Ik vraag mij af of ...

Gestart door Koter, 12 augustus 2020, 12:32:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jerryke

Citaat van: Koter op  1 september 2020, 14:33:38
Jerryke vroeger echt zo rap was om zich uit te pelsen zoals ze hier laat uit schijnen.  ;D

oeioei dat is 52 jaar getrouwd en 6 jaar verkering gehad geleden... :Doh3: dat zou ik echt niet meer weten  ;D

Flurk

Hoeveel jaren Telenet op hun sportzender (211 bij ons) nog om de 15 minuten dat 12minutenfilmpje van altijd diezelfde intelligente rennerskoppen gaat laten zien.

Koter

...vijgen na pasen lekkerder zijn dan die voor pasen.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Of de Amerikanen nu echt alles geloven wat die Trump zegt???

xofie

of we afstevenen op een tweede Lockdown ?

Flurk

Citaat van: xofie op 18 september 2020, 14:36:09
of we afstevenen op een tweede Lockdown ?
Ik vraag me af of ze daarmee gaan wachten tot er dagelijks een paar 100 doden zijn...

xofie

Citaat van: Flurk op 19 september 2020, 12:52:45
Citaat van: xofie op 18 september 2020, 14:36:09
of we afstevenen op een tweede Lockdown ?
Ik vraag me af of ze daarmee gaan wachten tot er dagelijks een paar 100 doden zijn...

hier is het al verder maar ze verzetten geen poot

Flurk

Of de betoging van het VB iets gat veranderen aan deze dictatuur....Ge kunt er voor of er tegen zijn maar een maning verbieden kan niet..........

Koter

...of er nu nog altijd niet genoeg water naar beneden is gekomen om het tekort aan te vullen.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Corona niet van de schrik gaat verdwijnen.

Koter

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Waar geldverbrander Vandenbroucke het geld dat hij niet heeft deze keer gaat blijven halen, en welke partij bij de volgende regering gaat afgerekend worden omdat de staatsschuld te hoog opgelopen is???

Koter

Citaat van: Flurk op 18 december 2020, 12:54:34Waar geldverbrander Vandenbroucke het geld dat hij niet heeft deze keer gaat blijven halen, en welke partij bij de volgende regering gaat afgerekend worden omdat de staatsschuld te hoog opgelopen is???

Bij wie denk je dat die platbroeken dat geld zullen halen?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

barabas

20 december 2020, 17:10:26 #28 Laatste wijziging: 20 december 2020, 18:35:40 door barabas
Citaat van: Koter op 12 augustus 2020, 12:33:58... of de prof ook bezig is om een middel tegen Corona te zoeken.

Nu pas gelezen, daarom:

... of jullie weten dat "de prof" & C°, achter de schermen, assistentie verleend aan zeker 75% van de Belgische bedrijven die alcoholspray en alcoholgel produceren.

Flurk

Ik vraag me af waar de prof. zijn voorkeur naar uitgaat, naar de gel of naar de alcohol.?????? :oops:  :denken: