Luxe pension 'Fruttersrust'

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 17:20:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Flurk

Citaat van: jerryke op 20 februari 2024, 19:45:11
Citaat van: barabas op 20 februari 2024, 11:55:21
Citaat van: Flurk op 18 februari 2024, 17:20:12Soms s het nieuws toch nuttig... Ik heb deze middag gehoord dat er studenten riskeren van buitengesmeten te worden uit hun kot. In dit "Luxe rusthuis" hier staaan kamers leeg door de slechte keuken en de superstrenge heheerder. De bewoners zijn er uith-getrokken van honger of wegens de pesterijen. Dus feit....Het staat  (op mijn luxekamer na) leeg. Ik ga dat dus proberen in het zwart te verhuren aan die studenten. Ysess.. :a_thumbsup_20:  :a_thumbsup_20:  :a_thumbsup_20: 

OK, ik stuur de BBI :c_bang_20:  :c_bang_20:  :c_bang_20:
BaraBasIncognito
:4_1_72:  :4_1_72:  :4_1_72:  :4_1_72:  :4_1_72:  :4_1_72:

Flurk

Ik ben effe gaan praten met enkele mensen die niet moeten werken overdag en er waren wel enkele geïnteressseerden. Ze vroegen wel of ze een gazonneke mochten aanleggen in de tuin want ze kweekten een soort gras dat nog gezond was ook zegden ze want het verving de ongezonde tabak. Zo, bon bréf, voor mij niet gelaten als ze maar op voorhand de huur betalen, de kamer proper achterlaten  en niet op mijn privé toilet gaan zitten. Ze gingen het bespreken zegden ze. Morgen weet ik dus meer...Goede nachtcvanuit mijn luxebed hé...

Flurk

Ziezo, ik geloof dat ik binnen ben. Er zijn en paar geïntereseerden van Brussel -Zuid langs geweest. Chique Mercedes en maatpakken. Ze willen 3 kamers en de keuken... Waarvoor ze die nodig hebben weet ik niet want het leken me geen koks.Ik heb als aanbetaling 12 zakjes met iets dat op bloemsuiker gelijkt gekregen,Ze verzekerden me dat dit goed betaald was als ik daarmee aan het station ging staan. Geen ide, maar ik ga dat morgen een sproberen. :4_1_201:

Flurk

22 februari 2024, 22:37:35 #2313 Laatste wijziging: 22 februari 2024, 22:40:08 door Flurk Reden: Dubbel
Dus mensen ; als ge nog een kamer wilt zul je moeten opdraaien. hoor. Jullie denken toch niet dat ik daar alleen ga staan._;

Mathieu

En wat soort suiker of meel zat er in die pakjes?????? En naar wat ruit dat, moet dat maar alleen weten omdat ik aan bepaalde geuren super allergisch ben.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Citaat van: Mathieu op 23 februari 2024, 12:56:38En wat soort suiker of meel zat er in die pakjes?????? En naar wat ruit dat, moet dat maar alleen weten omdat ik aan bepaalde geuren super allergisch ben.

Dat is moeilijk te beschrijven maat, maar ik heb gehoord van een klant dat je daar een tijdje heel gelukkig kunt mee zijn. :biggrinumbrella1:  :biggrinumbrella1:

Flurk

Het is echt Godgeklaagd . Geen gasten meer en de "klanten " blijven ook weg. Nu de "leveranciers nog en ik ben weer kluizenaar.😩😩😩

Flurk

de situatie is hier onhoudbaar geworden. Geen verzorging, geen bewoners, en nu zelfs geen drugklanten....Ik ga dus eens ondehandelen met één van die mannen die hier hun zaken doen. Misschien kan ik iemand wijsmaken dat het mijn eigendom is en dat het voor een zacht prijsje onderhands te koop staat. :biggrinumbrella1:

jerryke

Citaat van: Flurk op 29 februari 2024, 13:01:52de situatie is hier onhoudbaar geworden. Geen verzorging, geen bewoners, en nu zelfs geen drugklanten....Ik ga dus eens ondehandelen met één van die mannen die hier hun zaken doen. Misschien kan ik iemand wijsmaken dat het mijn eigendom is en dat het voor een zacht prijsje onderhands te koop staat. :biggrinumbrella1:
hola dan ga je je bed kwijt zijn  :Doh3:  ... en anders zelf proberen een mengeling te maken en dan verkopen aan die mannen

barabas

Hela sjacheraars, braaf zijn of ik zet jullie per deurwaarders exploot buiten! :c_bang_20:  :c_bang_20:  :c_bang_20:

jerryke

Citaat van: barabas op 29 februari 2024, 15:43:03Hela sjacheraars, braaf zijn of ik zet jullie per deurwaarders exploot buiten! :c_bang_20:  :c_bang_20:  :c_bang_20:
wij zijn braaf  :LOL:  kun jij misschien een tip geven wat wij in die mengeling moeten doen... ik had gedacht aan poedersuiker en waspoeder

Koter

Citaat van: jerryke op 29 februari 2024, 16:58:31
Citaat van: barabas op 29 februari 2024, 15:43:03Hela sjacheraars, braaf zijn of ik zet jullie per deurwaarders exploot buiten! :c_bang_20:  :c_bang_20:  :c_bang_20:
wij zijn braaf  :LOL:  kun jij misschien een tip geven wat wij in die mengeling moeten doen... ik had gedacht aan poedersuiker en waspoeder

Zeker geen niespoeder vergeten.  :crylaugh:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

barabas

Teveel Breaking Bad gekeken zeker!

Flurk

29 februari 2024, 21:46:01 #2323 Laatste wijziging: 1 maart 2024, 12:16:34 door Flurk
Citaat van: jerryke op 29 februari 2024, 13:13:44
Citaat van: Flurk op 29 februari 2024, 13:01:52de situatie is hier onhoudbaar geworden. Geen verzorging, geen bewoners, en nu zelfs geen drugklanten....Ik ga dus eens ondehandelen met één van die mannen die hier hun zaken doen. Misschien kan ik iemand wijsmaken dat het mijn eigendom is en dat het voor een zacht prijsje onderhands te koop staat. :biggrinumbrella1:
hola dan ga je je bed kwijt zijn  :Doh3:  ... en anders zelf proberen een mengeling te maken en dan verkopen aan die mannen
Jerryke, voor een trottenot ga ik dat niet uit handen geven hoor. Ik ga met de opbrenjst naar Cuba de rijkaard uithangen. :4_1_72:

Flurk

Citaat van: barabas op 29 februari 2024, 15:43:03Hela sjacheraars, braaf zijn of ik zet jullie per deurwaarders exploot buiten! :c_bang_20:  :c_bang_20:  :c_bang_20:
Die "handelaars" zijn dus verwittigd en zullen die deurwaarders graag "te woord" staan als je begrijpt wat ik bedoel. :biggrinumbrella1: