Re:Abc...

Gestart door xofie, 5 juli 2020, 17:36:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xofie

weet je vandaag hospitaal en schouder na anderhalf jaar nog steeds gebroken nu gaan ze proberen om een kapotte zenuw aan elkaar te laten groeien met vitaminen, zal er maar op hopen zekers

Micmac

Vitamines-op-het-herstelproces, doch teveel vitamine D kan nierstenen veroorzaken.


https://tvgg.be/nl/artikels/perifeer-zenuwletsel-en-het-effect-van-vitamines-op-het-herstelproces
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

xofie

xofie zegt der zitten geen vitaminen D in vooral F en nog een hele rimram, maar waarom heeft hij dat een half jaar geleden al niet gegeven de k(w)akzalver

Micmac

U werd met een kluitje het riet ingestuurd.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

xofie

we zitten verkeerd

Micmac

Toch zitten we juist met deze 19 de letter van het alfabet, de volgende letter is een S.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

xofie

stoute jongen ben je je bent van de X nar de U gegaan

Micmac

Regelmatig stout zijn verhoogd het Libido.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

xofie

qwaak dat heb ik nog al horen zeggen of het op waarheid berust dat weet ik niet

Micmac

Perfecte soorten waarheden zijn zeer moeilijk omdat de Materiele waarheid waar kan zijn doch een Gerechtelijke waarheid daarom verkeerd kan zijn in een Juridische waarheid en zo zijn de moeilijkheids factoren ontstaan die een verkeerd of te moeilijk antwoord geven en de waarheid verdraaid kan zijn.
 
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

xofie

oh oh, dat is pure advokatentaal

Micmac

Nu loopt het zo'n vaart niet, vijf jaar na de wetsinvoering stelt men vast dat de verplichting om de consument in een begrijpelijke taal in te lichten niet naar behoren werkt.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

xofie

maar volgens mij zijn ze  nog nooit duidelijk geweest, alleen voor de verkiezingen en achteraf komt er dan niks van in huis

Micmac

Laat ons nooit meer gaan stemmen nu het niet meer verplicht is.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

xofie

Kwist nog niet dat het niet meer verplicht is