Wat maakt je blij?

Gestart door Koter, 8 februari 2009, 15:51:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Micmac

Van Keulen naar hier in 92 minuten was prima, dacht dat het langer zou duren.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

Koter

Citaat van: Micmac op 29 december 2023, 23:27:55Van Keulen naar hier in 92 minuten was prima, dacht dat het langer zou duren.

Met de fiets?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Eindelijk die kerstmarkten en dat Nieuwjaar vieren achter de rug.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

Flurk

Dat alles weer in zijn normale plooi valt en dat de dagelijkse maltijd weer 'gewoon' is.

xofie

Het aankomende goede weer 4 dagen 22* in de winter is geweldig !!!!

Mathieu

Dat is de reden dat ik dergelijke feestdagen niet graag heb. Die rompslomp die er altijd bij komt en dat eten, niets voor mij. Geef mij maar zelf gemaakter groentesoep, zelf geschilde patatten en zelf gebakken vlees. Dat is veel lekkerder dan al dat ander eten. Niet dat het niet mag, verre van zelfs maar ik hou daar niet van. Zeker niet als ze naar hier komen en ik achteraf de afwas alleen moet doen........
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

ik dacht dat we hier bij "wat maakt je blij" waren, zo te zien Thieuke ben je helemaal niet blij

Micmac

Dat ik mijn sneeuw schep nog eens mag bovenhalen, volgende week gaat de temperatuur terug richting 15 graden.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

xofie

twee heerlijke dagen met mijn dochter doorgebracht, ben weer helemaal opgeladen !!!

Micmac

Met één kartousche drie duiven schieten.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

Mathieu

Niks maakt me op dit moment blij, tracht gewoon alles positief te blijven bekijken en er ook na te handelen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.