December, de laatste maand weeral.

Gestart door Driver, 30 november 2021, 14:26:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Koter

Citaat van: Flurk op 11 december 2021, 12:23:32Goede morgen allemaal. Allé, België gaat de volgende keer blijkbaar VDB voor Premier kiezen???
Aan de grote peiling waar ik (WEERAL) niet mocht aan meedoen te zien gaan ze de volgende keer een regering met nog meer partijen moeten maken . Nochtans kan het met drie. Ons land moet hoogdringend zijn lijfspreuk EENDRACHT MAAKT MACHT  vervangen door VERDEEL EN HEERS.


De nagel op de kop. Wil je in Belgie iets betekenen in de politiek dan moet je door en door corrupt zijn.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

stevens-willy

 :hi_smiley:  Goede morgen, het weer is toch iets beter.


Willy

barabas

11 december 2021, 14:36:59 #47 Laatste wijziging: 11 december 2021, 14:42:56 door barabas
Hier is het eigenlijk stralend, zonnig, wolkenloos weer, windstil en 8° wat warm is voor december.

jerryke

alweer hetzelfde weer als gisteren ....regen  :Doh3:

Flurk

Goede regenachtige morgen allemaal. Eergisteren stelde ik vast dat mijn 2 hondjes, een Jack Russell en een langharige Shihuahua tijdens een lichte sneeuwbui buiten in de hof naar de sneeuwvlokjes liepen te happen en zich rot amuseerden. Dus vermits e er totaal niet mee inzitten om nat te worden ga ik er mee wandelen in het bos, weer of geen weer. Goede regencape aan en een Zuid Wester op mijn hoofd en een licht frakske voor de viervoeterkes en we zijn weg. Het plezante eraan is dat we niet om de haverklap moeten opzij gaan voor pseudo coureurs. Ge kent die mannen hé met hun truitje van "Café Het Vettig Kieken" die altijd "UIT DE WEG VERDOMME" roepen als ze afkomen.  :4_1_72:  :4_1_72:  :4_1_72:

Flurk

Goede morgen allemaal. Nat en nog eens nat. Vandaag controle bij oogarts.

Koter

Goede regenachtige morgen allemaal. Eergisteren stelde ik vast dat mijn 2 hondjes, een Jack Russell en een langharige Shihuahua tijdens een lichte sneeuwbui buiten in de hof naar de sneeuwvlokjes liepen te happen en zich rot amuseerden. Dus vermits e er totaal niet mee inzitten om nat te worden ga ik er mee wandelen in het bos, weer of geen weer. Goede regencape aan en een Zuid Wester op mijn hoofd en een licht frakske voor de viervoeterkes en we zijn weg. Het plezante eraan is dat we niet om de haverklap moeten opzij gaan voor pseudo coureurs. Ge kent die mannen hé met hun truitje van "Café Het Vettig Kieken" die altijd "UIT DE WEG VERDOMME" roepen als ze afkomen.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

stevens-willy

 :hi_smiley:  Hier is nog steeds droog en 8.5°

Willy

barabas

Hier ook droog, al heel de dag, maar donker weer.

xofie


Beste xofie, Je ontvangt deze mail omdat iemand een wachtwoord herinnering heeft aangevraagd voor jouw account. Om een nieuw wachtwoord in te stellen kun je volgende link gebruiken


fijn toch dat ze zo oplettend zijn

jerryke

14 december 2021, 14:30:42 #55 Laatste wijziging: 14 december 2021, 14:32:14 door jerryke
Citaat van: xofie op 14 december 2021, 13:35:04Beste xofie, Je ontvangt deze mail omdat iemand een wachtwoord herinnering heeft aangevraagd voor jouw account. Om een nieuw wachtwoord in te stellen kun je volgende link gebruiken


fijn toch dat ze zo oplettend zijn
en kun je niet achterhalen wie dat aangevraagd heeft, dus iemand wat vroeger je account gebruikt heeft...toch niet van dit forum hoop ik

stevens-willy

 :hi_smiley:  Net terug van de bakker (enkele versnaperingen gehaal) voor Mariette en ondergetekende, ben met de scootmobil gegaan, was een week geleden dat ik hem nog gebruik had.
Was goed aan geduffeld, had wel wat fris aan mijn knieën toen ik thuis kwam.
Volgende rit een dekentje mee nemen.

Willy     

Micmac

Goedemorgen, alweer zo'n grijs weer.

jerryke


stevens-willy

 :hi_smiley:  Het weer is ook maar grijs, maar ik ben toch naar Heers gegaan met Mariette een koffie gaan drinken.
Het was niets koud, nu moet ik mijn scooter opladen het is veertien dagen geleden dat ik het nog gedaan heb.
Het valt mij ook op dat ik maar 20 Km. meer kan maken met opgeladen batreien, als het zo verder gaat dan kom ik niet toe op een jaar met twee stel.
En een stel batreien kost €450 geplaats inbegrepen.

Willy