Januari, de wolfsmaand.

Gestart door Driver, 30 december 2021, 12:26:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

stevens-willy

28 januari 2022, 12:34:43 #135 Laatste wijziging: 28 januari 2022, 19:21:58 door stevens-willy
 :hi_smiley:  Goedemorgen, het zonnetje is van korte duur geweest hier in zuid Limburg.
De temperatuur is ook geen vette 2°, ik zal maar thuis blijven zekers, lekker bij moeder aan de haart.

Willy

xofie

de zon is terug van de partij, toch een pak aangenamer

Flurk

Goede morgen allemaal.
Dus we moete ons blijkbaar geen zorgen maken dat de Russen ons gaan aanvallen. Poetin heeft gezegd dat hij het niet van zin is en de Oekraïense president zegt dat het Westen niet moet panikeren. Allé, ik zal dan maar uit mijn kelder komen zeker??? :4_1_72:  :4_1_72:  :4_1_72: 

Micmac

Citaat van: Flurk op 29 januari 2022, 11:49:12Goede morgen allemaal.
Dus we moete ons blijkbaar geen zorgen maken dat de Russen ons gaan aanvallen. Poetin heeft gezegd dat hij het niet van zin is en de Oekraïense president zegt dat het Westen niet moet panikeren. Allé, ik zal dan maar uit mijn kelder komen zeker??? :4_1_72:  :4_1_72:  :4_1_72: 

Maar terug naar het Ateliertje, iets ontwerpen is beter dan de actualiteit volgen.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

Koter

Geen wind, een helder blauwe hemel en volop zon. Toch is het maar +6 graden.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Hier op dit moment slechts 4°.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

Flurk

Goede morgen allemaal. Als ik de krant eens overloop stel ik vast dat we het hier toch nog zo slecht niet hebben. Momenteel zelfs een stralende zon , dus deze namiddag een dikke wandeling maken. Nu , zoals MicMac zegde, een uurke naar het atelierke.
Het stuk hout dat ik een tijdje geleden op mijn werkbank gelegd heb ziet er al heel anders uit.

xofie

We hebben de hele week lenteweer met temperaturen tussen de 19 en 21°

Micmac

31 januari 2022, 10:42:14 #143 Laatste wijziging: 31 januari 2022, 10:47:22 door Micmac
Goede winderige morgen, namiddag word hier storm verwacht.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

jerryke

Citaat van: Micmac op 31 januari 2022, 10:42:14Goede winderige morgen, namiddag word hier storm verwacht.
goeiemorgen, hier ook winderig en regen en 5°

barabas

Vannacht hier hevige regen en forse rukwinden die nog steeds aanhouden.

Flurk

Goede morgen allemaal. Het waait hier wel redelijk maar de storm heeft ons blijkbaar nog niet bereikt. Prettige dag allemaal. Tip voor de sportievelingen;;;; Het is prachtig weer om te gaan windsurfen op zee.  :4_1_72:  :4_1_72: