Luxe pension 'Fruttersrust'

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 17:20:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

vyske

Attentie aan de bewoners;
"Al wie de servercrash overleefd heeft, gelieve zich te melden aan de balie"

Mathieu

Ja ik ben er weer. Heb de crash overleefd en hoop dat we weer een heel aangenaam verblijf mogen hebben in ons luxe pensioen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

ja ik heb het ook overleefd....maar de vensters aan mijn kamertje zijn er nog steeds niet

Mathieu

Willen we een petitie houden? Ik doe mee maar aan wie moeten we die richten? Ik heb nog niemand van onze oude directie gehoord, zouden die de crash niet overleefd hebben? Of zouden die weer met onze centen op verlof vertrokken zijn?
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

janmettepet

Momentje, ik ben mijnen nieuwe boro aan 't installeren. Lederen salonneke, antiek mahoniehouten boro en dan nog alle technische snufjes op PC gebied. Achteraan een jaccuzi en een slaapkamer met hemelbed voor als ik hier moet blijven overwerken.
Alle kamers zijn geschilderd en ik heb occasie ijzeren legerbedjes besteld bij de Crem, helaas zullen er de eerste weken geen matrassen bijzijn maar op zo'n ijzerendraad slapen daar wordt ge hard van. Nu nog ff zoeken waar ik de bar moet installeren. :zoeken: :zoeken:

jerryke

een bar, dan kunnen we  :polon: .....en dat hemelbed zullen wij wel inslapen, zolang er geen matrassen zijn tenminste

Mathieu

De bar moest al geinstalleerd zijn. Bestel maar een hoop flessen en wij zullen die wel soldaat maken en dan voelen we niet dat we nog geen matrassen gekregen hebben.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Madame Stella

Wat is dat hier  :o In Alcatraz zaten de gasten beter gelogeerd dan in deze povere tent  >:(
Mijn mama zal niet naar hier komen, dat is al zeker  :embarassed:
Ik ga in mijn salon een spaarvarken zetten als noodfonds voor de arme stakkers die hier moeten overleven  :embarassed:

jerryke

Citaat van: Madame Stella op  5 februari 2009, 16:55:42
Wat is dat hier  :o In Alcatraz zaten de gasten beter gelogeerd dan in deze povere tent  >:(
Mijn mama zal niet naar hier komen, dat is al zeker  :embarassed:
Ik ga in mijn salon een spaarvarken zetten als noodfonds voor de arme stakkers die hier moeten overleven  :embarassed:

oeioei maak maar dat de direktie dat niet hoort, ze zijn bekwaam om dat spaarvarken te komen opeisen  :laugh:

Mathieu

Citaat van: Madame Stella op  5 februari 2009, 16:55:42
Wat is dat hier  :o In Alcatraz zaten de gasten beter gelogeerd dan in deze povere tent  >:(
Mijn mama zal niet naar hier komen, dat is al zeker  :embarassed:
Ik ga in mijn salon een spaarvarken zetten als noodfonds voor de arme stakkers die hier moeten overleven  :embarassed:


Voila nu horen ze het eens van een ander, en dan maar zeggen dat wij verwend nesten zijn die altijd iets te klagen hebben.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

zijn wij helemaal geen verwende nesten, maar als de direktie dat aanbied mag je dat dan weigeren

Mathieu

Wij zouden aan mevrouw Stella eens moeten vragen of zij nergens geen coneccties heeft die de directie onder druk kunnen zetten om ons de behandelingte geven waar we recht op hebben. Als je kijkt wat wij hier dienen te betalen, mag dat toch wel wat anders zijn denk ik.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Ziet gijlie maar af in dat gekkenhuis, ik lig hier nog altijd onder de bruggen in Parijs. Madame Carla Sarkozy komt hier geregeld 's nachts mijn kartonnen doos verwarmen, de president heeft geen tijd voor haar.  :LOL:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: Koter op 10 februari 2009, 13:55:25
Ziet gijlie maar af in dat gekkenhuis, ik lig hier nog altijd onder de bruggen in Parijs. Madame Carla Sarkozy komt hier geregeld 's nachts mijn kartonnen doos verwarmen, de president heeft geen tijd voor haar.  :LOL:

en met wat verwarmt zij je kartonnen doos... :denken:...met kaarsjes natuurlijk  :Doh3:

Koter

Citaat van: jerryke op 10 februari 2009, 14:10:58
Citaat van: Koter op 10 februari 2009, 13:55:25
Ziet gijlie maar af in dat gekkenhuis, ik lig hier nog altijd onder de bruggen in Parijs. Madame Carla Sarkozy komt hier geregeld 's nachts mijn kartonnen doos verwarmen, de president heeft geen tijd voor haar.  :LOL:

en met wat verwarmt zij je kartonnen doos... :denken:...met kaarsjes natuurlijk  :Doh3:

Inderdaad, met mijn kaarsje  :biggrinbounce:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....