October, de wijnmaand

Gestart door Driver, 30 september 2021, 18:39:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Driver

En we krijgen weeral uitzicht op de feestdagen.

barabas

Seg hé, het gaat nog niet rap genoeg. En "feestdagen": ik ben altijd blij als het 2 januari is.

Flurk

De volgende feestdagen mag ik wel terug mee aan tafel,  joepieee... :10_1_20:  :10_1_20:

Micmac

Zijn dat Coronafeesten of zo, zie geen enkele feestdag in Oktober? ? ?

Nu moet ik jammer genoeg wel naar allerlei feestjes waar ik voor uitgenodigd word, doch soms is het echt van het goede teveel.

Micmac

Primeur: niet één "ozondag" gemeten deze zomer, voor het eerst sinds begin van de metingen in 1978.

Volgens mij had de "Ozon" een mondkapje op.

Flurk

Citaat van: Micmac op  2 oktober 2021, 13:19:01Primeur: niet één "ozondag" gemeten deze zomer, voor het eerst sinds begin van de metingen in 1978.

Volgens mij had de "Ozon" een mondkapje op.
Blijkbaar zijn er geen verkoudheden of griep geweest ook........................

jerryke

Citaat van: Flurk op  3 oktober 2021, 12:45:18
Citaat van: Micmac op  2 oktober 2021, 13:19:01Primeur: niet één "ozondag" gemeten deze zomer, voor het eerst sinds begin van de metingen in 1978.

Volgens mij had de "Ozon" een mondkapje op.
Blijkbaar zijn er geen verkoudheden of griep geweest ook........................
neen deze zomer niet, maar nu de winterperiode eraan komt zullen er wel griepjes en verkoudheden zijn

Micmac

Citaat van: jerryke op  3 oktober 2021, 13:06:43
Citaat van: Flurk op  3 oktober 2021, 12:45:18
Citaat van: Micmac op  2 oktober 2021, 13:19:01Primeur: niet één "ozondag" gemeten deze zomer, voor het eerst sinds begin van de metingen in 1978.

Volgens mij had de "Ozon" een mondkapje op.
Blijkbaar zijn er geen verkoudheden of griep geweest ook........................
neen deze zomer niet, maar nu de winterperiode eraan komt zullen er wel griepjes en verkoudheden zijn

Doch als iedereen blijft rondlopen met een mondmasker kunnen we de griep vermijden.

xofie

ik had mijn pc in slaapstand gezet en hij wou er niet meer uit en blokeerde volledig, toen en stroompanne gehad en plots startte de pc terug op

Flurk

Goede morgen allemaal; Vandaag gewoon Carrefour dag...  :a_thumbsup_20:

jerryke

Citaat van: Flurk op  5 oktober 2021, 11:30:57Goede morgen allemaal; Vandaag gewoon Carrefour dag...  :a_thumbsup_20:

ik ben net bij de slager geweest (zuurkool en een hammeke voor de man gehaald en spek voor mij meegebracht) op de markt geweest en daar eene andijvie gekocht( voor mij bij het spek) en wat fruit ... dus dat is onze menu voor morgen....oja ook nog in de colruyt geweest en daar aardappelen gaan halen anders kon ik morgen nog niets maken  ;D

xofie

de herfst doet langzaam zijn intrede hier gisteren nog 26 graden vandaag 24

barabas

Citaat van: jerryke op  5 oktober 2021, 13:14:38
Citaat van: Flurk op  5 oktober 2021, 11:30:57Goede morgen allemaal; Vandaag gewoon Carrefour dag...  :a_thumbsup_20:

ik ben net bij de slager geweest (zuurkool en een hammeke voor de man gehaald en spek voor mij meegebracht) op de markt geweest en daar eene andijvie gekocht( voor mij bij het spek) en wat fruit ... dus dat is onze menu voor morgen....oja ook nog in de colruyt geweest en daar aardappelen gaan halen anders kon ik morgen nog niets maken  ;D

Die aardappelen hadden ze niet op de markt zeker :denken:

jerryke

Citaat van: barabas op  5 oktober 2021, 15:39:51
Citaat van: jerryke op  5 oktober 2021, 13:14:38
Citaat van: Flurk op  5 oktober 2021, 11:30:57Goede morgen allemaal; Vandaag gewoon Carrefour dag...  :a_thumbsup_20:

ik ben net bij de slager geweest (zuurkool en een hammeke voor de man gehaald en spek voor mij meegebracht) op de markt geweest en daar eene andijvie gekocht( voor mij bij het spek) en wat fruit ... dus dat is onze menu voor morgen....oja ook nog in de colruyt geweest en daar aardappelen gaan halen anders kon ik morgen nog niets maken  ;D

Die aardappelen hadden ze niet op de markt zeker :denken:
ho jawel, maar niet aan gedacht .... ik dacht dat ik er nog genoeg in huis had om die stoemp te maken  ;D  ... wat de kop vergeet moeten de benen ontgelden.

Micmac

Citaat van: jerryke op  5 oktober 2021, 13:14:38
Citaat van: Flurk op  5 oktober 2021, 11:30:57Goede morgen allemaal; Vandaag gewoon Carrefour dag...  :a_thumbsup_20:

ik ben net bij de slager geweest (zuurkool en een hammeke voor de man gehaald en spek voor mij meegebracht) op de markt geweest en daar eene andijvie gekocht( voor mij bij het spek) en wat fruit ... dus dat is onze menu voor morgen....oja ook nog in de colruyt geweest en daar aardappelen gaan halen anders kon ik morgen nog niets maken  ;D

En die knie ( krik-krak-krik-krak enzv,)