December, de laatste maand weeral.

Gestart door Driver, 30 november 2021, 14:26:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flurk

Citaat van: barabas op  3 december 2021, 12:38:10Dit zeewater systeem is, eenvoudig uitgelegd, maar een ander type van een batterij.

Traditionele Li-ion batterijen wegen ook 250Kg.

Stel dat het vloeroppervlak van uw auto 4M² is dan vormt 400L water, bij volledige leegloop in de cabine, een laag van 10cm diepte, daar ga je niet in verdrinken denk ik.
Dank om dat te berekenen Prof.  :4_1_72:  :4_1_72:  :4_1_72: Daar was ik zelf nooit opgekomen....

barabas

3 december 2021, 21:45:15 #16 Laatste wijziging: 3 december 2021, 22:28:43 door barabas
Citaat van: Flurk op  3 december 2021, 20:10:36
Citaat van: barabas op  3 december 2021, 12:38:10Dit zeewater systeem is, eenvoudig uitgelegd, maar een ander type van een batterij.

Traditionele Li-ion batterijen wegen ook 250Kg.

Stel dat het vloeroppervlak van uw auto 4M² is dan vormt 400L water, bij volledige leegloop in de cabine, een laag van 10cm diepte, daar ga je niet in verdrinken denk ik.
Dank om dat te berekenen Prof.  :4_1_72:  :4_1_72:  :4_1_72: Daar was ik zelf nooit opgekomen....

Dus kortweg gezegd was je aan het zeveren, pas maar op, bij voldoende zever kan je daar ook in verzuipen!

xofie

Citaat van: Flurk op  3 december 2021, 20:08:23
Citaat van: xofie op  3 december 2021, 14:40:10danny één maand geleden rond 22 november griepspuit gehad en 4 dagen in bed gelegen een paar dagen goed geweest nu weeral griep ligtr al van maandag in bed, ik denk dat hij beter geen griepspuit meer haalt is nou het derde jaar op rij hetzelfde
2dagen na mijn eerste  (en laatste) griepspuit een 12-tal jaren geleden lag ik in Gasthuisberg op intensieve.
Sterkte voor Danny hé....

oeps, hij is al beter want zijnen teut staat weer te roepen

stevens-willy

4 december 2021, 04:16:09 #18 Laatste wijziging: 4 december 2021, 04:24:57 door stevens-willy
 :hi_smiley:  Gisteren 03 12 2021 zijn Mariette en ik naar het hospitaal in Sint-Truiden geweest voor het jaarlijks onderzoek van het haart.
Alles was goed met ons beiden, een heel geruststelling.
WE MOESTEN OM 14.30 UUR ER ZIJ EN ZIJN OM 16.30UUR ER BUITEN GEGAAN , alles grondig onderzocht, zelf een Echografie genomen van ons bijden van het haart, als ook een cardiogram en op de fiets, dat was  minder leuk.
We zijn er voor een jaar van af :smil414ae0fb30e96:  :d_clap_20:  :d_clap_20:  :d_clap_20:

Willy 

jerryke

Citaat van: stevens-willy op  4 december 2021, 04:16:09:hi_smiley:  Gisteren 03 12 2021 zijn Mariette en ik naar het hospitaal in Sint-Truiden geweest voor het jaarlijks onderzoek van het haart.
Alles was goed met ons beiden, een heel geruststelling.
WE MOESTEN OM 14.30 UUR ER ZIJ EN ZIJN OM 16.30UUR ER BUITEN GEGAAN , alles grondig onderzocht, zelf een Echografie genomen van ons bijden van het haart, als ook een cardiogram en op de fiets, dat was  minder leuk.
We zijn er voor een jaar van af :smil414ae0fb30e96:  :d_clap_20:  :d_clap_20:  :d_clap_20:

Willy 

dat is dan weer een hele geruststelling he Willy, de man heeft ook zo een jaarlijks onderzoek

Flurk

Goede morgen allemaal. Leuk om te lezen dat het met de Frutters goed gaat. Hier is het afwisselend regen en sneeuw en regen en sneeuw.... Prettige dag allemaal.

xofie

Danny is ook weer op de been, nog een beetje slapjes
ik ben er gelukkig aan ontsnapt

stevens-willy

 :hi_smiley:  De ganse voormiddag heeft hier het zonnetje geschenen, van af 13 uur regen en het regent nu nog altijd het is nu 15.27 uur.

Willy

jerryke

Citaat van: stevens-willy op  4 december 2021, 17:27:33:hi_smiley:  De ganse voormiddag heeft hier het zonnetje geschenen, van af 13 uur regen en het regent nu nog altijd het is nu 15.27 uur.

Willy
hier geen zon en vanaf de middag regen tot nu nog altijd

Flurk

Goede morgen allemaal. Gisteren tegen 16 uur toch eens buitengeraakt met de hondjes en juist voor de regen thuisgeraakt. Hier is het al van deze nacht aan het regenen en het heeft nog niet opgehouden. Gelukkig had ik vorige week de blaren van het plat dak van de garage gehaald. Toch een prettige dag allemaal. Laat uw humeur niet afhangen van het weer.. :hi_smiley: 

jerryke

Citaat van: Flurk op  5 december 2021, 11:49:33Goede morgen allemaal. Gisteren tegen 16 uur toch eens buitengeraakt met de hondjes en juist voor de regen thuisgeraakt. Hier is het al van deze nacht aan het regenen en het heeft nog niet opgehouden. Gelukkig had ik vorige week de blaren van het plat dak van de garage gehaald. Toch een prettige dag allemaal. Laat uw humeur niet afhangen van het weer.. :hi_smiley: 

goeiemorgen, hier ook al van gisterenavond aan het miezeren, nu nog steeds en deze morgen om half zeven kwam hier de strooiwagen met zout al langs

Flurk

Goede morgen allemaal. ik ben te voet naar de bakker geweest omdat ik door de mist de overkant van de straat niet kon zien. ---- :smil414ae0fb30e96:

jerryke

Citaat van: Flurk op  6 december 2021, 12:11:45Goede morgen allemaal. ik ben te voet naar de bakker geweest omdat ik door de mist de overkant van de straat niet kon zien. ---- :smil414ae0fb30e96:
hier was het deze morgen ook fel mistig en moest er toch door met de auto, moest de kinderen naar school doen en naar de kinesist gaan .... was wat ver om dat te voet te doen  ;D

Koter

Citaat van: Flurk op  6 december 2021, 12:11:45Goede morgen allemaal. ik ben te voet naar de bakker geweest omdat ik door de mist de overkant van de straat niet kon zien. ---- :smil414ae0fb30e96:

Probeer eens of het niet beter gaat wanneer ge eerst uw bril proper maakt.  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

xofie

Vandaag 4 jaar gehuwd en sinds september 25 jaar samen, de tijd vliegt.
Seffens uit eten