Augustus, de achtste maand.

Gestart door Driver, 31 juli 2021, 18:00:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Driver

Weeral augustus, de tijd gaat snel.

Micmac

 Staatsveiligheid waarschuwt voor spionage door Chinese smartphones

De Staatsveiligheid waarschuwt voor smartphones gemaakt door Chinese bedrijven, dat schrijft De Tijd zaterdag. Smartphones van het merk Xiaomi en OnePlus zouden gebruikt kunnen worden voor spionage door de Chinese overheid.

Minister van Justitie Vincent Van Quickenborne (Open VLD) waarschuwt de Staatsveiligheid voor Chinese smartphones.
Hij wijst daarbij op een potentiële spionagedreiging bij het gebruik van de telefoons.
Er zijn echter nog geen concrete gevallen van spionage vastgesteld.

Het spionagegevaar zit, volgens de minister, in de relatie tussen Chinese fabrikanten en de Chinese overheid. De Chinese nationale inlichtingenwet verplicht Chinese bedrijven tot samenwerking met de inlichtingendiensten. De Chinese overheid zou ook onbeperkte toegang hebben tot de IT-systemen van de smartphone-bedrijven.

Koter

ben even op weekend, maandagmorgen moet ik mij weer terug in het ziekenhuis melden en dan ga ik overgebracht worden naar het revalidatiecentrum in Herk de Stad....aan iedereen heel fijne groetjes  :Big-Kiss:  :Big-Kiss:  :Big-Kiss:

Jerryke
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Citaat van: Micmac op 31 juli 2021, 23:33:46Staatsveiligheid waarschuwt voor spionage door Chinese smartphones

De Staatsveiligheid waarschuwt voor smartphones gemaakt door Chinese bedrijven, dat schrijft De Tijd zaterdag. Smartphones van het merk Xiaomi en OnePlus zouden gebruikt kunnen worden voor spionage door de Chinese overheid.

Minister van Justitie Vincent Van Quickenborne (Open VLD) waarschuwt de Staatsveiligheid voor Chinese smartphones.
Hij wijst daarbij op een potentiële spionagedreiging bij het gebruik van de telefoons.
Er zijn echter nog geen concrete gevallen van spionage vastgesteld.

Het spionagegevaar zit, volgens de minister, in de relatie tussen Chinese fabrikanten en de Chinese overheid. De Chinese nationale inlichtingenwet verplicht Chinese bedrijven tot samenwerking met de inlichtingendiensten. De Chinese overheid zou ook onbeperkte toegang hebben tot de IT-systemen van de smartphone-bedrijven.
Een 20 h-jaar geleden was er hier een bedrijf dat OPTION noemde ,een afsplitsing van de Unif. van Leuven. Die hadden toen iets gevonden dat de halfgeleiders enorm versnelde. Door spionage door de Chinezen (Huawei) om ze niet te noemen is dat bedrijf kapot gegaan en is Huawei groot geworden. De Chinese regering verplicht "AL" hun bedrijven om "bepaalde" apparatuur toe te voegen aan hun producten. Weigeren is geen optie want dat betekend onherroepelijk onmiddellijke sluiting.  Waarschuwing,....KOOP GEEEN ENKELE ELECTRONICA WAAR MADE IN CHINA OP Staat want er zit gegarandeerd iets in dat niet deugd.

Flurk

Goede morgen allemaal. Groeten en spoedige beterschep aan Jerryke... :a_thumbsup_20:  :a_thumbsup_20:  :a_thumbsup_20:  :pan_kloppen:

kabar

Citaat van: Koter op  1 augustus 2021, 10:53:59ben even op weekend, maandagmorgen moet ik mij weer terug in het ziekenhuis melden en dan ga ik overgebracht worden naar het revalidatiecentrum in Herk de Stad....aan iedereen heel fijne groetjes  :Big-Kiss:  :Big-Kiss:  :Big-Kiss:

Jerryke
Daar heeft mijn schoonmoeder ook gelegen na een heupoperatie.

Micmac


Flurk

Tot een uur geleden bezoek aan Gasthuisberg . Vooronderzoeken voor volgende operatie binnen enkele weken. Slecht werkende Pouch terug vervangen door Stoma..

xofie

hoop dat je snel weer beter bent Jerryke

Flurk

Een leuke dag gewenst aan alle Frutterkes en Frutterinnekes... :4_1_201:

Micmac

Zware regen vanmorgen, doch prachtig zomerweer namiddag.

Flurk



xofie

hallo allemaal weer een snikhete dag 35 graden

Micmac

Citaat van: xofie op  4 augustus 2021, 17:15:48hallo allemaal weer een snikhete dag 35 graden

Dat is toch beter weer dan hier.