Luxe pension 'Fruttersrust'

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 17:20:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

janmettepet

Citaat van: barabas op 11 februari 2009, 21:34:31
Jan, kieper eens een extra dosis kamfer in de geile oudjes hun koffie!!
Ach dat is veel blabla maar geen boem-boem meer :schaterlach:

jerryke

Citaat van: janmettepet op 26 februari 2009, 02:24:40
Citaat van: barabas op 11 februari 2009, 21:34:31
Jan, kieper eens een extra dosis kamfer in de geile oudjes hun koffie!!
Ach dat is veel blabla maar geen boem-boem meer :schaterlach:

:devil_whip:

Mathieu

Gooi er nog maar een kwak bij want heb ondervonden dat die juist averechts bij mij werkt. Holé laat maar gaan dus.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Het is hier blijkbaar stil en dus goed vertoeven. Zeker als de heren van de directie zich er niet mee komen moeien.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

PietjeDeLeugenaar

Mijnheer mathieu, volgens mij ziede gij er hier den directeur uit. Is het aan u dat ik die 25 konijnenvellen moet leveren. Ze zijn van de beste kwaliteit, tenminste drie weken geleden toch toen ik ze stroopte. Kan ik dan ineens de vorige rekening ook ontvangen aub.
Der liep er hier just ene in een witte frak met een paar reageerbuiskes in zijn hand rond, as get maa vraagt, ne rare kadee wé. :shoot_me:

jerryke

oeioei die ziet Mathieu voor de direktie aan .....of zou die zijne jas gedraaid hebben  :denken:

Mathieu

Pietje ik vrees dat je met een groot probleem zit. Ik ben dus zeker geen directeur tenzij  het personage dat door de directie het meest in het oog gehouden wordt. Ik sta hier bekend bij die heren als de oproerkraaien bij uitstek. Dus zeker geen rekeningen trachten te innen bij mij, ben hier maar een arme onderdrukte bewoner, zoals er hier zovele zijn.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

En wat die rare kwiet betreft die het daar hebt zien lopen met die attributen rond zijn nek : dat is Klak en die moet je juist hebben om je rekeningen betaald te krijgen. Zo nu weet je ook ineens waarom die zich zo snel uit de voeten maakte toen hij jou zag.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

janmettepet

Mensen, morgen eten we konijn he, ik heb er 25 besteld, dat zal weer lekker smullen wezen.
prof, kunde gij die konijnenvellen klaarmaken tegen morgenmiddag?

barabas

Citaat van: janmettepet op  9 maart 2009, 04:00:32
Mensen, morgen eten we konijn he, ik heb er 25 besteld, dat zal weer lekker smullen wezen.
prof, kunde gij die konijnenvellen klaarmaken tegen morgenmiddag?

:denken: Moet lukken, stoven in ontstopper lost alles op!  :crylaugh:

Mathieu

Heeft dat kieken ze dan toch afgeleverd zonder betaald te worden. Maar geen probleem, met frietjes of gebakken patatjes en currysaus is dat een heerlijk gerecht.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

janmettepet

Ik denk dat we ook stilaan de verwarming mogen dichtdraaien, de zomer is in zicht. :4_1_201:

jerryke

Citaat van: janmettepet op 13 maart 2009, 03:40:21
Ik denk dat we ook stilaan de verwarming mogen dichtdraaien, de zomer is in zicht. :4_1_201:

welke verwarming....daarom bibberen wij allemaal zo

Mathieu

Citaat van: janmettepet op 13 maart 2009, 03:40:21
Ik denk dat we ook stilaan de verwarming mogen dichtdraaien, de zomer is in zicht. :4_1_201:


Hoe dicht draaien, heeft die dan ooit open gestaan deze winter?
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

barabas

Citaat van: Mathieu op 13 maart 2009, 17:52:45
Citaat van: janmettepet op 13 maart 2009, 03:40:21
Ik denk dat we ook stilaan de verwarming mogen dichtdraaien, de zomer is in zicht. :4_1_201:


Hoe dicht draaien, heeft die dan ooit open gestaan deze winter?

Tuurlijk, op 12°, bij ons .365 dagen per jaar "dikke truien dag", wij zijn milieubewust! :biggrinumbrella1: