December, de laatste maand weeral.

Gestart door Driver, 30 november 2021, 14:26:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jerryke

Citaat van: xofie op  6 december 2021, 14:16:47Vandaag 4 jaar gehuwd en sinds september 25 jaar samen, de tijd vliegt.
Seffens uit eten

proficiat en geniet ervan

Flurk

Citaat van: xofie op  6 december 2021, 14:16:47Vandaag 4 jaar gehuwd en sinds september 25 jaar samen, de tijd vliegt.
Seffens uit eten
Proficiat Fieke, en zeker ook aan Danny  :biggrinumbrella1:  :biggrinumbrella1:

Flurk

Het beloofd een redelijke dag te worden. Dus ervan profiteren om nog eens een toerke rond De Plage te stappen, als het niet te slijkerig is...
Prettige dag allemaal. :4_1_201:

stevens-willy

 :hi_smiley:  Goede morgen deze morgen, Heb een vraagje, wil er iemand een vlaag van Amerika is nooit gebruik en is van degelijk materiaal, ge kunt ze gratis krijgen.
Afmetingen zijn +/- 1.55 x 0.82 meter.

Willy   

Micmac

De levenstrein,
Bij je geboorte stapte jij in de trein en ontmoette jij jouw ouders.. je geloofde dat je ouders altijd met je mee zouden reizen in dezelfde trein..
In deze trein stappen steeds meer mensen in.. mensen die belangrijk zijn voor jou..je broers en zussen, vrienden, kinderen, vreemden en zelfs de liefde van je leven!
Maar er komt een tijd dat jouw ouders uit deze trein stappen.. hierbij zul jij jouw ouders moeten achterlaten op een verlaten station.. maar de trein reist verder.. zonder je ouders..
Onderweg zal de trein nog veel vaker stoppen en zullen er mensen uitstappen.. uitstappen omdat zij een andere trein pakken, uitstappen omdat zij toch in de verkeerde trein zitten of uitstappen omdat het hun eindstation is..
Sommige verlaten de trein zonder dat jij het doorhebt en het pas ziet wanneer er een lege stoel zichtbaar is..
Deze treinrit zal vol vreugde, verdriet, fantasie, verwachtingen, welkom en afscheid zijn.
Succes bestaat uit het hebben van een goede relatie met alle passagiers waarbij het vereist is dat we het beste van onszelf geven..
Het mysterie voor iedereen is: We weten niet op welk station we zelf zullen aftreden.
Dus zullen wij op de beste manier moeten leven, liefhebben, vergeven en het beste bieden van wie we zijn.
Het is belangrijk om dit te doen omdat, wanneer de tijd rijp is dat we aftreden en onze stoel leeg laten, we mooie herinneringen moeten achterlaten voor degenen die zullen blijven reizen in de trein des levens..
Tot slot, bedank de mensen die met jou meereizen in de trein!
Je weet nooit waar jouw avontuur stopt.. geniet van elk moment! Kijk om je heen, respecteer elkaar, zorg voor elkaar, steun elkaar en heb plezier! Want stopt deze trein eenmaal voor jou, dan is het te laat!
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

Koter

Het is hier stilletjes op het forum.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Goede morgen aan- en afwezigen.
Blijkbaar zitten ze zich allemaal kwaad te maken op Politics of een ander forum.. :smil414ae0fb30e96: 

jerryke

Citaat van: Koter op  9 december 2021, 12:20:54Het is hier stilletjes op het forum.
hebt ge mij dan niet horen zingen  :Doh3:

Koter

Citaat van: jerryke op  9 december 2021, 12:58:29
Citaat van: Koter op  9 december 2021, 12:20:54Het is hier stilletjes op het forum.
hebt ge mij dan niet horen zingen  :Doh3:

Daarom dat de ruiten hier barsten.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: Koter op  9 december 2021, 13:06:11
Citaat van: jerryke op  9 december 2021, 12:58:29
Citaat van: Koter op  9 december 2021, 12:20:54Het is hier stilletjes op het forum.
hebt ge mij dan niet horen zingen  :Doh3:

Daarom dat de ruiten hier barsten.

dan heeft de glazenman ook werk  :LOL:  :LOL:  :LOL:

barabas

Citaat van: jerryke op  9 december 2021, 14:35:19
Citaat van: Koter op  9 december 2021, 13:06:11
Citaat van: jerryke op  9 december 2021, 12:58:29
Citaat van: Koter op  9 december 2021, 12:20:54Het is hier stilletjes op het forum.
hebt ge mij dan niet horen zingen  :Doh3:

Daarom dat de ruiten hier barsten.

dan heeft de glazenman ook werk  :LOL:  :LOL:  :LOL:

... en de trommelvliezen dokter :biggrinumbrella1:

Flurk

Blijkbaar lijd ik aan gehoorverlies want ik heb (weeral) niets gehoord. De hondjes zijn wel een tijdje aan het janken geweest, maar die horen beter. :4_1_72:  :4_1_72:  :4_1_72:
Prettige regendag allemaal...

stevens-willy

 :hi_smiley:  Goede morgen, het is maar guur weer en fris.

Willy

barabas

Hier druilerige regen, iets voor de hele dag denk ik.

Flurk

Goede morgen allemaal. Allé, België gaat de volgende keer blijkbaar VDB voor Premier kiezen???
Aan de grote peiling waar ik (WEERAL) niet mocht aan meedoen te zien gaan ze de volgende keer een regering met nog meer partijen moeten maken . Nochtans kan het met drie. Ons land moet hoogdringend zijn lijfspreuk EENDRACHT MAAKT MACHT  vervangen door VERDEEL EN HEERS.