November, de slachtmaand.

Gestart door Driver, 31 oktober 2021, 13:07:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flurk

Citaat van: Micmac op 28 november 2021, 17:51:44
Citaat van: Flurk op 28 november 2021, 13:29:56
Citaat van: Micmac op 28 november 2021, 12:57:31
Citaat van: Koter op 28 november 2021, 01:43:25
Citaat van: Micmac op 27 november 2021, 23:50:14Heel diep nadenken geeft volgend resultaat,

De Politie vangt al sedert 1831 in België dieven, nu is het 2021 en ze zouden nog steeds niet gevangen zijn, dat is toch onmogelijk tenzij ze weer direct worden vrijgelaten om het stelen te hervatten.



Micmac, minder drinken zou u ook geen kwaad doen denk ik.  ;D

Alé nu, heb ik gelijk of heb ik gelijk ?
MicMac, ge zult er moeten leren mee leven man, dieven planten zich blijkbaar gemakkelijk voort en de soort is met geen vaccin uit te roeien. Het enige en beste middel om die kwaal te bestrijden is, de kop inslaan, maar dat mag blijkbaar niet van de wet...Dus leer er mee leven want het is blijkbaar nog een beschermde soort ook. Iedere keer dat ze  opgepakt zijn worden ze nog beloond met gratis logement eten end drinken en geneeskundige zorgen inbegrepen

Hier moet dringend ingegrepen worden om de voortplanting te voorkomen.
Citaat van: Micmac op 28 november 2021, 17:51:44
Citaat van: Flurk op 28 november 2021, 13:29:56
Citaat van: Micmac op 28 november 2021, 12:57:31
Citaat van: Koter op 28 november 2021, 01:43:25
Citaat van: Micmac op 27 november 2021, 23:50:14Heel diep nadenken geeft volgend resultaat,

De Politie vangt al sedert 1831 in België dieven, nu is het 2021 en ze zouden nog steeds niet gevangen zijn, dat is toch onmogelijk tenzij ze weer direct worden vrijgelaten om het stelen te hervatten.



Micmac, minder drinken zou u ook geen kwaad doen denk ik.  ;D

Alé nu, heb ik gelijk of heb ik gelijk ?
MicMac, ge zult er moeten leren mee leven man, dieven planten zich blijkbaar gemakkelijk voort en de soort is met geen vaccin uit te roeien. Het enige en beste middel om die kwaal te bestrijden is, de kop inslaan, maar dat mag blijkbaar niet van de wet...Dus leer er mee leven want het is blijkbaar nog een beschermde soort ook. Iedere keer dat ze  opgepakt zijn worden ze nog beloond met gratis logement eten end drinken en geneeskundige zorgen inbegrepen

Hier moet dringend ingegrepen worden om de voortplanting te voorkomen.
Voor degenen die het nog niet doorhebben. In DE Nord zoals de Vlamingen zeggen blijf je al beter weg. Zo zijn er nog een hele rits plaatsen waar blanken en niet moslims absoluut niet welkom zijn En dat word je rap duidelijk als je op zo een plaats komt. Niemand kan (of wil)  blijkbaar verhelpen dat er meer en meer van die plaatsen komen....

Flurk

Goede maar natte morgen allemaal. Heeft het bij jullie ook zo gegoten vannacht???
Voor mij is het vandaag Carrefour dag. In principe heb ik daar een grondige hekel aan maar omdat Koeketien niet meer meegaat ben ik altijd rap rond, dat scheelt anderhalf uur. Is dat bij nog iemand zo???????????? :biggrinumbrella1:  :biggrinumbrella1:  :biggrinumbrella1:

jerryke

Citaat van: Flurk op 30 november 2021, 12:30:46Goede maar natte morgen allemaal. Heeft het bij jullie ook zo gegoten vannacht???
Voor mij is het vandaag Carrefour dag. In principe heb ik daar een grondige hekel aan maar omdat Koeketien niet meer meegaat ben ik altijd rap rond, dat scheelt anderhalf uur. Is dat bij nog iemand zo???????????? :biggrinumbrella1:  :biggrinumbrella1:  :biggrinumbrella1:
neen hier is het vannacht droog gebleven, maar momenteel is het van die miezerige regen wat valt en daar wordt je ook nat van....en wat dat winkelen betreft ga ik ook liever alleen want als ik Tommeke meeneem en ik sta ergens naar te kijken dan zegt hij " moet je dat hebben, neen, allee kom dan door"