aanslag van thee of koffie in je tas

Gestart door jerryke, 12 maart 2020, 11:41:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jerryke

mijn man drinkt altijd thee dus kun je begrijpen dat er hier regelmatig theeglazen worden weggegooid door aanslag van thee in het glas .... wel ik had ergens eens een tip gelezen van zout en azijn, dus ik dat eens even proberen, een eerste keer deed ik het natuurlijk fout, ik ging dat zout oplossen wat niet moet je moet dat zout door je glas of tas smeren en dan zie je die aanslag zo verdwijnen

Koter

Citaat van: jerryke op 12 maart 2020, 11:41:09
mijn man drinkt altijd thee dus kun je begrijpen dat er hier regelmatig theeglazen worden weggegooid door aanslag van thee in het glas .... wel ik had ergens eens een tip gelezen van zout en azijn, dus ik dat eens even proberen, een eerste keer deed ik het natuurlijk fout, ik ging dat zout oplossen wat niet moet je moet dat zout door je glas of tas smeren en dan zie je die aanslag zo verdwijnen

En wat doe je met die azijn?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: Koter op 12 maart 2020, 11:57:23
Citaat van: jerryke op 12 maart 2020, 11:41:09
mijn man drinkt altijd thee dus kun je begrijpen dat er hier regelmatig theeglazen worden weggegooid door aanslag van thee in het glas .... wel ik had ergens eens een tip gelezen van zout en azijn, dus ik dat eens even proberen, een eerste keer deed ik het natuurlijk fout, ik ging dat zout oplossen wat niet moet je moet dat zout door je glas of tas smeren en dan zie je die aanslag zo verdwijnen

En wat doe je met die azijn?

je doet eerst het zout in de tas en daarop de azijn, want met zout alleen ging de aanslag niet weg

barabas

Thee glas/kop tot aan de rand vullen met javel dan 12 uur laten weken.

Micmac

Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.