November, de slachtmaand.

Gestart door Driver, 31 oktober 2021, 13:07:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flurk

Hetgeen ik dus gisteren van plan was te doen is dus niet doorgegaan. Koeketien was tot de vaststelling gekomen dat ze zoals meerdere vrouwen "niets meer had om aan te doen". Dus zijn we de hele namiddag op klerenjacht geweest. Ik moest mee de winkels in omdat ze een wandelende kapstok nodig had. :smil414ae0fb30e96:  Zoals gewoonlijk was er ook niets in de winkels maar uiteindelijk, na lang zoeken heeft ze toch een truitje kunnen bemachtigen. Ze heeft gezegd dat ze dat vandaag gaat aandoen en vermits ze naar eigen zeggen "niets meer had op aan te doen", zal het een schoon zicht zijn bij ons, want het is dan nog een kort truitje ook........ :biggrinumbrella1:  :biggrinumbrella1:  :biggrinumbrella1:

Micmac

Citaat van: Flurk op  6 november 2021, 12:13:13Hetgeen ik dus gisteren van plan was te doen is dus niet doorgegaan. Koeketien was tot de vaststelling gekomen dat ze zoals meerdere vrouwen "niets meer had om aan te doen". Dus zijn we de hele namiddag op klerenjacht geweest. Ik moest mee de winkels in omdat ze een wandelende kapstok nodig had. :smil414ae0fb30e96:  Zoals gewoonlijk was er ook niets in de winkels maar uiteindelijk, na lang zoeken heeft ze toch een truitje kunnen bemachtigen. Ze heeft gezegd dat ze dat vandaag gaat aandoen en vermits ze naar eigen zeggen "niets meer had op aan te doen", zal het een schoon zicht zijn bij ons, want het is dan nog een kort truitje ook........ :biggrinumbrella1:  :biggrinumbrella1:  :biggrinumbrella1:

Doe maar een zonnebril aan, want daar kan je moe van worden.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

Flurk

7 november 2021, 13:12:56 #32 Laatste wijziging: 8 november 2021, 11:39:09 door Flurk
Goede morgen allemaal. Koeketien heeft gezegd dat ze gaat aandoen wat ze heeft, (wat dat ook moge zijn want volgens haar zeggen had ze niets) Ik ben curieus hoe ze gaat naar beneden komen.... : :biggrinumbrella1:

Micmac

Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

Flurk

Goede morgen allemaal. MicMac, dat is wel niet in dit land dat ge zoiets tegenkomt denk ik. Moest dat hier staan dan was dat al lang vernield.
Ik ga vandaag moeten boodschappen doen want de zoon heeft onze auto nodig morgen. Dus ik morgen te voet of met de fiets....dat laatste gaat een schoon zicht zijn want dat heb ik al jaren niet meer gedaan en alles bijeen heb ik in heel mijn leven nog geen 10 km. gefietst.... :biggrinumbrella1:  :smil414ae0fb30e96:
Prettige zonnige dag allemaal...

Micmac

Citaat van: Flurk op  8 november 2021, 11:44:14Goede morgen allemaal. MicMac, dat is wel niet in dit land dat ge zoiets tegenkomt denk ik. Moest dat hier staan dan was dat al lang vernield.
Ik ga vandaag moeten boodschappen doen want de zoon heeft onze auto nodig morgen. Dus ik morgen te voet of met de fiets....dat laatste gaat een schoon zicht zijn want dat heb ik al jaren niet meer gedaan en alles bijeen heb ik in heel mijn leven nog geen 10 km. gefietst.... :biggrinumbrella1:  :smil414ae0fb30e96:
Prettige zonnige dag allemaal...


Op het eiland Vancouver zit een beeldhouwer die figuren ziet en maakt in omgevallen bomen en ze zo een zeer mooi uiterlijk geeft.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

jerryke

Citaat van: Micmac op  8 november 2021, 22:10:41
Citaat van: Flurk op  8 november 2021, 11:44:14Goede morgen allemaal. MicMac, dat is wel niet in dit land dat ge zoiets tegenkomt denk ik. Moest dat hier staan dan was dat al lang vernield.
Ik ga vandaag moeten boodschappen doen want de zoon heeft onze auto nodig morgen. Dus ik morgen te voet of met de fiets....dat laatste gaat een schoon zicht zijn want dat heb ik al jaren niet meer gedaan en alles bijeen heb ik in heel mijn leven nog geen 10 km. gefietst.... :biggrinumbrella1:  :smil414ae0fb30e96:
Prettige zonnige dag allemaal...


