GETORST DIEPZEE ORGANISME

Gestart door Flurk, 18 mei 2021, 12:46:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flurk

Dit is gebaseerd op een documentaire van National Geografic over leven op de oceaanbodem. Het is gemaakt i-uit een tak van een Amerikaanse eik en in zijn natuurlijke kleur gelaten. De hoogte is 40 cm...
Gezien de staat van mijn ogen (Makula degeneratie) vermoed ik dat dit mijn laatste werk gaat zijn.

Koter

Een mooi stuk alweer.  :a_thumbsup_20:

Is er aan uw ogen dan niets te doen?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: Koter op 18 mei 2021, 13:05:04Een mooi stuk alweer.  :a_thumbsup_20:

Is er aan uw ogen dan niets te doen?

ja inderdaad zeer mooi....die vraag heb ik mij ook al gesteld, zou toch zonde zijn moest er niets meer aan gedaan kunnen worden

Micmac

Ja die ogen zijn tot op heden niet te genezen, er zijn wel afremmende middelen.
mijn vriend heeft een andere variant van deze oogziekte.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

Flurk

Inderdaad niet te genezen maar wel te blokkeren door injectie's in de oogbal. Schandalig dure grap want zo één spuit kost 640 euro en de tussenkomst is beperkt in de tijd.. Wel niet leuk dat je juist de plaats waar je naar kijkt niet ziet en het dieptezicht naar de knoppen is en daar zit mijn probleem om te werken maar ik maak er het beste van zoals je kan zien....voor de rest compenseren de hersenen het gebrek aan dieptezicht dus ik kan nog steeds perfect parkeren met de wagen.

Micmac

Citaat van: Flurk op 20 mei 2021, 22:29:19Inderdaad niet te genezen maar wel te blokkeren door injectie's in de oogbal. Schandalig dure grap want zo één spuit kost 640 euro en de tussenkomst is beperkt in de tijd.. Wel niet leuk dat je juist de plaats waar je naar kijkt niet ziet en het dieptezicht naar de knoppen is en daar zit mijn probleem om te werken maar ik maak er het beste van zoals je kan zien....voor de rest compenseren de hersenen het gebrek aan dieptezicht dus ik kan nog steeds perfect parkeren met de wagen.

Een vochtverstuiver zou de ogen vochtiger houden en dat zou beter zijn voor de ogen.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

Mathieu

Citaat van: Flurk op 20 mei 2021, 22:29:19Inderdaad niet te genezen maar wel te blokkeren door injectie's in de oogbal. Schandalig dure grap want zo één spuit kost 640 euro en de tussenkomst is beperkt in de tijd.. Wel niet leuk dat je juist de plaats waar je naar kijkt niet ziet en het dieptezicht naar de knoppen is en daar zit mijn probleem om te werken maar ik maak er het beste van zoals je kan zien....voor de rest compenseren de hersenen het gebrek aan dieptezicht dus ik kan nog steeds perfect parkeren met de wagen.

Idem hier aan mijn linker oog. Kan links alleen nooit meer gebruiken, maar in combinatie van alle twee de ogen nog perfect parkeren alsook achteruit rijden met remork achter de wagen. Langs een voorwerp door  kijken dan zie ik het staan, rechtstreeks kijken met links alleen geen beeld meer. Diverse spuiten reeds erin gekregen doch geen genezing mogelijk. Moeten er mee leren leven zeggen ze dan.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.