Re:Abc...

Gestart door xofie, 5 juli 2020, 17:36:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Micmac

Toch worden ze met de dag slimmer, nu moet iedereen accijns betalen voor gas en stroom, een gewoon gezin 10 euro voor gas en 10 euro voor stroom, dus een verkapte rechtstreekse belasting van 20 euro per maand, het duurt niet meer lang of je moet belasting betalen op de lucht die je inademt. dus belastingen(BTW) en accijnzen zijn hedendaagse middeleeuwse bandietenstreken.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

xofie

slim ? hoezo slim er komen meer en meer mensen op straat te leven en Ocmw laat dat gewoon gebeuren, ze zetten zelfs mensen uit hun appartement om er bruinen in te zetten

Micmac

Rijk België vervalt stillaan tot ontwikkelingsland.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

xofie

quasi is het bijna zo ver, een Belg voelt zich niet meer thuis in verschillende steden waar het krioelt van gespuis

Micmac

Per direct onze Ministers laten les volgen bij Erdogan.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

xofie

nou hebben die wel een geschikt diploma

Micmac

O OPGEGETEN ? ? ?
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

xofie

oh hebben die daar wel een geschikt diploma voor

Micmac

Maar Erdogan weet nog niet dat er een aardbeving geweest is, hij heeft geen leger om gaan te helpen, hij laat zijn eigen volk in de steek.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

xofie


Micmac

 Nu weet "Erdogan" nog niet dat er een aardbeving geweest is, hij heeft geen leger om gaan te helpen, hij laat zijn eigen volk in de steek.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

xofie

Laat de oorlog daar in godsnaam stoppen, al die onschuldige mensen die worden vermoord

Micmac

Komt het nu in orde? , China werkt aan een vredesinitiatief dat een einde moet maken aan de oorlog tussen Rusland en Oekraïne.
Dat heeft de Chinese topdiplomaat Wang Yi aangekondigd op de internationale veiligheidsconferentie in München.
Hij is nu in Moskou zijn uitleg aan het doen.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

xofie

ja alle middelen zullen wel helpen zeker

Micmac

Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.