Ook een speciale

Gestart door Koter, 19 december 2018, 11:43:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koter

19 december 2018, 11:43:39 Laatste wijziging: 19 december 2018, 11:45:41 door Koter
Normaal zet ik hier niets , maar dit staat hier wel op zijn plaats dacht ik. Een collega van Flurk.

https://www.facebook.com/DailyMailAust/videos/362994994266613/UzpfSTE0Njc5MTU1MDQ6MTAyMTMwNjQ3MTQxNjAzNDU/
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Die gast is een crack met de kettingzaag. Bravo, dat kan ik niet.   :bravo:In Amerika is dat meer verspreid dan hier. Er worden zelfs snelheidsrecords voor georganiseerd.  Iedereen een stam en dan om ter rapste een beer of een ander dier uit zagen.

Micmac

"Dat kan ik niet" is een verkeerde uitspraak, het moet zijn "dat kan ik ook", maar omdat je het nog niet gedaan hebt denk je het niet te kunnen, doch na een poging of drie, vier spreek je al heel anders omdat je dat denkbeeldig voorwerp dat je wil maken in gedachte blijft houden.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

Koter

Citaat van: Micmac op 19 december 2018, 20:44:54
"Dat kan ik niet" is een verkeerde uitspraak, het moet zijn "dat kan ik ook", maar omdat je het nog niet gedaan hebt denk je het niet te kunnen, doch na een poging of drie, vier spreek je al heel anders omdat je dat denkbeeldig voorwerp dat je wil maken in gedachte blijft houden.

Dus volgens jouw theorie kan iedereen dat?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Citaat van: Koter op 19 december 2018, 22:03:45
Citaat van: Micmac op 19 december 2018, 20:44:54
"Dat kan ik niet" is een verkeerde uitspraak, het moet zijn "dat kan ik ook", maar omdat je het nog niet gedaan hebt denk je het niet te kunnen, doch na een poging of drie, vier spreek je al heel anders omdat je dat denkbeeldig voorwerp dat je wil maken in gedachte blijft houden.

Dus volgens jouw theorie kan iedereen dat?

Nee, maar met het doorzicht van Flurk kan hij het, hij ziet het afgewerkt product alvorens eraan te beginnen.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

Flurk

20 december 2018, 13:24:45 #5 Laatste wijziging: 20 december 2018, 13:32:32 door Flurk
Maatjes, als ik zeg dat ik het zo niet kan bedoel ik met die kettingzaag en aan die snelheid.
Zie op bijgaande foto eens naar de tekening in het hout  en vergelijk dat eens met die Aussie :oops: :uhhh:

[bijlage verwijderd door de beheerder]

ladyluck

jij hebt dat ook gemaakt  :bravo: :bravo: :gefeliciteerd: :bravo: :bravo: