October, de wijnmaand

Gestart door Driver, 30 september 2021, 18:39:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Micmac

Vanaf woensdagochtend 6u wordt er 24 uur lang extra gecontroleerd op overdreven snelheid door de Federale en Lokale Politie in heel België

stevens-willy

Citaat van: Micmac op  5 oktober 2021, 22:44:02Vanaf woensdagochtend 6u wordt er 24 uur lang extra gecontroleerd op overdreven snelheid door de Federale en Lokale Politie in heel België
Mij zullen ze niet pakken :crylaugh:  :crylaugh:  :crylaugh:

Willy

jerryke

Citaat van: stevens-willy op  6 oktober 2021, 11:14:41
Citaat van: Micmac op  5 oktober 2021, 22:44:02Vanaf woensdagochtend 6u wordt er 24 uur lang extra gecontroleerd op overdreven snelheid door de Federale en Lokale Politie in heel België
Mij zullen ze niet pakken :crylaugh:  :crylaugh:  :crylaugh:

Willy

Willy hoe hard rijdt je scootmobiel ?

stevens-willy

Citaat van: jerryke op  6 oktober 2021, 11:37:42
Citaat van: stevens-willy op  6 oktober 2021, 11:14:41
Citaat van: Micmac op  5 oktober 2021, 22:44:02Vanaf woensdagochtend 6u wordt er 24 uur lang extra gecontroleerd op overdreven snelheid door de Federale en Lokale Politie in heel België
Mij zullen ze niet pakken :crylaugh:  :crylaugh:  :crylaugh:

Willy

Willy hoe hard rijdt je scootmobiel ?
12Km/H, zowel bergop als bergaf, bergaf dan remt hij af tot 12Km/H en laad hij beide batterijen ook op.
Het is hier nogal heuvel achtig met stevige bergop en af; dat maak dat ik om de 30 Km. moet bij laden en dat ik s'nachts. :Big-Kiss:  :Big-Kiss:  :Big-Kiss:

Willy

Flurk

7 oktober 2021, 12:27:12 #19 Laatste wijziging: 7 oktober 2021, 12:44:14 door Flurk
Citaat van: Micmac op  5 oktober 2021, 22:44:02Vanaf woensdagochtend 6u wordt er 24 uur lang extra gecontroleerd op overdreven snelheid door de Federale en Lokale Politie in heel België
Ik ben samen met een vriend van de politie incognito de snelheid gaan controleren in onze straat waar 50 de limiet is. Ik had gewed met een schepen dat, als er meer 50 en minder reden dan dat ze harder reden, ik mijn loopsloefen zou opeten. Hij moet ze opeten als het er meer waren. Resultaat.....de schepen mag eten....er waren er juist geteld gedurende 2 uur 4 (VIER) die onder de 50 bleven. Totaal 86 passanten De haastigste was 96. Vanaf vandaag staat er een flitser.

xofie

Citaat van: Flurk op  7 oktober 2021, 12:27:12
Citaat van: Micmac op  5 oktober 2021, 22:44:02Vanaf woensdagochtend 6u wordt er 24 uur lang extra gecontroleerd op overdreven snelheid door de Federale en Lokale Politie in heel België
Ik ben samen met een vriend van de politie incognito de snelheid gaan controleren in onze straat waar 50 de limiet is. Ik had gewed met een schepen dat, als er meer 50 en minder reden dan dat ze harder reden, ik mijn loopsloefen zou opeten. Hij moet ze opeten als het er meer waren. Resultaat.....de schepen mag eten....er waren er juist geteld gedurende 2 uur 4 (VIER) die onder de 50 bleven. Totaal 86 passanten De haastigste was 96. Vanaf vandaag staat er een flitser.


zal een mooie inkomst zijn

Micmac

Citaat van: Flurk op  7 oktober 2021, 12:27:12
Citaat van: Micmac op  5 oktober 2021, 22:44:02Vanaf woensdagochtend 6u wordt er 24 uur lang extra gecontroleerd op overdreven snelheid door de Federale en Lokale Politie in heel België
Ik ben samen met een vriend van de politie incognito de snelheid gaan controleren in onze straat waar 50 de limiet is. Ik had gewed met een schepen dat, als er meer 50 en minder reden dan dat ze harder reden, ik mijn loopsloefen zou opeten. Hij moet ze opeten als het er meer waren. Resultaat.....de schepen mag eten....er waren er juist geteld gedurende 2 uur 4 (VIER) die onder de 50 bleven. Totaal 86 passanten De haastigste was 96. Vanaf vandaag staat er een flitser.

70% rijdt te hard, doch op sommige wegen heeft men echt te lage snelheidsbeperkingen, het lijkt wel een pestgedrag van de overheid te zijn.

Flurk

Gelukkige verjaardag Mathieu. Volhouden gelijk ge bezig zijt hé.... :d_clap_20:  :d_clap_20:  :d_clap_20:  :d_clap_20:  :d_clap_20:  :d_clap_20:

xofie

gelukkige verjaardag Mathieu
Je kunt geen bijlage weergeven in dit board.Je kunt geen bijlage weergeven in dit board.

xofie

weet er iemand of de klok weer wordt terug gedraaid  en zo ja wanneer ???

Koter

De wintertijd gaat in op 31 oktober.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

xofie

Citaat van: Koter op  8 oktober 2021, 14:56:17De wintertijd gaat in op 31 oktober.

is dat op 31 oktober 's nachts dan om 2.00u ? ik vertrek namelijk op 31 oktober met het vliegtuig naar België

jerryke

 :Doh3:  :Doh3:  :Doh3: belastingen
en dan zeggen dat de regering geen hapchaars zijn.... verleden jaar :Het bedrag in uw voordeel: € 137,82
                                                         dit jaar   :Het door u te betalen bedrag: € 291,17

we hebben ocharme 500 euro meer pensioen gehad dan verleden jaar :Doh3:  :Doh3:  :Doh3:  :Doh3:

Micmac

Citaat van: jerryke op  8 oktober 2021, 18:33:48:Doh3:  :Doh3:  :Doh3: belastingen
en dan zeggen dat de regering geen hapchaars zijn.... verleden jaar :Het bedrag in uw voordeel: € 137,82
                                                         dit jaar   :Het door u te betalen bedrag: € 291,17

we hebben ocharme 500 euro meer pensioen gehad dan verleden jaar :Doh3:  :Doh3:  :Doh3:  :Doh3:

Je moet meer belastingen betalen dan een voetballer.

xofie

net een heel relaxerende gelaatsverzorging gehad, die 1 uur duurt voor slechts 15 euro van mijn buurvrouw