Re:Abc...

Gestart door xofie, 5 juli 2020, 17:36:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xofie

quasi bestel ik niks meer op het internet al twee keer betaald en niet toegekregen

Micmac

Rustig laten overkomen via  "Finland Post Tracking packages" Posti.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

xofie

soms, ttz meestal weet je niet met wie het verzonden wordt

Micmac

T'is al hier geleverd door Post-NL.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

xofie

U hebt geluk in Belgiƫ te wonen, in Spanje gaat er veel verloren

Micmac

Veel van deze zolen zijn slecht en mijn vliegende schoenen van composiet hadden magneetzolen nodig omdat ze te groot zijn, niet van maat maar in de hoogte, bij snelle karateslagen omhoog voelde ik de speling van de schoen, dit kan enkel opgelost worden met magneetzolen uit composiet, nu werden die van Finland geleverd aan een Nederlander doch deze had door de weinige vraag geen besteld en zodoende moest ik de fabrikant vragen voor een levering.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

xofie

Wel zo geraakt ge toch nog aan uw gerief

Micmac

Xofie, zo heb ik fietsen van Minerva gekocht(9 versnellingen) rechtstreeks aan de fabriek en ik betaal ze 200 euro minder en heb twee jaar gratis onderhoud en garantie over alle onderdelen en aan de deur geleverd, wat kan ik nog meer willen.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

xofie

yep dat is een prima service, dat kennen ze hier niet service

Micmac

Zonde is het hier met reclame , er is een product te koop met een afslag van 35%, als je even op internet zoekt vind je het product aan 20% minder, het is puur afzetterij.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

xofie

ach die reclame op tv is vervelend

Mathieu

Belachelijke reclame soms, maar ze verdienen er mee.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Commerciƫle korting wordt berekend op het brutobedrag (prijs x hoeveelheid) en geboekt in het bedrijfsresultaat, maar als men 70% solden-korting geeft en dan nog 20% winst maakt dan zit die transparantie toch in een zwart boekje, het lijkt wel of ze het gratis gekregen hebben met geld erbovenop.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

xofie

door die kortingen komt er veel bedrog aan het licht

Micmac

En die Turken bestelden in 2001 jeans broeken aan 25 cent het stuk en ze verkochten ze hier aan 75 euro het stuk, ze werden besteld per 40 voet container.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.