Wat heeft je gefrustreerd vandaag? deel 2

Gestart door jerryke, 27 augustus 2009, 14:52:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Koter

Citaat van: Micmac op 12 juli 2023, 21:41:18De drugdealers worden steeds jonger in Limburg en Antwerpen, ze rijden met auto's die zo'n 200.000 euro kosten en de wetgeving telt niet voor hen, ze rijden alsof elke straat een circuit is.

Dat noem jij toch vlotjes rijden?  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Citaat van: Koter op 12 juli 2023, 22:54:35
Citaat van: Micmac op 12 juli 2023, 21:41:18De drugdealers worden steeds jonger in Limburg en Antwerpen, ze rijden met auto's die zo'n 200.000 euro kosten en de wetgeving telt niet voor hen, ze rijden alsof elke straat een circuit is.

Dat noem jij toch vlotjes rijden?  ;D

Ik rij meestal crono de snelheid die ik mag rijden maar hier steken ze je voorbij met 200 km/h en meer, die zijn stapelzot, ze rijden over de fiets en wandelpaden links en rechts maar de politie durft hen niet aanpakken.

Koter

Citaat van: Micmac op 12 juli 2023, 23:11:39
Citaat van: Koter op 12 juli 2023, 22:54:35
Citaat van: Micmac op 12 juli 2023, 21:41:18De drugdealers worden steeds jonger in Limburg en Antwerpen, ze rijden met auto's die zo'n 200.000 euro kosten en de wetgeving telt niet voor hen, ze rijden alsof elke straat een circuit is.

Dat noem jij toch vlotjes rijden?  ;D

Ik rij meestal crono de snelheid die ik mag rijden maar hier steken ze je voorbij met 200 km/h en meer, die zijn stapelzot, ze rijden over de fiets en wandelpaden links en rechts maar de politie durft hen niet aanpakken.

Kunt gij uw connecties niet inschakelen om dat crapuul op te pakken Micmac?

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Citaat van: Koter op 12 juli 2023, 23:52:47
Citaat van: Micmac op 12 juli 2023, 23:11:39
Citaat van: Koter op 12 juli 2023, 22:54:35
Citaat van: Micmac op 12 juli 2023, 21:41:18De drugdealers worden steeds jonger in Limburg en Antwerpen, ze rijden met auto's die zo'n 200.000 euro kosten en de wetgeving telt niet voor hen, ze rijden alsof elke straat een circuit is.

Dat noem jij toch vlotjes rijden?  ;D

Ik rij meestal crono de snelheid die ik mag rijden maar hier steken ze je voorbij met 200 km/h en meer, die zijn stapelzot, ze rijden over de fiets en wandelpaden links en rechts maar de politie durft hen niet aanpakken.

Kunt gij uw connecties niet inschakelen om dat crapuul op te pakken Micmac?



Als je die drie vierkante kilometer moet ontwapenen dan heb je een 20 voet container vol, dat is Beringen mijn op zijn best.

Flurk

29 juli 2023, 21:32:50 #664 Laatste wijziging: 29 juli 2023, 21:36:35 door Flurk
Dat het om het kwartier regende en dat mijn microgolf de geest gegeven heeft. En dat ik om reden van omleiding door een ongeval door de Mechelse Sociale woonwijk Mahatma Ghandi gereden ben en dat de helft van de voertuigen die voor de deur staan duurder zijn dan de woning zelf.

barabas


Micmac

Een Hollander in spa/Francorchamps  sneller zien rijden dan theoretisch mogelijk is.

xofie

Dat ik min hoofdletters vergeet af te zetten

Flurk

Dat ik nog steeds geen foto kan nemen van een struik in de hof om reden dat de bloemen door het gewicht van het water er in naar beneden hangen en dat ik vrees dat ze niet meer gaan recht geraken voor ze volledig open staan.

Micmac

Die druilerige regendagen vergallen mijn humeur.

xofie

Dat mijn dochter niet op het afgesproken uur op de Skype was

Micmac

Dat mijn vakantie in het water valt door wateroverlast.

Mathieu

Tracht mij zo weinig mogelijk te frustreren. Zou hier in huis ook niet kunnen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie


Micmac

Die idioten  die 50 rijden waar 70 mag of 30 waar 50 mag, of 80 op de autostrade waar 120 mag.