nog TV te kunnen kijken. Maar vermis de Vlaming graag fietst zal dat geen probleem zijn.......denk ik. Maar wie ben ik? :biggrinumbrella1:
In Zottegem ligt nog een oud bakkerijtje waar men het zottegems bolleke verkoopt, een geweldig lekker brood.
Een beetje verder in Sint-Lievens-Houten herken je jezelf niet meer , de hele marktplein is heraangelegd met een groot busstation en een prachtige parking.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

Micmac

Serieuze sneeuwbuien met onweer van Lille richting Mons, Vlaanderen zal mogelijk gespaard blijven.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.