November, de slachtmaand.

Gestart door Driver, 31 oktober 2021, 13:07:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

stevens-willy

 :hi_smiley:  Goede morgen deze morgen.

Willy

Micmac

Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

jerryke

goeiemorgen iedereen ....   :zoeken: OPSTAAN

Flurk

Goede morgen allemaal. Als het niet regent vandaag ga ik blaren ruimen. Twee eiken van 30 m. hoog en een grote treurbeuk leveren nogal wat blad. De blarenbak van de gemeente gaat rap vol zitten. :smil414ae0fb30e96:


stevens-willy

Vandaag met scooter een flinke rit gemaakt, Hier in Veulen vertrokken naar Gutschoven, Voort, Gootem, Hoepertingen, Helshoven hier in de kapel een noveen kaars genomen en vervolgens naar Groot Gelmen, Klein Gelmen, Heers en terug naar Veulen, totaal 18 Km. en door nat thuis gekomen.
Het is de eerste keer van sinds ik hem heb (25 Mei) dat ik regen heb gehad, ik had naar het weer gekeken daar gaaf hij pas regen om 13 uur en nu was het om 12 uur.
Ik ril nu nog en het zijn hier 23.5° een ervaring rijker, beter kijken op de PC voor het weer voor ik vertrek.

Willy

Micmac

Citaat van: jerryke op  4 november 2021, 08:52:48goeiemorgen iedereen ....   :zoeken: OPSTAAN

Als jij zegt "OPSTAAN", dan was ik al in Kortrijk.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

jerryke

Citaat van: Micmac op  4 november 2021, 22:53:54
Citaat van: jerryke op  4 november 2021, 08:52:48goeiemorgen iedereen ....   :zoeken: OPSTAAN

Als jij zegt "OPSTAAN", dan was ik al in Kortrijk.

goeiemorgen, dus was jij zeker al op van 04.00u, want het is dik 02.15u rijden tot Kortrijk

Micmac

Dit zijn degenen die in Glasgow de wereld zullen redden.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

Koter

Citaat van: Micmac op  5 november 2021, 11:43:45Dit zijn degenen die in Glasgow de wereld zullen redden.

Ben jij ook daar in Glasgow Micmac? Bewaking of ook vergaderen?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Goede morgen allemaal. Hier schijnt een stralend zonnetje. Dus hondjes aanlijnen en een wandeling op het Bloso domain gaan maken voordat het terug begint te regenen...
Nu kan ik een eindje verder gaan dank zij mijn sto maatje..... :4_1_201:  :4_1_201:

stevens-willy

 :hi_smiley:  Hier op dit weer programma kijk ik als ik weg ga met de scooter, heeft er iemand een beter ???  ???  ??? .
https://www.weerslag.be/ActueleBuienradar

Willy

jerryke

Citaat van: Flurk op  5 november 2021, 12:12:29Goede morgen allemaal. Hier schijnt een stralend zonnetje. Dus hondjes aanlijnen en een wandeling op het Bloso domain gaan maken voordat het terug begint te regenen...
Nu kan ik een eindje verder gaan dank zij mijn sto maatje..... :4_1_201:  :4_1_201:

hier ook zon en een heldere blauwe hemel, ben juist terug van mijn wandeling naar de kinesist

jerryke

Citaat van: jerryke op  5 november 2021, 12:50:39
Citaat van: Flurk op  5 november 2021, 12:12:29Goede morgen allemaal. Hier schijnt een stralend zonnetje. Dus hondjes aanlijnen en een wandeling op het Bloso domain gaan maken voordat het terug begint te regenen...
Nu kan ik een eindje verder gaan dank zij mijn sto maatje..... :4_1_201:  :4_1_201:

hier ook zon en een heldere blauwe hemel, ben juist terug van mijn wandeling naar de kinesist

 :Doh3: ze zijn weg  :4_9_8: de hemel is nu betrokken en kan ieder moment gaan regenen

stevens-willy

Citaat van: jerryke op  5 november 2021, 14:53:11
Citaat van: jerryke op  5 november 2021, 12:50:39
Citaat van: Flurk op  5 november 2021, 12:12:29Goede morgen allemaal. Hier schijnt een stralend zonnetje. Dus hondjes aanlijnen en een wandeling op het Bloso domain gaan maken voordat het terug begint te regenen...
Nu kan ik een eindje verder gaan dank zij mijn sto maatje..... :4_1_201:  :4_1_201:

hier ook zon en een heldere blauwe hemel, ben juist terug van mijn wandeling naar de kinesist

 :Doh3: ze zijn weg  :4_9_8: de hemel is nu betrokken en kan ieder moment gaan regenen
Hier heeft het geregend om 13 uur.

Willy