Op het eiland Vancouver zit een beeldhouwer die figuren ziet en maakt in omgevallen bomen en ze zo een zeer mooi uiterlijk geeft.


goeiemorgen .... hola vertel me eens waar je nog niet geweest bent, je bent een bereisde man  :d_clap_20:

Flurk

Citaat van: jerryke op  9 november 2021, 08:42:04
Citaat van: Micmac op  8 november 2021, 22:10:41
Citaat van: Flurk op  8 november 2021, 11:44:14Goede morgen allemaal. MicMac, dat is wel niet in dit land dat ge zoiets tegenkomt denk ik. Moest dat hier staan dan was dat al lang vernield.
Ik ga vandaag moeten boodschappen doen want de zoon heeft onze auto nodig morgen. Dus ik morgen te voet of met de fiets....dat laatste gaat een schoon zicht zijn want dat heb ik al jaren niet meer gedaan en alles bijeen heb ik in heel mijn leven nog geen 10 km. gefietst.... :biggrinumbrella1:  :smil414ae0fb30e96:
Prettige zonnige dag allemaal...


Op het eiland Vancouver zit een beeldhouwer die figuren ziet en maakt in omgevallen bomen en ze zo een zeer mooi uiterlijk geeft.


goeiemorgen .... hola vertel me eens waar je nog niet geweest bent, je bent een bereisde man  :d_clap_20:
Stralende morgen allemaal.
Het verschil tussen God en MicMac ,,???????? Datis het volgende....
GOD is overal en MICMAC is overal geweest.... :4_1_72:  :4_1_72:  :4_1_72:  :4_1_72:  :4_1_72:

barabas

Citaat van: Flurk op  9 november 2021, 13:08:53
Citaat van: jerryke op  9 november 2021, 08:42:04
Citaat van: Micmac op  8 november 2021, 22:10:41
Citaat van: Flurk op  8 november 2021, 11:44:14Goede morgen allemaal. MicMac, dat is wel niet in dit land dat ge zoiets tegenkomt denk ik. Moest dat hier staan dan was dat al lang vernield.
Ik ga vandaag moeten boodschappen doen want de zoon heeft onze auto nodig morgen. Dus ik morgen te voet of met de fiets....dat laatste gaat een schoon zicht zijn want dat heb ik al jaren niet meer gedaan en alles bijeen heb ik in heel mijn leven nog geen 10 km. gefietst.... :biggrinumbrella1:  :smil414ae0fb30e96:
Prettige zonnige dag allemaal...


Op het eiland Vancouver zit een beeldhouwer die figuren ziet en maakt in omgevallen bomen en ze zo een zeer mooi uiterlijk geeft.


goeiemorgen .... hola vertel me eens waar je nog niet geweest bent, je bent een bereisde man  :d_clap_20:
Stralende morgen allemaal.
Het verschil tussen God en MicMac ,,???????? Datis het volgende....
GOD is overal en MICMAC is overal geweest.... :4_1_72:  :4_1_72:  :4_1_72:  :4_1_72:  :4_1_72:

...virtueel dan toch samen met Google Earth :biggrinbounce:

Micmac

In Moorsele zijn 2 karaffen met de oudste whisky ter wereld verkocht en daar werd erg veel voor betaald.

 "93.000 euro per fles", zegt Martin Coene.
Hij is de zaakvoerder van een whiskywinkel in Moorsele.
De oudste single malt Scotch Whisky ter wereld zat 80 jaar op het vat.
De sterke drank werd onlangs in 250 karaffen gebotteld.
Coene kon er 2 bemachtigen én dus ook verkopen.

En zegge dat water gezonder is.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

Flurk

Stralende zonnige morgen vanuit Hofstade.... :hi_smiley:

stevens-willy

 :hi_smiley:  Goede middag, hier ook zonnig maar fris.

Willy

Flurk

Mistige Nationale feestdag allemaal. Mag er van jullie soms iemand in de tribune zitten ???? :biggrinumbrella1:

Koter

Citaat van: Flurk op 11 november 2021, 11:58:40Mistige Nationale feestdag allemaal. Mag er van jullie soms iemand in de tribune zitten ???? :biggrinumbrella1:

Dat mogen alleen een paar die geen belasting betalen.  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Citaat van: Koter op 11 november 2021, 13:26:14
Citaat van: Flurk op 11 november 2021, 11:58:40Mistige Nationale feestdag allemaal. Mag er van jullie soms iemand in de tribune zitten ???? :biggrinumbrella1:

Dat mogen alleen een paar die geen belasting betalen.  ;D

En dan moet je niet in Duitsland zitten zoals ik.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.